Все пішло на перекосяк
Не знаю з чого почати, розумію що мені потрібна допомога, но не знаю як з цим справитись. Все стає лише гірше, все менше людей в оточенні, з друзів залишився лише один друг, і то я нехотя порчу цю дружбу, вона ледве тримається, на особистому плані теж все печально, і так зі всім що мене стосується. В оточенні немає людини яка могла б підтримати чи якій я б міг виговоритись хочаб. Що робити далі не знаю, як вилізти з цьої ями, з чого почати, як заставити себе рухатись далі?
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Доброго вечора
Дуже раджу підшукати психолога і разом зі спеціалістом капітально переглянути своє життя і відношення до себе.
Чому поряд з вами немає справді близьких людей яким чином ви будуєте стосунки, чого хочете від себе і життя?
Які відноси н и у вас з батьками і що взяли для с е бе від батьківської родини.
Що в собі не приймаєтє, що хочете змі н ити і взагалі чого хочете від життя?
Всі ці питання формат індивідуальної терапії, комплексної роботи над собою.
Ви вже на правильному шляху, почали аналізувати що відбувається та маєте намір знайти вихід.
Головне ваше бажання! Приділяють час собі, і все вийде!
Дополнение от автора
Дякую за рекомендацію!
Дополнение от автора
Проблема в тому, що мені потрібно поговорити з кимось про те що відбувається, но позволити собі зараз платного психолога на тривалий термін я не взмозі, а знайти психолога-волонтера чи практиканта не получається.
психолог онлайн
Здравствуйте.
Как так вышло, что в вашем окружении стало мало друзей? Какой вклад в развитие отношений вносите вы?
Что именно вам мешает найти психолога - волонтера? Где уже искали? Куда обращались?
психолог онлайн
Що ви маєте на увазі під "тривалий термін"?
Так, деякі відвідують психологів стабільно і достатньо тривалий час, особливо якщо мова йде про травматичні події і їх подолання.
Проте інколи навіть короткий курс консультацій допомагає, "підштовхує" переосмислити те що відбувається з вами по іншому подивитися на себе.
В будь якому випадку краще звернутися до спеціаліста, аніж не зробити це взагалі.
Дополнение от автора
Мало друзів - скоріше за все через те, що мені найзручніше спілкуватися лише з одним найкращим другом. Завжди так було, друзі були різні, але кроми цього одного було і інші друзі-знайомі з якими проводив час, зустрічався, спілкувався. Але останнім часом (рік-два) появився новий друг (дівчина), якій почав приділяти найбільше часу і себе впринципі, через що просто не лишається часу на інших. Мене це влаштовувало раніше, но зараз я бачу що своїм негативом порчу нашу дружбу, конфлікти стали частішими і я замічаю що часто я стаю їх причиною. Мені здається що я просто став занадто негативним, но ніяк не можу це змінити, хоча розумію що поступаю не правильно.
Внесок в розвиток відносин дружніх - стараюсь спілкуватись відкрито і так зачасто як цього потребує друг, завжди готовий допомгти з будь чим, що потрібно (хоча якраз останнім часом я почав наїжати на друга за те, що я не зообов‘язаний їй допомагати і щоб вона не сприймала це як за мій обов‘язок, не розумію чого так склалось, раніше я завжди пропонував свою допомогу сам, в будь якому питанні)
Психолога волонтера шукав лише через інтернет, хотілось би консультації онлайн, як тут, так як можливості знайти психолога в своєму місті немає. Ще нікуди не звертався так як лише зараз наважився звернутись по домогу і зайнятися пошуками.
————-
«тривалий термін» - на скільки я розумію за одну консультація не можливо вирішити всі питання, з того що я зміг знайти бачу що потрібно далеко не одна така «розмова» щоб понвністю вийти з ситуації, яка склалась
Хоча я і так дуже Вам вдячний за відповіді, тим більше в такий пізній час. Ви вже мені допомогли.