Чому я не можу любити?
Декілька днів назад вийшла з відносин і не розумію чого все складається так. Вдруге просто пропадають почуття до людини. Але цього разу залишилася прив'язаність і відчуття вини, адже хлопець і справді любить і любив мене. Він все робив заради мене і я була готова на все заради нього. Не розумію, як це він буде з кимось, а не зі мною. Але не люблю його. Чому так? Чому до людини, яку я досі вважаю найкращою у мене пропали почуття? Іноді аж пропадає бажання просто спідкуватися з ним. Але я буду, бо як затверджує він, йому від цього легше. На Вашу думку потрібно продовжувати спілкування(ми до відносин були найкращими друзями і зараз він хоче ними бути), чи краще припинити спілкування? І чому саме так стається з найкращою для мене людиною, яка мені подарувала найкращі емоції? Я б дуже хотіла щоб мої почуття повернулися і ми знов були щасливі, але нажаль це вже нереально)
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Доброго дня, Йцукен.
Скажіть, будь ласка, скільки Ви перебували у стосунках з хлопцем, хто був ініціатором розлучення і яка причина (те саме стосується і попередніх стосунків). Що Вам давали ці стосунки, а чого у них не вистачало? Що Ви вкладаєте у поняття "любов"? На якому етапі стосунків Ви помітили, що не любите хлопця (можливо за цей час почали виникати якісь конфлікти)? Які у Вас стосунки з батьками?
цитата:
Але я буду, бо як затверджує він, йому від цього легше.
А Вам як з цим?
цитата:
На Вашу думку потрібно продовжувати спілкування(ми до відносин були найкращими друзями і зараз він хоче ними бути), чи краще припинити спілкування?
Це вирішувати лише Вам. Орієнтуйтеся як Вам з цим, чи не буде Вам боляче і складніше від цього. Із Вашого запиту помітно, що Ви дуже багато розмірковуєте про почуття і бажання хлопця і мало про власні - можливо у цьому проблема.
Дополнение от автора
З першим хлопцем перебувала у стосунках майже рік, але половину цього часу його відношення до мене було не дуже хорошим, у плані що він міг взагалі забувати за мене. Я змирилася. Але потім зрозуміла що нічо до нього і не відчувала, це просто було щось нове для мене і тому було цікаво. У мене до нього появилася відраза і хоча пройшло вде від того часу декілька місяців, спілкуватися з ним я би не змогла. Другі відносини тривали 3 місяці, але так як хлопцем став мій накращий друг, то прив'язалася я дуже швидко. Він мене дуже любить і за весь час скільки ми були разом жодного сумніву у мене щодо цього не було. Але в один момент я просто відчула те що я стала байдужою до нього. І навіть ревнощі до нього пропали(хоча я знаю що це не показник любві). Кожного разу коли я думала про нього мені просто ставало боляче. Декілька днів я ходила і весь час плакал з питанням у голові "Чому так?". Розказала це йому, він дуже старався втримати відносини і навіть попросив почекати з висновками, адже за його словами це просто може бути страх від попередніх відносин. Але я вже не могла. Іноді просто хотілося перестати спілкуватися адже це вже було навіть не приємно. І я не знаю як можна пояснити цю біль всередині. Просто хочеться плакати. Адже кращої людини я не зустрічала ніколи. Він на все був готовий заради мене, як і я заради нього. Ті емоції, які він мені приніс, не передати словами. Такою щасливою як з ним я ще не була ніколи. Кожного разу не могла дочекатися зустрічі. Конфліктів у нас ніколи не було. Ми завжди знаходили компроміс в усьому. Щодо того чи легше мені від спілкування. Я навіть не знаю, адже втрачати таку людину я не хочу але і спілкуватися не дуже можу, мені це просто не дуже приємно. Але я не представляю свого життя без цієї людини. Я не представляю як це ми будемо йти не тримаючись за руку, або прощатися і без поцілунку. З батьками відносини хороші але розказати їм цього я не хочу, боюся не зрозуміють)
Дополнение от автора
За час відносин мені не потрібно було нікого окрім нього, як і йому нікого окрім мене. І ми перестали спідкуватися майже з всіма друзями. Можливо це і погано. І зараз в один одного є лише ми. А також зараз він завжди хоче гудяти, завжди скучає і каже, як хоче до мене. А я взаємністю відповісти не можу. І як вчинити?
Дополнение от автора
І навіть зараз я не можу нізким почати спілкуватися бо просто не розумію як це з кимось, а не з ним. Хоча сама розумію, що і з ним зараз спілкуватися мені не дуже приємно. Але по іншому не можу)
психолог онлайн
цитата:
адже за його словами це просто може бути страх від попередніх відносин.
Вам відгукується його гіпотеза? Можливо це дійсно рана яка кровоточить з попередніх відносин?
цитата:
Ті емоції, які він мені приніс, не передати словами. Такою щасливою як з ним я ще не була ніколи...За час відносин мені не потрібно було нікого окрім нього, як і йому нікого окрім мене. І ми перестали спідкуватися майже з всіма друзями.
Таке враження, що ви "розчинилися" один в одному, щоб пропрацювати свої внутрішні конфлікти (созалежні стосунки). Можливо саме це "розчинення" і заблокувало Ваші почуття, можливо Вас це і лякає. Ви замінили партнером все своє життя (друзів, особистісний розвиток) і його втрата для Вас як втрата опори.
цитата:
З батьками відносини хороші але розказати їм цього я не хочу, боюся не зрозуміють)
Якщо відносини хороші, то чого Ви боїтеся? Що найгірше трапиться, якщо Ви їм розповісте?
Загалом, у Ваших словах багато суперечності: Ви, з одного боку не уявляєте своє життя без нього, а з іншого - не можете бути з ним, проте мало про те, чого Ви "хочете".
Скажіть, будь ласка, якої допомоги Ви б хотіли від психологів?
Дополнение от автора
Я сумніваюся, що це рана від попередніх відносин, адже все що в них є спідного з цими відносинами це моє відчуття не любові до людини. Щодо батьків тоо вони мене можуть не зрозуміти, навіть не знаю що може тратися поганого А ще є страх, що через батьків мої проблеми будеьзнати хтось ще(там подруга мами чи щось таке). Щодо допомоги, які і сама не розумію. Хочеться щоб допомогли розібратися в собі і порадили як діяти дальше. А що хочу я? Я не знаю. Я хочу бути з цією людиною, але не можу бо це дає мені сильну біль і відразу до людини. Я навіть не знаю, що можна ще сказати...
психолог онлайн
цитата:
моє відчуття не любові до людини.
Ваше почуття "не любові" у кожному випадку різне (у першому Вас ображали, а у другому - Ви боїтеся розчинитися у партнерові, вам його забагато), тому ці стосунки не мають нічого спільного, проте Ви їх, все ж таки, об'єднуєте і це говорить про щось Ваше (можливо, що все-таки, біль із попередніх стосунків відіграв свою роль у теперішніх).
цитата:
Щодо батьків тоо вони мене можуть не зрозуміти, навіть не знаю що може тратися поганого А ще є страх, що через батьків мої проблеми будеьзнати хтось ще(там подруга мами чи щось таке).
Загалом, поняття "хороші стосунки" дуже абстрактне і це необхідно досліджувати більш детально. Чому я Вас про них запитала: дитячо-батьківські стосунки, прив'язаність у них відіграють важливу роль у тому, як ми будуємо стосунки із партнерами.
цитата:
Хочеться щоб допомогли розібратися в собі і порадили як діяти дальше.
На жаль, психологи не дають порад, проте ми здатні допомогти Вам зрозуміти ваші дійсні бажання, почуття і, на їхній основі, Ви вже сама визначите свій напрямок руху.
цитата:
Я хочу бути з цією людиною, але не можу бо це дає мені сильну біль і відразу до людини.
Ви написали своє "хочу" - це вже прогрес. Проте подумайте, якими це мають бути стосунки. Можливо зараз Ви потребуєте дистанціювання, щоб краще зрозуміти себе і це також ОК. Зараз я бачу наступні зони Вашого розвитку: розвиток самоцінності, саморозуміння та самоприйняття, здатності спиратися на саму себе, відновлення інших сфер життя (соціальна, саморозвитку тощо). Найкраще, у Вашому випадку - це індивідуальна співпраця із психологом. Так, як Ви неповнолітня, то на це необхідна підтримка батьків. Так само Ви можете звернутися до шкільного психолога.
Дополнение от автора
Скажіть ще, будь ласка, чи можливо таке, що почуття з часом повернуться?
Дополнение от автора
З колишнім вже хлопцем ми слікуємося, як то кажуть 24/7. Чи вийде у нас знову стати кращими друзями, якщо мої почуття не повернуся(а я чомусь впевнена що врни не повернуться)?
психолог онлайн
цитата:
На жаль, я не дам Вам точної відповіді щодо почуттів до цього хлопця: можливо так, а можливо і ні.
цитата:
Чи вийде у нас знову стати кращими друзями, якщо мої почуття не повернуся(а я чомусь впевнена що врни не повернуться)?
Все залежить від Вас і Вашого колишнього, як Вам обом буде з цим.