Нічні кошмари і панічні атаки
Я позитивна, але вразлива останнім часом людина. Переживала багато стресів недавно. Згодом коли все добре, я боюся спати, бо мені сняться жахливі сни. Часто це цвинтарі, різні, ці сни про одне, але різний сюжет, я ходжу по цих кладовищах, або переживаю чи бачу смерть чиюсь, або когось бачу з померлих. У сні мені не страшно, але коли я бачу як хтось померає мені дуже важко і лячно. Це сниться мені протягом 4 років. За цей час в мене ніхто не помер, і коли я нервую мені це не сниться. Вночі я могла проснуться від того, що мене трясе, ніби скорочуються м'язи і просто тремор був, але я старалась розслабиться і через 5 хв все минало, іноді ж я від жаху схоплювалась і підривалась з ліжка.Панічні атаки з'являються будь-коли, особливо коли в мене щось болить, чи я недобре себе почуваю, раніше вони були дуже часто, а зараз рідше. Я не знаю як з цим бороться, але трішки почала справлятись, але напади бувають надто сильні. Від емоцій з'являлись сльози, я була подавлена після того як все минало. Мені буває дуже важко. Я стала ляклива, частіше плачу без вагомих причин, це не схоже на мене, я наче слабка. Але на людях я знову стараюсь бути в тонусі, а вдома можу лежати і ні з ким не говорить. Я не знаю як з усим бороться, бо не розумію причин і як встояти проти цього
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Добрый вечер!
Скажите, когда произошла первая панически атака? Что было накануне?
психолог онлайн
Доброго дня.
Не варто терпіти такий стан.
Я рекомендую звернутися до психолога на консультацію індивідуальної і знайти причину такого стану.
Скоріш за все вона не на поверхні і з цим треба розібратися.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Добрий вечір.
Ваш запит на індивідуальну роботу з психологом, краще якщо б спеціаліст працював би із снами. Бо саме в снах ,зазвичай, символічно відображається наш стан, витіснені нагальні проблеми та переживання.
Бачите ви на людях маєте грати роль міцної, бути в тонусі. Але ж ви не тільки сильна, ви ще й інша, різна . (чомусь хочеться писати саме так)
І яке у вас, все ж таки, питання до психологів сайту?
психолог онлайн
Здравствуйте. Вы ничего не пишите про свою жизнь, но панические атаки и тяжёлые сна это практически всегда про какое-то давление. Встреча желания с действительностью. Тревога и неспособность взаимодействовать с собственными желаниями. Какие у Вас отношения в семье? С родителями? Все ли в Вашей жизни получается так, как хотите Вы?
психолог онлайн
Як би це дивно не звучало - сни це завжди добре і якщо їх розбирати з спеціалістом, це може свідчити не про буквальні події які ви "дивитесь" під час сну, а про зміни, які відбуваються з вами - оскільки сни це те, що ми створили, а одже наша частина.
Можливо, щось відмирає, а на його місце проситься нове, можливо воюють емоції, які поки не можуть проявлятись вільно у світі тощо
Тому розбирайте з спеціалістом, або читайте про сни з точки зору психології, думаю саме там багато відповідей, в тч на інші ваші запити!
Дополнение от автора
Зазвичай проблеми в сім'ї приносять найбільше стресу. Так було останні 6 років. З кожним разом якось стає гірше. Спочатку сни, потім нав'язливі думки, потім тремор, я частіше почала хворіть, завжди турбують різні болі і коли мені ставало погано(запаморочення, головокружіння, підвищений тиск) в мене з'явились панічні атаки, я боюсь що мені стане погано, страх смерті з'являється. Вони як з'являються так і пропадають в різний час, в різний період, може раз в місяць, а може 5 разів в тиждень. Це впливає на мій емоційний стан. Як можна самій вистояти такому впливу і блокувати цей негатив? Здається що мене щось ламає.
психолог онлайн
Вы помните, когда первый раз это произошло? Какие события могли предшествовать? Были ли реальные события, что Вы теряли близких?
Дополнение от автора
Перших таких випадків не пам'ятаю, це було давно і спочатку я не придавала цьому значення. Я втрачала декого з рідних, але пережила це, я змирилась і
відпустила протягом деякого часу, не думала про це. Я не думаю що ці події більше 6 років тому справили на мене таке враження. Зачасту я надто близько приймаю сварки в сім'ї, або ж мої особисті з батьком, я не ображаюсь, але спочатку близько приймаю його слова і конфліктні ситуації мене не скільки лякають, як змушують хвилюватися ще довгий час після цього. Я завжди за все хвилююсь, прагну якогось ідеалу який мені нав'язують, а кожна поразка як удар. Як навчитися захищатися від такого пригнічуючого впливу і позбавитись цього максималізму, адже свою вразливість я змінити не можу.
психолог онлайн
Скажите, о чем Ваши ссоры с отцом? Как Вы себя ведете в момент конфликта? Вы умеете проявлять агрессию и защитить себя?
психолог онлайн
цитата:
Зачасту я надто близько приймаю сварки в сім'ї, або ж мої особисті з батьком, я не ображаюсь, але спочатку близько приймаю його слова
Скажите, чего Вам не хватает от отца, а чего наоборот, слишком много?