Відносини... Діти... Батьки.. Сім‛ї... Кордони...
Підкажіть будь ласка, в нас конфлікт з дружиною через те, що вона хоче щоб ми обмежили спілкування з моїми батьками і спілкувались без порушення кордонів, а я хочу щоб ми більш тісно і люб'язно з ними спілкувались. Ходили часто в гості, здзвонювались, щоб батьки брали участь у вихованні дітей навіть, якщо цього не хоче дружина. Як їй пояснити? Вона говорить, що вони різні люди і часто виникають непорозуміння і вона не хоче з ними сваритись,але на благо нашої сім'ї просто обмежити спілкування. Я просто розчарований в дружині, завжди мої їй не догодять. Як так можна? Що вони їй зробили?
Дякую.
Вопрос от: ; Возраст: 25
Дополнение от автора
Вони є дуже хороші, і ніколи поганого не бажають їй.

психолог онлайн
Пане Олеже (чи можу так до вас звертатись?), чи могли б ви більш детально сформулювати свій запит? Що ви б хотіли для себе зрозуміти, звернувшись до сайту? Зокрема, ви питаєте: "Як їй пояснити?" - що саме ви б хотіли пояснити? Чи можете це більш детально викласти?
Дополнение от автора
Як пояснити те, що вони нічого погано їй не бажають,що вони хороші, що я хочу, щоб ми більш тісно з ними спілкувались, а не якісь обмеження і кордони, тим паче, що вони сприймуть це як образу. А я не хочу, щоб вони ображалися.
Дополнение от автора
Зрозуміти хочу ще дружину, що вона хоче тим всім.
психолог онлайн
Добрый вечер!
Вы можете говорить об этом с супругой, но, к сожалению, если она не хочет, то Вам сложнее будет это сделать. Какие у неё отношения с родителями?
Дополнение от автора
Вона каже, що то ненормальні відносини. Що у кожної сім'ї є свої кордони і що їх не варто порушувати, що є речі які не стосуються батьків. Вона бачить це так, є батьки і є знаємо, поважаємо, колись десь прийшли в гості відвідали, колись подз запитали як здоров'я і все. А я хочу щоб мій тато водив дочку, до школи бо ми живемо в сусідніх будинках, щоб мама моя приходила і бавила дітей, бо я зараз в відрядженні, а дружина нехоче того. Як я маю про це сказати їм? Я не хочу їх ображати.
Як правильно? Я не розумію свою дружину? Що вона вишукує...
Дополнение от автора
Хороші відносини у мене з батьками, часто дружина говорила, що я мамин синок. Чому? Не розумію.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Ви пишете "Як пояснити те, що вони нічого погано їй не бажають,що вони хороші, що я хочу, щоб ми більш тісно з ними спілкувались, а не якісь обмеження і кордони, тим паче, що вони сприймуть це як образу. А я не хочу, щоб вони ображалися".
Що саме ви вкладаєте у це, який з аспектів ситуації для вас зараз найважливіший? Чи означає це, що ви зараз шукаєте шляхи, як зробити так, щоб у вашої жінки була така сама точка зору на ваших батьків, як і у вас? Чи це більше про те, що для вас у цій ситуації найскладніше - як пояснити прохання дружини, її позицію, своїм батькам? Чи це про організацію побуту, коли вам хотілося б, щоб зустрічей с батькамі, їхньої присутності було більше у вашому щоденному житті, і вам некомфортно, коли ви бачитесь з ними через якісь проміжки часу, рідше? Звичайно, у ситуації є багато сторін, але що для вас є наразі найктуальнішим, як ви це відчуваєте?
Дополнение от автора
Як пояснити прохання дружини батькам і те точка зору стосовно батьків, як у мене це на 1 місці , але вони ж дійсно їй нічого не бажають поганого, для мене вони дуже хороші люди. Звісно бувало раніше, що між нами були конфлікти, адля прикладу 1 розкажу, раніше ми були гостях у моїх батьків і моя мама каже ой який ти втомлений, а що ти як прийшов з роботи не поспав собі, бідний. А моя дружина давай, а як він має спати якщо його дитина чекає і ми живемо в 1кім квартирі, він на роботі спав, дитига хоче з ним бавитись, до чого тут взагалі ви. А мій тато сказав тоді, чого ти тут прийшла? Вияснювати? Йди звідси. Якби я мав таку жінку, я б її... І дитина була тоді присутня. І я не заступився і її то так обідило. Але ж він на наступний день вибачився і вже як 2 роки пройшло, а жінка далі мені час від часу то згадує, як їй не приємно і т д.
А що вічно ображатися має і вона буває не права. Що жити минулим треба... Не розумію
Дополнение от автора
Для мене вони є хороші. І нічого поганого вони не хочуть.
психолог онлайн
Добрый вечер.
Вы написали что
цитата:
а я хочу щоб ми більш тісно і люб'язно з ними спілкувались. Ходили часто в гості, здзвонювались, щоб батьки брали участь у вихованні дітей навіть, якщо цього не хоче дружина
Кто это мы? Кого вы имеете введу? Зачем вам быть любезными со своими родителями , чтобы что?
Такое впечатление, что вы стараетесь быть для родителей хорошим сыном. А что будет , если вы не будете с ними любезничать , если они не будут водить вашу дочь в школу, не будут приходить в гости , что тогда, тогда какой вы ?
Дополнение от автора
Так, як я зараз в відрядженні і вона мені написала, що дитину завтра сама веде і приведе зі школи, а я от все одно сказав татові щоб він прийшов, і він піде по дитину, щоб відвести, а вона мені до чого тут він, то є наші діти зараз діти зі мною і я сама вирішую чи я веду чи ні.
Але у нас ще дитина 1 рік. Як вона її теж зранку буде брати і вести старшу донечку, зранку холодно. І злиться на мене, ну я вже не розумію її. Татові скажу не водити теж Обідиться, люди що подумають тато вдома, а вона водить сама дітей мучиться....от нерозумію і все. Допоможіть
Дополнение от автора
Такое впечатление, что вы стараетесь быть для родителей хорошим сыном. А что будет , если вы не будете с ними любезничать , если они не будут водить вашу дочь в школу, не будут приходить в гости , что тогда, тогда какой в...
...Їм буде обідно, і будуть лишні питання іт. Д з їхньої сторони. То є батьки і я їх поважаю і того хочу від дружини.
психолог онлайн
У вас своя семья и вопросы связаные с ней, вы должны решать со своей женой , а не с родителями. Вы не отделились психологически от них, хотя и имеете собственную семью.
Боитесь их обидеть, угождаете им, рядом с ними вы чувствуете себя маленьким мальчиком, которого накажу за несогласие. Но вам сколько лет? Кажеться 25, как вы думаете, должны вы делать, то что хотят от вас родители?
Дополнение от автора
Просто я нічого поганого в тому не бачу, вони мої батьки і багато зробили для мене в житті, як я можу тепер їх ображати і засмучувати.
психолог онлайн
" Просто я нічого поганого в тому не бачу, вони мої батьки і багато зробили для мене в житті, як я можу тепер їх ображати і засмучувати."
За жену вы вроде как не переживаете, не боитесь расстроить и обидеть, не так ли?
Дополнение от автора
Та тому що вона перша щось починає. Вони такого мені не влаштовують. Щось вишукує, не може щоб було спокійно, як у всіх.
психолог онлайн
А вы уверены, что родители отреагируют обидой, откуда вы это знаете?
Дополнение от автора
Так думаю, неприємно буде то точно їм
психолог онлайн
И тогда, какой вы будете сын для них? Они в вас разочаруются, будут обвинять? Что случится самого страшного?
Дополнение от автора
.... незнаю....
психолог онлайн
Какие отношения были в детстве с родителями?
Какие с мамой, какие с папой?
Дополнение от автора
Добрі відносини, з мамою дуже добрі. Разом сиділи вишивали. Розмовляли. Тато часто був за кордоном на роботі.
Дополнение от автора
У мене з мамою для прикладу більш були довірливі відносини ніж, у них з моєю сестрою
Дополнение от автора
психолог онлайн
Навіщо ви одружилися?
Ну відчувається на 100% що ви морально не готові до шлюбу.
В душі ви ще маленький хлопчик, який хоче щоб батьки не образились, щоб мама похвалила, який прагне бути хорошим.
З таким підходом ви скоро залишитесь дійсно з мамою.
Жодна адекватні жінка не буде жити як ви пропонуєте.
Це абсурд.
психолог онлайн
"Добрі відносини, з мамою дуже добрі. Разом сиділи вишивали. Розмовляли. Тато часто був за кордоном на роботі"- вы так сладко об этом пишите, я не понимаю зачем вам семья?
Еще раз повторюсь, психологически зрелые люди, которые готовы отделиться от своей родительской семьи и создать свою, не пытаются угождать и удовлетворять потребности своих родителей.
У вас своя семья и вопросы касательны своей семьи обсуждаются с женой!
Жена не обязана любить и подстравиваться под ваших родителе, она , похоже, зрелее вас!
Пора начать взрослеть.