Ковід
Хворію на ковід. Пневмонія. Вдень мені нормально,на ніч стає гірше.в лежачому положенні стає тяжко у грудях,важкість триває всю ніч. Іноді прокидаюсь і просто сиджу півночі. Плачу. Настає паніка. Вранці встаю -стає краще. Соромно зізнатись про це ,бо всі деталі хвороби мій свекор обговорює по телефону зі своїми родичами. Мене в цій сім'ї не дуже люблять.почуваюсь самотньою
Вопрос от: ; Возраст: 28

психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Оксана, добрый вечер!
Очень сочувствую Вам. Скажите, какую помощь Вы хотите получить, в чем Ваш вопрос?
психолог онлайн
Марта Вадимовна Чепурная
Добрий день. Хочу вас підтримати у вашому стані. Паніка дуже часто виникає прм ковід, та почуття безсилля. Скажіть який у вас день хвороби. Як вас підтримує чоловік. Попросіть свекра не обговорювати ваш стан із родичами, вам це шкодить. Ви ж не піддослідний кролик (((.
Що буде для вас допомогою наразі?
психолог онлайн
Доброго вечора.
Скажіть, буд ласка, чим саме вас непокоїть те, що свекор обговорює? Вам від того гірше не стане, хай говорить що хоче, а допомога вам потрібна!
Чому ви не можете поділитися лише з чоловіком, так щоб свекор не знав?
психолог онлайн
Оксана, свекор, то таке. Неприємно, але пережити можна. А що чоловік? Підтримує Вас? Переживає?
цитата:
на ніч стає гірше.в лежачому положенні стає тяжко у грудях,важкість триває всю ніч. Іноді прокидаюсь і просто сиджу півночі. Плачу. Настає паніка.
Правильно, що сидите, але буде ще краще, коли замість плачу та панікування будете глибоко дихати, розводячи й зводячи руки в такт диханню (щоб допомогти грудній клітині і легеням: розводити руки під час вдоху і зводити їх під час видоху) - це підвищить сатурацію (збагачення киснем), стане значно легше дихати, і ще пройде паніка і вийдуть зайві негативні емоції. Якщо захочете - напишете мені особисте повідомлення і я вишлю Вам відео цієї техніки.