Как вернуть доверие мужа после моей измены
Я изменила мужу в онлайн переписке. Муж узнал Хочу все исправить. Я понимаю что путь примирения будет долгим. Но с чего лучше начать примирение? Как правильно построить разговор?
Лучше говорить дома или на нейтральной территории?
Вопрос от: ; Возраст: 49
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Добрый вечер!
Вам нужно искренне с ним обсудить, почему так произошло. Обычно измене предшествуют какие-то события ещё. Какие у Вас были отношения с мужем до этого?
Дополнение от автора
Добрый вечер! Отношения были хорошие. Он меня точно любил и я его. Но он постоянно в командировках. В разговорах по телефону о многом не скажешь. Да и он не всегда слушал. Уставал. Даже по видео не всегда говорили. Все домашние проблемы были на мне. Отношения с другим мужчиной скорее были развлечением. Сейчас думаю хорошо что не дошло до физической измены. Хотя се.....кс в переписке присутствовал. Сейчас очень жалею. Муж считает что я его предала.
Я не знаю с чего начать с ним разговор о примирении.
психолог онлайн
Вы задавали этот вопрос вчера. Были ли вам полезны ответы? Вам стоит обратиться на индивидуальную консультацию. Написав вам ответ и порекомендовав вам те или иные действия, вы не почувствуете ощутимой пользы. Со специалистом в индивидуальной работе, вы сможете лучше разобраться в себе, усвоить опыт произошедшего и определить вектор дальнейшего движения.
психолог онлайн
Доброго дня, nik52f.
цитата:
Но он постоянно в командировках. В разговорах по телефону о многом не скажешь. Да и он не всегда слушал. Уставал. Даже по видео не всегда говорили. Все домашние проблемы были на мне.
Ось Вам і причина, чому Ви почали спілкуватися із тим хлопцем і займатися секстингом. Тепер важливо працювати над нею спільно із чоловіком, щоб ситуація не повторилася.
цитата:
Я понимаю что путь примирения будет долгим. Но с чего лучше начать примирение? Как правильно построить разговор?
Визнайте почуття чоловіка (його гнів, біль і сум), попросіть вибчення і скажіть, що визнаєте свою помилку і Вам дуже прикро, сумно і боляче, що Ви так вчинили. Ви розумієте, що зараз порушена основа стосунків - взаємодовіра, а так, як Вам цінні стосунки і Ви кохаєте свого чоловіка, то Ви б хотіли працювати із ним спільно над її відновленням у сімейного психолога. Запитайте, чи чоловік погоджується на цю ідею.
Водночас, Ви маєте розуміти, що ми не здатні вплинути на почуття, поведінку, ставлення іншої людини без її бажання, а лише на свої. Свій максимум Ви зробите, а чоловікові обирати, чи він готовий, зі свого боку, дати шанс цим стосункам і співпрацювати над ними.
цитата:
Муж считает что я его предала.
А як він дізнався про Вашу переписку із тим хлопцем?
Дополнение от автора
Доброго дня! Дякую за відовідь і рекомендації. Дізнався після ого як зламав телефон. Він мав можливість все відстежувати.
психолог онлайн
цитата:
Дізнався після ого як зламав телефон. Він мав можливість все відстежувати.
Помітно, що у Ваших стосунках вже давно відсутній їхній фундамент - взаємодовіра (чоловік навіть поставив на Ваш телефон трекінг ще до зради). Ваша зрада - це лише передбачуваний вибух, який стався на основі вже давно накоплених проблем у стосунках. У будь-якому разі, помітно, що проблема багатокомплексна і тому над нею необхідно працювати вам обом із
сімейним психологом.
Бажаю Вам продуктивної розмови із чоловіком та знайти хорошого спеціаліста.
Вірю у Вас і удачі!