Вопрос об отношениях
Доброго дня! Зустрічаємося з хлопцем більше одного року! Останніх кілька місяців він став холодно до мене відноситися. Коли ми разом він в телефоні сидить(або ігри грає або відео дивиться на свої теми), рідко цілує коли я цілую просто пілставлчє щоку не дуже з довольним обличчям, майже не обіймає, коли я обіймаю то там нажала, так не зручно йому. Не реагує на мої Обіди, може за цілий день не подзвонити, не написати, коли я дзвоню не довольним голосом говорить, коли хочу поговорити серйозно, вияснити причини такого ставлення він відходить від розмов! Переводить тему, віджартовується або аргоментує тим що не було настрою або йому важко на роботі. Але я ж не дівчина під настрій? Підкажіть можливо варто зробити паузу? Можливо це кінець стосункам? Можливо втома один від одного? Чи я забагато хочу?
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Доброго дня, Яна.
Коли читала Ваш запит, то склался враження що Ви і хлопець, як два підлітка, які не говорять про свої переживання, бажання та потреби відкрито. Ви казали хлопцю, що хочете більше поцілунків, обіймів і т. д.?
цитата:
Не реагує на мої Обіди
А як Ви хотіли, щоб він реагував? Образа - це невисловлені переживання, коли людина чекає, поки її "думки прочитає" хтось інший і зробить те, чого вона хоче.
цитата:
коли я дзвоню не довольним голосом говорить, коли хочу поговорити серйозно, вияснити причини такого ставлення він відходить від розмов! Переводить тему, віджартовується або аргоментує тим що не було настрою або йому важко на роботі.
Можливо хлопець уникає емоційно-зарядженої розмови і він дійсно втомлюється на роботі. Для цього встановлюється усний договір, коли саме буде спільне обговорення (у зручний час для обох партнерів) + до цього часу послабити афективний заряд самої ситуації. Крім цього, дуже важливо як саме Ви подаєте повідомлення (щоб у ньому не відчувалася критика і обезцінювання).
Дополнение от автора
Говорилп з ним про те що не подобається і що хочу отримувати але у відповідь просто тишина. Таке відчуття як будто я говорю сама з собою. У відповідь хіба що можу почути "вибач".
Повідомлення я не подаю у критиці. Ми завжди телефонувала один одному після роботи і обговорювали день. А зараз як дзвоню то відразу голос не довольный навіть на слові "альо". Тоді я розумію що щось не так... Питаю його причини.... У відповідь чую як людина не хоче говорити і нічого розповідати.... Розмова закінчується.
Відчуття що я стукаю у закриті двері.
Якщо я щось роблю не так. Підкажіть.
психолог онлайн
цитата:
Можете, будь ласка, розписати детальніше своє повідомлення.
цитата:
. А зараз як дзвоню то відразу голос не довольный навіть на слові "альо". Тоді я розумію що щось не так... Питаю його причини.... У відповідь чую як людина не хоче говорити і нічого розповідати.... Розмова закінчується.
Як Ви зрозуіли, що голос "роздратований"? Ви написали, що помітили таку поведінку приблизно 10 днів тому. А що сталося в його житті за цей час? Або можливо щось відбувається вже давно? Чи були у Вас якісь конфлікти? Опишіть детально Вашу останню розмову.
цитата:
Відчуття що я стукаю у закриті двері.
Ми не здатні самостійно відчинити двері без її власника, проте ми здатні детальніше проаналізувати сам процес розмови і подивитися, де, можливо, існує помилка інтерпретації.
Дополнение от автора
Коли рік зустрічаєшся то ж знаєш коли людина говорить адекватно а коли роздратована. В голосі було відчутно різка відповідь і бажання поскоріше закінчити розмову. (але без агресії). Впринципі в нас ніколи не було конфліктів. Чому так виходить я не розумію.
психолог онлайн
Доброго дня
Дуже важливо не тільки запитувати про мотив такої поведінки але й говори про свої почуття щодо ситуації.
Говорити не з позиції "ти погано поводишся щодо мене"- а с позиції " мені не приємно, мене ображає"
Більше говорити про свої емоції та почуття.
І коли говорити, важливо щоб це було не 2 хв в проміжку якоїсь справи, а цілеспрямована розмова, важливо бачити очі хлопця і його реакцію на ваші слова.
Адже вам важливо не тільки зсказати, а й бути почутою.
психолог онлайн
цитата:
Чому так виходить я не розумію.
Для того, щоб зрозуміти, необхідно детальніше проаналізувати Вашу розмову + запитати у хлопця. Якщо після всього цього хлопець не йде на контакт, то вирішити для себе - чи Ви готові прийняти той факт, що хлопець зараз хоче дистанціюватися і дати йому час для вирішення своїх проблем, які він не хоче обговорювати (і якщо так, то скільки).
А себе запитати: Що цінного для мене дають ці стосунки? Я готова чекати?
Дополнение от автора
Остання розмова була вчора вечером. Як завжди після роботи. Розмова була спокійна обговорили як пройшов день, потім він сказка що має заїхати в магазин "епіцентр" Я спитала що має купляти. Він почав мнятися не дав конкретної відповіді і ми закінчили розмову.
Дополнение от автора
Як його вивести на розмову коли він її уникає або переводить тему?
психолог онлайн
цитата:
Я спитала що має купляти. Він почав мнятися не дав конкретної відповіді і ми закінчили розмову.
Що Ви відчули і подумали в цей момент?
цитата:
Так і сказати: "Я відчуваю, що ти зараз переводиш (уникаєш) тему розмови і мені дуже сумно. Як думаєш про що це? І чи не могли б ми повернутися?".
Дополнение от автора
Відчула що він не відвертий зі мною, що щось приховує.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Здравствуйте!
Вы хотите внимания, контакта и живого общения. Это вполне нормально
Но боюсь, что вам никто здесь не даст ответ на вопрос: "Это конец отношений или нет?"
Самым лучшим вариантом будет сказать ему о своих чувствах и спросить о том, что с ним происходит
психолог онлайн
цитата:
Відчула що він не відвертий зі мною, що щось приховує.
Ви сказали йому про це?
А що саме, у Вашій фантазії, він може приховувати? Ви довіряєте йому? Чи були реальні прециденти для недовіри? Ви спостерігали або переживали досвід зради?
Дополнение от автора
За рік часу він не сказав що відчуває до мене. Які почуття чи емоції.
Дополнение от автора
Я про свої відчуття не сказала. В його сторону прецедентів для недовіри не було. Я знаю що він не міг зраджувати. Але попередні стосунки закінчилися зрадою.
психолог онлайн
цитата:
І що Ви почуваєте у зв'язку з цим? Ви казали хлопцю, що хотіли б почти від нього ці слова?
цитата:
Я про свої відчуття не сказала.
Тепер Ви знаєте, що важливо говорити і будете про це казати.
цитата:
Але попередні стосунки закінчилися зрадою.
Припускаю, що такі "недообговорені" ситуації додатково емоційно відтягують Вас у досвід минулого, тому Вам так тяжко (страх повторення болю). Найкраще цей момент пропрацювати індивідуально із психологом.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Останніх кілька місяців він став холодно до мене відноситися.
Скажите а что могло произойти в Ваших отношениях? Как было до этого? Какие у Вас отношения с родителями?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня, Яна)
"Коли ми разом він в телефоні сидить(або ігри грає або відео дивиться на свої теми)" - у які саме ігри? Які саме "свої" теми відео?
Дополнение от автора
У зв'язку з цим я думаю що можливо цих почуттів і немає. То навіщо просити говорити про них.
Так, у мене страх повторення закінчення попередніх стосунків. Відчуття того болю що і тоді.
психолог онлайн
цитата:
Важливо щоб Ви сказали про це своє хвилювання хлопцю і про страх повторного болю також. Іноді у людей може стояти блок на вираження почуттів (що йде ще з дитинства), а коли Ви їм не говорите про це, то вони продовжують все "тримати у собі". Якщо після цього всього хлопець не підтримує з Вами контакт, то запитайте себе: чи Вам потрібні ці стосунки і що у них цінного?
Дополнение от автора
Стосунки з мамою хороші. Але ділитися своїми переживаннями особистих стосунків якось мені не виникає бажання.
З батьком по різному. Переважно натягнуті. Я чую в свій адре перед кимось що я "хороша, розумна дитина". А один на один упрікань, образ, і тільки те як я йому все должна.
психолог онлайн
Виталий Викторович Бондарчук
"Я про свої відчуття не сказала. В його сторону прецедентів для недовіри не було. Я знаю що він не міг зраджувати. Але попередні стосунки закінчилися зрадою."
Я думаю, что Вам лучше обратиться индивидуально и разобрать Вашу ситуацию, где был обман. Вы можете это переносить на отношения с этим парнем и требовать от него подтверждения, что ситуация не повторится. Вполне возможно, что он может не уделять Вам достаточно внимания, но какое количество внимания позволит Вам чувствовать себя уверенно?
Дополнение от автора
Відео блогерів про машини. Блогерів які катаються по Україні на велесопеді Ну ми можемо разом обговорити тему машин. Він може щось розповісти а я йому свою думку.
Ігри різні, ніколи не звертала увагу які саме.
Дополнение от автора
Дякую. Я обов'язково сяду і все з ним обговорю. Та скажу недосказане.
психолог онлайн
цитата:
Вірю у Вас і бажаю Вам удачі та конструктивного обговорення! І пам'ятайте, що якщо Ви бачите, що Ваш біль від попередніх стосунків не зникає і Вам важко впоратися із цим самостійно - зверніться індивідуально до психолога.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
А Ви зверніть, будь ласка, увагу наступного разу. Проявіть щиру зацікавленість, але так, нібито Вам дійсно сподобалась ця гра і Ви хочете навчитись в неї грати.
Також, коли він розповідає про теми, які його дуже цікавлять - спробуйте ставити себе більше на місце учня, який хоче навчитися, ніж на місце експерта, який висловлює свою думку
Дополнение от автора
Дякую усім за ваші відгуки та рекомендації!
Дополнение от автора
Мы поговорили з хлопцем.
Він сказав що тільки симпатію відчуває і нічого більше. І не хоче мене мучити.
Ми більше не разом.
А мені боляче.
Як бути?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Співчуваю, Яна. Потрібен час, щоб це сприйняти.
Але, принаймні, у Вас є визначенність у стосунках, які протягом часу приносили Вам дискомфорт
психолог онлайн
Яна, дуже Вам співчуваю - це дійсно боляче. Дайте собі час на гнів та сум, щоб відпустити цю втрату. Скажіть, будь ласка, чи є люди, які могли б Вас зараз підтримати?
Дополнение от автора
Я одна в чужому місті.
Білч мене немає нікого поруч.
Підкажіть як побороти біль, коли твій світ в один момент рушиться.
Він сказав що весь час він відчував тільки симпатію, нічого більше. А я любила всім серцем, я була впевненна що це людина моя, на все життя.
А він сказав що боїться сім'ї. Боїться не оправдать мої сподівання.
Можливо він злякався. Мені важко це йому пробачити.
психолог онлайн
Зараз, як і при будь-якій втраті, Ви будете переживати ряд стадій: шок, заперечення, гнів, торги, депресія, прийняття. Ддя того, щоб Ви відпустили цей біль та втрату, Ви маєте пережити всі ці стадії конструктивно:
- більше говоріть про свою втрату із іншими;
- дозвольте собі посумувати і погніватися;
- турбуйтеся про себе (сон, харчування, відпочинок і т. д.);
- просіть про підтримку.
Якщо Ви бачите, що Вам тяжко впоратися із цим самостійно - зверніться індивідуально до психолога.
Дополнение от автора
Дякую за поради.
психолог онлайн
Виталий Викторович Бондарчук
Ваша жизнь не должна зависеть от другого человека. Да, это больно и хочется плакать, но мир от этого не рухнет и Вы можете быть счастливой с другим человеком. Подумайте, как Вы можете сейчас позаботиться о себе и что можете сейчас сделать для себя
Дополнение от автора
Для мене світ рухнув
Не розумію як рік все може бути добре і різко все змінитися за тиждень.
психолог онлайн
Чому ж за тиждень, Яно? Ви писали що кілька місяців він відноситься до Вас холодно. Проблема в тому, що весь світ був у Вас зав'язаний на ньому, але так не повинно бути. Це залежність