Як бути? Продовження
Я продублюю, оскільки чомусь не дозволяє в попередній версії доповнювати це питання.
___________________________________________________________________________________________________
Подруга найкраща познайомила з хлопцем. Одразу він запав мені, ніби, ток пройшов. Закохалася, і він теж. Почали зустрічатися. З часом, так місяців через 3-4 вона призналася що ще до мене, вони мали інтимну близкість. Подруга заміжня. Коли я запитала хлопця він сказав що це не правда, я довго сумнівалася, але повірила йому. Подумала що подруга хоче, аби ми розійшлися, і тому придумала таке. Звісно ж, мені це спокою не давало, і я дізналася правду, у них була близкість. Я прочитала переписку, тишком-нижком. Як мені жити? Що робити? Це було до мене, ми навіть знайомі не були з ним, але це мучить мене.
Я не розумію, як так можна вчити, будучи заміжньою, і поведінка хлопця просто вбила. Для чого обманювати? Я показувала йому прямо в обличчя переписку, а він каже що такого не було, що це просто так. Я вчора просто втекла з дому, і не хотіла повертатись. В мене така важкість на душі. З подругою після такого спілкуватися я не зможу. Насправді, мені, все одно, хто з ким спить, коли це відбувається у відносинах, але не тоді, коли дівчина заміжня і має когось крім чоловіка. Я досі в жахітті знаходжусь. Проблема в тому, що цей хлопець, вже як півроку мій чоловік. І я не знаю що робити, вини признавати він не хоче.
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Здравствуйте!
Что измениться если он признается?
Какое развитие событий Вы видите?
психолог онлайн
Спробуйте, Liza, не звинувачувати, а вивести хлопця на відверту розмову - просто запитати: "Для чого мені збрехав? Знаю, що збрехав, але навіщо?! Чого хотів, коли так робив? Чого боявся?"
Адже ж найчастіше люди брешуть через страх та слабкість, а не від відчуття власної сили та впевненості.
Дополнение от автора
Він знає, що я порядна дівчина, і якщо дізнаюся то просто розчаруюся і піду від нього. А він цього найбільше не хоче.
Мені хочеться дізнатись чому він саме так вчинив? Адже, він весь час говорить, то дівчата зраджують, і заміжні жінки теж, але й виходить що він теж заміжню підбив на зраду. В неї дитина є. Подруга кається, казала що жаліє що так сталося, а моєму чоловіку хоч би що, він серйозну розмову переводить в жарт, то уникає розмови.
психолог онлайн
Добрий вечір! Які діі і сллва чоловіка Вас би влаштували?
психолог онлайн
Инна Васильевна Сагер
цитата:
якщо дізнаюся то просто розчаруюся і піду від нього. А він цього найбільше не хоче.
Ось Вам і відповідь, чому не каже правду. Бо цінує Вас. І не хоче втратити. А це найголовніше у будь-яких стосунках. А не якісь там ідеали в голові. З ідеалами живуть самотньо. І страждають.
А у Вас якісь принципи в голові, через які Ви готові зруйнувати гарні відносини. А потім ще жалкувати будете. А винні будете Ви - хоча Ви вся така "в білому", з ідеалами...Не приймаєте і не вмієте приймати свою та чужу недосконалість? З цим звичайно звертаються до психолога на терапію - звідкіля в мені це? Хто навчив? І чому прийняла? Які наслідки цього неприйняття для мене? Чи може воно зруйнувати мені життя, чи ні?
Думайте над цим. Що або хто для Вас важливіший та цінніший у житті?
психолог онлайн
Розумію, що ви ображені, але ви дивитися на ситуацію через призму своїх негативних емоцій. Спробуйте поглянути на це з іншого боку.
психолог онлайн
Добрый вечер.
цитата:
Насправді, мені, все одно, хто з ким спить,
Разве ж это так? Вы написали что
цитата:
Я досі в жахітті знаходжусь
Это точно не про "все равно".
цитата:
не тоді, коли дівчина заміжня і має когось крім чоловіка
Что для Вас означает этот факт? Такое ощущение, что Ваш мир как будто перевернулся с ног на голову. Как это отзывается про Вашу жизнь?
цитата:
Проблема в тому, що цей хлопець, вже як півроку мій чоловік.
В чем именно заключается проблема для Вас? Уйти? Принять?
цитата:
вини признавати він не хоче.
цитата:
він серйозну розмову переводить в жарт, то уникає розмови.
А чего бы Вы хотели добиться этим серьезным разговором? Какого результата?
Дополнение от автора
З раннього дитинства мене виховувала бабуся і дідусь, мама була далеко. Бабуся в мене сильна та строга жінка. Я від неї набралася принциповості. Важко самій собі признатися в тому, що я досі його люблю. Знаю що людям властиво помилятися. Саме в цій ситуації в мене є місце і ревності, адже розриває злість від думки що хтось до нього доторкався. Ймовірно, мені потрібен час.
психолог онлайн
цитата:
Бабуся в мене сильна та строга жінка. Я від неї набралася принциповості. Важко самій собі признатися в тому, що я досі його люблю.
Принципиальность - это отсутствие гибкости, способности принять другого человека с его недостатками. Невзирая на чувства, интерес, любовь. Бабушка была жесткой, и вероятно ей было комфортно жить по своим понятиям. Но сейчас жизнь немного другая, и Вы другая. Принципы Вашей бабушки похоже тяготят Вас и не дают жить с любовью в сердце. Вы чего бы хотели?
психолог онлайн
цитата:
З раннього дитинства мене виховувала бабуся і дідусь, мама була далеко. Бабуся в мене сильна та строга жінка. Я від неї набралася принциповості.
І що дає зараз Вам бабусина принциповість? Вона на користь Вам? Або навпаки, шкодить? Як вважаєте?
У відносинах маю на увазі.