как полюбить жизнь?
здравствуйте, мне 12 лет и я хочу умереть, я буквально ненавижу свою жизнь и всех кто меня окружает, я даже не знаю кому выговариваться уже.. меня никто никогда не слушает. мои одноклассники все время меня гнобят и бывало даже избивали, мне очень плохо, родители не слушают меня и говорят (какие проблемы тебе всего 12) я не могу так жить, почему меня все бросают, все мои друзья, все близкие люди которым я давала все своё внимание, любовь и заботу, почему они меня все бросили и наверное даже не вспоминают меня..почему меня все так ненавидят, даже родители, у меня складывается ощущение будто я вообще какой то лишний ребёнок, я буквально никто. я просто ошибка.. почему, почему я всем доверяю, верю когда мне говорят что я нужна и что меня ценят хоть и знаю что это ложь. почему все ко мне так относятся, я не знаю что делать.. мне хочется умереть очень сильно.. все мои руки в порезах но это мне даже не помогает.. почему я должна все терпеть, я просто человек.и вообще моя мать меня ненавидит только потому что мой отец ушёл когда мне было 4 из-за того что я девочка а не мальчик, и мама после этого начала меня ненавидеть, и потом пришёл отчим и моя жизнь окончательно рухнула.. я существую, но не живу.
Вопрос от: ; Возраст: 12

психолог онлайн
Добрый вечер. Мне жаль, что у вас так((кто вас может поддержать? Кто может вас отвести к психологу?
психолог онлайн
Амі, доброго вечора сонечко! Зразу можу тобі сказати, що колись давно, я переживала такі ж почуття як і ти! Тому я дуже добре тебе розумію! Тобі зараз дуже важко, тягар самотності важкий.. Але є Той, хто завжди розуміє, чує і допомагає, якщо людина в Нього вірить! От навіть зараз, ти вже не одна! Тебе почули і з тобою розмовляють психологи. Віриш ти чи не віриш, але на сьогодні я вже завершила консультації на сайті і хотіла піти відпочивати... Та через незначну дрібницю знову увійшла на сайт і одразу зіткнулася з твоїм повідомленням... Чи це не чудо? У тебе є можливість тут і зараз поділитися своїми почуттями, розказати все, що тебе турбує... Немає жодної людини, яка б у житті не мала якихось дуже серьозних проблем! Але стає щасливим і довго живе лише той, хто не "тікає" від життя", хто не стає "дезертиром", відмовлячись жити. А той, хто шукає вихід, а ще - шукає тих, кому ще важче, ніж тобі! Повір, завжди знайдуться люди, яким ще важче! Почнеш допомагати такій людині, і станеш впевненішою у собі, тобі буде за що себе поважати. І тоді зникне бажання ненавидіти! Адже намагаються боляче зробити іншим лише ті, кому теж дуже боляче! Подумай про це! Можливо твоя мама не дуже щаслива людина теж... У всякому випадку, думати про самогубство не дуже добре... Можна вірити чи не вірити у інші світи, у Всевишнього та ангелів, але якщо те, що говорять про суїцид - правда, краще остерегтися... БО закінчити життя самогубством можна, не питання... Але, якщо прийдеться вертатися, народжуватися знову? Та ще й в більш страшні умови? Бо все одно потрібно буде проходити свої життєві уроки, ми саме для цього народжуємося у цьому світі...
З таких як ти, виходять дуже мудрі, красиві душею люди, а ще - найкращі психологи! Бо той, хто багато пережив, може зрозуміти і іншу людину. Уявляєш, як може бути цікаво жити далі! Ти сама зможеш будувати своє життя, сама зможеш розібратися у всьому, народити своїх дітей і зробити так, щоб волни стали щасливими! І це все ти можеш зробити, тільки повір, що все минає, навіть найгірше! І завтра буде новий день і нові цікаві зустрічі! Тримайся, ти не одна! Вір і Він тобі завжди допоможе через різних людей! Він тебе любить такою, якою ти є!Ответ отредактирован автором 10-01-2021 18:35:25
психолог онлайн
І ще, дорога Амі! Спробуй поговорити ще раз зі своїми батьками, мамою... Скажи, що тобі потрібна допомога, нічого страшного або осудного в цьому немає! Кожна людина може опинитися в ситуації, коли їй потрібна допомога! І ти швидше за все навчаєшся в школі або в технікумі, училищі... У тебе в школі є класний керівник, є психолог шкільний або соціальний педагог, є вчителі, яким ти довіряєш... Іди до них обов'язково! Розкажи, що тебе ображають, що тебе б'ють - зараз за це дуже сильно карають законом. Це називається булінг! Проси про допомогу! Не мовчи! Ти маєш право на захист дорослих людей... Якщо і там ніхто не захоче чути, телефонуй у міліцію, там є дитячі кімнати, є також психологи... Є гарячі лінії щодо булінгу! У кожному місті або районі... Вчись захищати себе цивілізовано без образ та бійок! Клич на допомогу дорослих, не мовчи! І все у тебе владнається, вір у це! Ти - дуже гарна дівчинка! Ти дуже смілива дівчинка, бо знайшла сили написати про свій біль на сайті! Отже, ти зможеш знайти правильний вихід! І я впевнена, що мама тебе дуже любить, просто не завжди вміє про це говорити... І не тільки вона, є багато людей які тебе люблять, просто ти про них ще не знаєш! Але скоро довідаєшся про них! Все буде добре!