Відносини
Добрий вечір. Зустрілася з хлопцем але він 5 місяців як розлучений і в них є дитина спільна.Говорить що любить мене але бувають психологічні атаки і я незнаю як поводитися. І чи взагалі варто своє життя пов'язувати з ним.??
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Добрий вечір. І я не знаю, чи варто. Що саме вас бентежить?
Розлучення, ПА, його любов? Які у вас до нього почуття? Як давно ви знайомі?
психолог онлайн
Здравствуйте!
цитата:
Зустрілася з хлопцем але він 5 місяців як розлучений і в них є дитина спільна.Говорить що любить мене але бувають психологічні атаки і я незнаю як поводитися. І чи взагалі варто своє життя пов'язувати з ним?
Что вас пугает больше в этой ситуации? То, что мужчина разведен, или недавно разведен, или то, что у него есть ребенок?
А стоит или не стоит связывать жизнь, кроме вас никто не решит.
Желательно обратиться к специалисту индивидуально, чтобы разобраться в своих страхах и сомнениях.