Чи варто пробачати кохану людину?
Ми в стосунках 5 років, більше року жили разом, зараз хлопець в Ато. В нас все харашо, але він занадто цікавиться іншими дівчатами. Перший раз це була переписка та дзвінкі бившій. Обговорили і забули. Потім знов якісь дівчата, і знову. На третій раз я була готова збирати речі і повертатись додому, але він вимовив у мене пробачення, обіцяв і клявся, що такого більше не буде. І ось знову...саме жахливе, що я не можу припинити ці стосунки.
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Добрый вечер!
Вы с ним говорили об этом? Как давно Вы себя так чувствуете? Что именно Вы хотите простить ему? Была измена?
психолог онлайн
Тоді Вам залишається лише страждати...((
психолог онлайн
Здравствуйте. А что вы видите в общении парня с другими девушками? Почему вы так болезненно реагируете на это общение?
Дополнение от автора
Це не просте спілкування з дівчатами, вони в цьому спілкуванні переходять на інтимні темі. Обмін фото інтимного характеру, один раз він навіть домовлявся з іншою про інтим. Зради як такої, в фізичному плані не було. Кожного разу він обіцяє що більше не буде, а я дуже сильно його люблю.
Дополнение от автора
Ми кожного разу говорили про це все. Він ніколи не міг нормально пояснити чому він це робить. Але завжди казав, що любить тільки мене, що без мене не зможе і тд. Буквально 2 дні тому, було чергове таке спілкування з дівчиною. Я відчуваю якусь пустоту і не знаю, що мені робити далі.
психолог онлайн
Доброго дня, nikf7b.
Стосунки - це двоє партнерів, які співпрацють разом, а у Вас, на жаль, цього немає. Ви запитували хлопця, що йому дає спілкування з цими дівчатами, чого не вистачає із Вами?
цитата:
а я дуже сильно його люблю.
Любов - це поняття взаємне + вона не болить. Скоріше Ви плутаєте любов із созалежністю.
цитата:
саме жахливе, що я не можу припинити ці стосунки.
Що найгірше трапиться, якщо Ви припинете стосунки, де партнеру байдуже на Ваші почуття? Що Вас стримує? Можливо якийсь страх (наприклад, самотності)? Які у Вас були в дитинстві стосунки з батьками (особливо татом)?
психолог онлайн
Если Ваш молодой человек обменивается интимными фото с другими девушками, то Вам стоит задумать о перспективах Ваших отношений
психолог онлайн
Сложно запретить человеку не делать то, что он хочет, если у него есть потребность общаться с другими девушками и на интимные темы в том числе. Важный вопрос в том, что вы не можете ему дать? Что он ищет на стороне? Может он так проверяет свои способности по обольщению девушек? Не доходит же до реальных встреч с этими девушками. Чего он не получает в ваших отношениях? Попробуйте эти вопросы ему задать.