Я для дружини на другому місці
Одружені вже пів року,знайомі півтора. Перший рік все було як в казці і розумів що з цією людиною хочу прожити все життя. Але перед весіллям да і після весілля появились сумніви які мучать мене вже декілька місяців. Коли з'являється на горизонті її колишній то вона забуває про всі плани,обіцянки і в першу чергу думає про нього. Це вже помітив неодноразово. Перші декілька раз обговорювали це,сказала що їй прикро і вона виправиться,але пройшов місяць і все по новій.
Скандали влаштовувати не хочу але з кожним таким разом все важче тримати це в собі.
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Доброго дня.
"Коли з'являється на горизонті її колишній то вона забуває про всі плани,обіцянки і в першу чергу думає про нього"
Яким чином він з'являється і як саме дружина про нього думає? Що саме ви маєте на увазі?
психолог онлайн
Розкажіть будь ласка конкретніше про останню ситуацію, яким чином це відбувається
Дополнение от автора
Залишились друзями. Відповідно раніше часто бачились,коли сказав що мені це не подобається то обіцяла припинити. Спілкуються в мессенджерах. Але працюю вночі,вчора повернувся раніше додому то бачив як він від'їжджає від нашого будинку хоча дружина запевняє що нікуди не виходила.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
цитата:
Доброго ранку. Між скандалом і замовчуванням того, що насправді дуже хвилює, є ряд інших варіантів. Наприклад, розмова, в якій Ви можете сказати, які почуття у Вас виникають під час подібних ситуацій. До речі, що Ви відчуваєте в такі моменти?
Дополнение от автора
"Наприклад, розмова, в якій Ви можете сказати, які почуття у Вас виникають під час подібних ситуацій. До речі, що Ви відчуваєте в такі моменти?"
Розмовляли,пообіцяла викреслити його з свого життя,тому що я для неї все.
В результаті телефон на паролі опинився,коли приходять сповіщення то телефон спочатку відвертається від мене і завжди чую що це "сповіщення з груп".
Відчуваю злість,обіду,розпач. Не розумію чого їй в мені не вистачає чи в любих інших друзях що обов'язково іти на обман для спілкування саме з цією людиною
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
цитата:
Відчуваю злість,обіду,розпач.
Як Ви проявляєте свою злість в розмовах з дружиною про її колишнього?
цитата:
Не розумію чого їй в мені не вистачає чи в любих інших друзях
Ви її про це запитували? Якщо так, яка була відповідь?
Дополнение от автора
Мовчу до останнього,коли накипає то висказую,без істерик криків і т.п.
Відповідь стандартна"я тебе кохаю,а з ним ми просто друзі і деколи хочеться поговорити" і все. Якщо пробую допитатись що чому і як,то починає плакати і закриватись в собі.
психолог онлайн
Татьяна Штапова
Доброго дня, Damakl.
Перш за все, помітно, що Ви зазвичай тримаєте всі емоції в собі і не говорите дружині, на скільки ця ситуація засмучує і хвилює Вас - можливо у цьому проблема. По друге, скажіть, будь ласка, у Вас був досвід зради або Ви спостерігали такий? По третє, Ви розглядали варіант спільного звернення до сімейного психолога? По четверте, що у цих стосунках є цінного для Вас?
психолог онлайн
Татьяна Штапова
Доверие это одна из основ отношений. Ваша жена обманывает вас.
Кроме того, игнорирует ваши чувства. Ведь она выбрала вас в мужья, но почему-то общение с бывшим для нее важнее, чем испорченные отношения с вами.
Что ценного в отношениях? Как долго вы готовы терпеть такую ситуацию?
психолог онлайн
цитата:
Чому так довго мовчите? Коли висказуєте, дружина розуміє, що ви злитесь або у розпачі?
цитата:
Відповідь стандартна"я тебе кохаю,а з ним ми просто друзі і деколи хочеться поговорити" і все.
Але при цьому ризикує вашими відносинами. Ви про це розмовляли?