Дитина не хоче маму!!!
Доброго дня в мене до психологів таке запитання,тиждень тому поїхав чоловік в командировку мінімум на 6 місяців ,проживали окремо від батьків .В той же вечір коли він поїхав , ми переїхали до батьків на тій самій вулиці, оскільки я боюся залишатися вдома сама. Є дитина, їй 4 рочки. Дитину, ніби підмінили, коли просинається зранку біля мене, біжить зразу до баби з дідом ,не хоче,щоб я вдягала її, годувала і відвозила в садік,це робить тато з мамою ( хоча в мене є власна машина)коли я її забираю з садіку, то вона не біжить до мене з усмішкою ,не цілує маму просто каже привіт як вихователя. Мені дуже боляче, а сьогодні була вже остання крапка ,я зірвала ,сльози течуть рікою .Я проснулась і дитина знову побігла до батьків,навідріз відмовлялася від мене ,казала іди звідси ,я тебе не хочу. Я не можу зрозуміти ,що я роблю не так у поведінці з нею .Я її не обмежую ні в чому,і магазині вибирає все,що вона хоче .А батьки мене 'пиляють',що я її так виховала і тепер відплачуюся за це.Що мені робити? Як поводитися,як зрозуміти і змінити ставлення до неї.Хоча я з дитиною бавлюся,а батьки її критикують(за своїми старими законами),а я її в той момент захищаю),вони приділяють увагу включенням мультиків,і тим вони кращі?Допоможіть,бо я у відчаї .
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Добрий ранок! Якого значення Ви надаєте поведінці 4-річної дитини? Чи не думаєте Ви, що вона Вас не любить? Яке інше пояснення такій поведінці дитини можете дати?Яку у Вас стосунки з дитиною були раніше? Чим страшно, що вона бижіть до бабусі і дідуся?
Дополнение от автора
Мені просто обідно,що вона так робить,я її люблю більше всіх на світі,про свою любов говорю 100 раз вдень.Вона то любить мене,але чомусь просто мене не хоче!Я не можу дати пояснення,тому написала сюди !
психолог онлайн
Доброго дня! Яки стосунки у чоловіка з донькою?
Можливо донька ображається на Вас тому що батько поїхав?
Дополнение от автора
Стосунки чоловіка з донькою прекрасні,вони дуже люблять один одного.І коли ми разом втрьох,то теж їй мами не потрібно 😭
психолог онлайн
Доброго дня, Кіро. Раджу вам звернутися до психолога офлайн . Обирайте спеціаліста у вашому місті та берить із собою свою доньку.
Діти у цьому віці лише починають пізнавати світ, вчитися у рідних та проявляти риси свого характеру. Раджу пам'ятати, що дівчинці чотири роки, що саме ви її мама, а не хтось інший. Це дуже здорово, що є дідусь та бабуся, які допомагають виховувати дитину. Спеціаліст-психолог допоможе вам налагодити комунікацію з донькою, пояснити вікові особливості та підтримати вас.
консультация психолога
Доброго дня,Кіра!
цитата:
сльози течуть рікою
чи бували у Вас раніше такі почуття?
цитата:
Я її не обмежую ні в чому,і магазині вибирає все,що вона хоче .
Як Ви вважаєте яким чином це може впливати на ваші стосунки з донькою?
цитата:
Як поводитися,як зрозуміти і змінити ставлення до неї.
батьківство це одне з найскладніших завданнь з багатьма випробуваннями, робота з психологом допоможе Вам зрозуміти вікові особливості розвитку дитини, ваші власні почуття та потреби які впливають на стосунки та почати застосовувати інші моделі поведінки.
психолог онлайн
Доброго дня, Кіра.
цитата:
І коли ми разом втрьох,то теж їй мами не потрібно 😭
Із цієї цитати можна зробити висновок, що ця проблема вже існувала давно, проте найбільш інтенсивно Ви її відчули, коли чоловік поїхав.
Можливо тому, що:
цитата:
оскільки я боюся залишатися вдома сама.
Зараз Ви відчуваєте себе самотньою гостріше.
цитата:
Мені дуже боляче, а сьогодні була вже остання крапка ,я зірвала ,сльози течуть рікою .
Скажіть, будь ласка, а які у Вас були стосунки із батьками в дитинстві? Чи є у Вас брати-сестри? Були випадки, коли Вас залишали самою надовго, або втати важливих осіб (адже звідкись у Вас з'яввився страх самотності)? Ви відчували себе самотньою в дитинстві, або, навпаки, були гіперопіка?
Чи були випадки, коли Вам доводилося залишати доньку на довго? Яким був перебіг вагітності? Яким був Ваш післяродовий стан і стосунки із донькою? Поки що таке враження, що у доньки до Вас уникаючий тип прив'язаності, але це потрібно аналізувати детальніше (можливо Ви настільки любите свою доньку, що ненавмисне порушуєте її особистісні кордони, а це її спосіб їх відстоювання і т. д.). Крім цього, у психології побутує думка, що зі своїми дітьми ми знову переживаємо власні стадії особистісного розвитку і, відповідно, можемо несвідомо пропрацьовувати конфлікти, які не могли розв'язати раніше (а це впливає на теперішні дитячо-батьківські стосунки).
Таким чином, існує дуже багато додаткових запитань та ще багато інформації, яку необхідно розібрати + важливо поглянути на Вашу доньку особисто та розібрати сімейну структуру, тому найкраще - це спільне очне звернення із донькою до дитячого психолога.