Завищена планка від батьків
Добрий вечір! Мені 18 років зараз навчаюся в медичному університеті ( на контракті) на 1 курсі. Хочу кинути дану спеціальність та вступити на якусь іншу ( точно не знаю яку, але дана спеціалізація мені явно не подобається). Все життя я хотіла стати лікарем, але в 9 -11 класах це бажання почало зникати. Всі роки навчання в школі я була відмінницею і в оцінках і по життю. Цього захотів мій батько ще в моєму дитинстві , починаючи із дитячого садочка. Дитинства а-ля ' гуляла з друзями, крала груші у сусідів і всяке таке...' у мене не було. З раннього віку батько вчив мене читати та розповідати вірші, що викликало явне захоплення у родичів. Нещодавно моя мама розповіла, що в дит.садку психолог сказала, що батько поставив мені високу планку до якої я не можу дотягнутися. Думаю, ця історія пов'язана із моїми труднощами зараз. Професія лікар ( в даному випадку 'стоматолог' є дуже престижною для батьків , як і юристи та економісти) і оскільки раніше я не могла вступити туди, куди я дійсно хотіла , то мені прийшлось вступати в медичний , щоб не втрачати марку ,яку ж і поставив мені мій батько. Зараз я хочу змінити спеціальність і вступити на маркетинг або, можливо, психологію. АЛЕ СТРАХ НЕВДАЧІ МЕНЕ ДУЖЕ ЛЯКАЄ! Я не знаю як краще вчинити в цій ситуації. Буду дуже вдячна ,якщо допоможете.
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Здравствуйте, Катя! К сожалению, никого не учат быть хорошим родителем, и часто родители неосознанно закладывают фундамент для психологических проблем своих детей.
Вы взрослый человек и в праве самостоятельно принимать решения касательно вашей жизни, даже если эти решения не соответствуют ожиданиям вашего отца.
Думаю Вы не прошли ещё процесс сепарации от родителей.
Может стоит попробовать индивидуальную работу с психотерапевтом
психолог онлайн
Доброго дня.
З Ваших слів здається, що Ви все ще намагаєтесь виправдати сподівання батьків. Подумайте, чтого Вам дійсно хочеться, що потрібно для цього зробити. Від невдач ніхто не застрахований. Більше того в житті вони стаються так само, як і вдачі. Тільки, якщо невдача спідкає Вас на шляху, який обрав батько, то і винити можна в усьому батька - вся відповідальність на ньому, а якщо це станеться на шляху, обраному Вами, то відповідальність на Вас. Та дійсно дорослими ми стаємо тоді, коли беремо своє життя в свої руки й несемо самі відповідальність за нього. Тоді і наші успіхи приносять нам найбільшу радість, а невдачі - це найкращий вчитель.