Деятельность, работа, счастье
Здравствуйте.
Не могу понять что со мной.
Началось все примерно два года назад.
Мне начала надоедать моя работа, от непосредственно деятельности, до стен в которых я находился.
Думал нужно развеяться, сходил в отпуск, съездил за границу, отдохнул.
По приезду все тоже самое, рутина, нежелание утром вставать и идти на работу.
Поработал пару месяцев, травмировался(не на работе), два месяца провел дома на больничном. После этого все тоже самое. Уволился. На другой работе проработал две недели. Дома просидел 4 месяца. Устроился на новую работу которую тоже почти сразу возненавидел. С начала пробовал ходить на нее вовремя, потом стал опаздывать, на час, два, три...Потом карантин как повод уволится.
Дома просидел 6 месяцев.
Занимался тем, что нравится, утром вставал во сколько захочу, небыл ничем обременен.
Сейчас предложили неплохую работу
С одной стороны не хочется упустить шанс и остаться у разбитого корыта, с другой я не представляю, как это ходить каждый день на работу и вставать 6 часов.
Два месяца назад я начал готовиться к этому. Стал вставать в шесть, делать зарядку, готовить завтрак.
Но как подумаю, что это нужно делать каждый день и потом еще идти на работу, так сразу ничего не хочется(
Сегодня я не встал в 6 часов.
Мне не нужно никуда идти, но если бы нужно было идти на работу я не знаю где взять на это силы.
Цели, мотивация, вдохновение, желание выжить, что заставляет нас вставать утром и действовать?
В течении 10 лет я жил нормальной жизнью, трудился, работал, вставал рано. А сейчас это каторга какая-то.
Подскажите, пожалуйста, что это?
Вопрос от: ; Возраст: 31

психолог онлайн
Добрый день. Вы живете один?
Дополнение от автора
Добрый день.
Нет, живу с девушкой.
консультация психолога
Здравствуйте. Возрастной кризис. 28-32 это очередной кризис. В это период человек может утратить смысл жизни, впасть в депрессию. Это опасный возраст потому что можно попасть в психическое расстройство. Но это и время изменений, когда появляется шанс.
Надёжней всего поработать с психологом.
Дополнение от автора
Спасибо, Алексей Андреевич.
Читал про это явление, но не хотел себя накручивать.
консультация психолога
цитата:
Спасибо, Алексей Андреевич.
Читал про это явление, но не хотел себя накручивать.
Лучше накрутить и попасть к психологу, чем игнорировать и попасть в депрессию.
Есть такая поговорка. Лучше сейчас поплакать в кабинете психолога, чем потом сметься у психиатра.
Дополнение от автора
Хорошая поговорка)
Возможно ли как-то самому определить, что это именно кризис и идти к специалисту с уже готовым кейсом?
Или лучше найти психолога, довериться и начать все с нуля?
Такие кризисы относятся к какой-то классификации или направления деятельности психологов?
консультация психолога
Конечно лучше доверить диагностику самому специалисту. Здесь всё очень индивидуально. Человек переживает кризис каждые 7 лет . Первый в три года, потом семь и дальше через каждые 7 лет. И если какие то проблемы не прошли в подростковом возрасте или в юношеском то они вылазят потом в 30 лет.
Кризисы закономерны, но проживание их индивидуально.
психолог онлайн
Доброго дня, nik92f.
цитата:
Скажіть, будь ласка, яку роботу Ви б хотіли (розпишіть критерії)? Помітно, що Ви не отримуєте задоволення від теперішньої роботи. Крім цього, важливо проаналізувати всі сфери Вашого життя (особистісну, соціальну, професійну, культура відпочинку, здоров'я тощо), де у Вас дефіцити і компенсації. Безумовно, у Вас криза 30 років, однак саме ця криза дає Вам можливість поглянути на Ваше життя під новим кутом, оцінити його та, відповідно, переглянути і щось змінити.
цитата:
Коли Ви описуєте "нормальне життя", то говорите лише про професійну сферу. Не дивно, що Ви вигоріли. Навіть найскладніший механізм має свій ресурс використання.
Бажаю Вам знайти чудового спеціаліста і пропрацювати себе. Вірю у Вас, удачі!
Дополнение от автора
Доброго дня, Оксана.
Дякую за коментарі та підтримку.
Хотів би роботу з частковою зайнятістю, щоб вистачало часу на особисте життя, хоббі, відпочинок, щоб було більше свободи.
За фахом я інженер, присвятив цій справі велику частину свого життя.
Працюю майже з 18-20 років, за цей час пройшов шлях від робітника до керівника.
Подобалось навчатись та завжди цікавила професія.
Зараз, з однієї сторони не хочеться втратити досвід, знання...а з іншої все скрізь одне й те саме. Пропозиції про які колись мріяв не надихають, боюсь втратити те найменше бажання працювати що ще маю(
Думав змінити сферу діяльності. На карантині проходив курси, почав вести канал в телеграмі на цікаву для себе тематику, були думки знову піти вчитись у внз та здобути нову професію.
психолог онлайн
цитата:
У Вас чудове бажання! Тепер важливо зрозуміти, як і де Ви можете її знайти, додавши ще декілька критеріїв (діяльність, заробітня плата, сфера).
цитата:
Подобалось навчатись та завжди цікавила професія.
Ви пишете, що "подобалось", а зараз - ні? Ким Ви мріяли бути в дитинстві і як обрали свою спеціалізацію?
цитата:
Зараз, з однієї сторони не хочеться втратити досвід, знання...
Ви їх ніколи не втратите, бо вони є з Вами.
цитата:
Пропозиції про які колись мріяв не надихають
Можете розповісти детальніше, про які пропозиції Ви мріяли? Що Вас у них приваблювало?
цитата:
Чудово! І що Вас стримує? Ви чогось боїтеся? Чи можна поєднати Ваше захоплення із Вашим досвідом, отриманим в інжинерії?
Дополнение от автора
В моїй сфері керівні посади потребують постійної зайнятості.
Якщо йти в часткову зайнятість, це крок назад в посаді та оплаті, що викликає сумніви.
Так, раніше було дуже цікаво працювати, яку б позицію я не займав. Навіть тоді, коли працював без вихідних і фізично. Робота була в задоволення. Зараз цього нажаль немає. Тому перед працевлаштуванням в нову компанію думаю як знову себе запалити і не згаснути на старті.
В дитинстві особливих мрій не було. В підлітковому віці захоплювався музикою але не розглядав це як можливий варіант заробітку.
Професію вибрав керуючись раціональним підходом та тенденціями на ринку праці. Не жалкую про це.
Непотрібні знання забуваються, я відчув це коли сидів вдома.
Мріяв спочатку про роботу головним енергетиком, згодом головним інженером. Приваблювали статусом(амбіції), оплатою, компетенціями - можливістю зробити більше і краще, вибудувати свою стратегію.
Що стримує...
Здається, що це може бути хибний порив, що не вийде.
А також те, що можливо інші напрями мене цікавлять тому, що це тільки хоббі, а коли це стане навчанням або роботою то знову буде не цікаво і я не буду отримувати задоволення від діяльності.
психолог онлайн
цитата:
Так, раніше було дуже цікаво працювати, яку б позицію я не займав.
Що саме у Вас викликало інтерес?
цитата:
Здається, що це може бути хибний порив, що не вийде.
Що станеться найгірше, якщо у Вас не вийде? Ви вже почали перші кроки: проходите курси (вкладуєте ресурси), але зараз вирішили зробити крок назад.
цитата:
Почнемо з того, що пам'ять, сама по собі, дуже складне психічне явище (у нас все складається у довгий ящик, з якого, у потрібний момент, ми витягуємо необхідно інформацію). Ви працювали у цій сфері досить довго і, відповідно, Ви виробили не лише деякі технічні навички, але це вплинуло і на спосіб Вашого мислення, стресостійкість, копінг-стратегії тощо. Зараз знання можна легко "витягнути" через інтернет або інші інформаційні джерела, водночас, справжня цінність лежить в емоційному інтелекті, гнучкості, які Ви розвинули під час Вашої роботи.
цитата:
а коли це стане навчанням або роботою то знову буде не цікаво і я не буду отримувати задоволення від діяльності.
Безперечно, так може бути. Тим паче, якщо Ви компенсуєте всі свої сфери життя лише професійною сферою. І справа тут не у професії, а у тому, що у Вас дефіцити, які Ви невірно задовільняєте.
Якби у Вас був гнучкий, вільний графік на попередній роботі інженера, Ви б хотіли там залишитися?
Дополнение от автора
Інтерес викликало те, що я постійно дізнавався щось нове, бачив результат своєї роботи.
Якщо не вийде собливо нічого не станеться, просто все це займе деякий час. Навчання, мінімальний досвід за мінімальну платню, на все це може піти 3-4 роки.
Дякую. Цікавий факт, не задумувався про це.
Можливо, міг би залишитися довше, додатковий рік-два.
психолог онлайн
цитата:
Можливо, міг би залишитися довше, додатковий рік-два.
Помітно, що Ви не розглядали попередню роботу в довготривалій перспективі. Рекомендую Вам подумати детальніше, що Вам ще не подобалося у попередній роботі (окрім відсутності вільного графіку), щоб Ви на майбутнє точно знали чого Ви "не хочете".
цитата:
Що Вас лякає у "витрачанні часу"? Подумайте над цим з іншої точки зору: якщо Ви не зміните те, що Вам не подобається, то вигоріте ще більше, а на відновлення піде ще більша кількість часу.
цитата:
Ок, у Вас є ще один критерій того, чого Ви хочете.
Дополнение от автора
Так, про це в мене був час подумати і я зробив висновки.
Хочу спробувати ще раз, щоб пересвідчитись. Врахувавши весь минулий досвід. Якщо не вийде, зайнятись чимось новим і розвиватись в новій галузі.
Так.
Дякую вам.
Це мій перший досвід такого спілкування. Не знаю, чи міг би так відповідати при живому спілкуванні, але відчув, що така розмова з психологом мені дйсно потрібна.
психолог онлайн
цитата:
Дякую вам.
Сподіваюся, що хоча б трохи змогла Вам допомогти. ::smile::
Дополнение от автора
Так, допомогли, дякую)
Буду шукати психолога в своєму місті для більш глибоких консультацій.
До речі, при виборі, стать лікаря має значення?
психолог онлайн
цитата:
До речі, при виборі, стать лікаря має значення?
Дивіться на особисті преференції. Якщо відчуваєте, що у Вас існують проблеми у стосунках із жінками (або в дитинстві з мамою) - то краще обираєте спеціаліста жіночої статі.
Удачі!