Проблеми з підлітком
Дівчинка 12 років не хоче гуляти з дітьми, немає друзів, сидить постійно вдома, постійно обманює, пофігістично на все реагує, на запитання мовчить. Малює якихось чортів страшних, бере без дозволу планшет і заходить на сайти спілкуватись з хлопцями, пише там, що виглядає на 16. В школі вчителі кажуть ,що не спілкується з однокласниками, їй цікаво з дітьми з садочку, кажуть, що вона ''специфічна'', ''особлива'', ''дивна''. З'їхала в навчанні, хоча може дуже добре вчитись. Намагаюсь поговорити з нею, то їй все одно, відповідь на все ''не знаю'' і мовчить. Я не знаю, що робити. Допоможіть!!! Підкажіть!!! Вдома атмосфера хороша, немає скандалів, вона єдина дитина.
Вопрос от: ; Возраст: 33

психолог онлайн
Добрый день, nik80d !
1)Любой ребенок нуждается в общении с близкими. Как можно чаще и как можно на более широкие темы. Где вы находитесь с ребенком, о том пространстве и времени говорите с ребенком, тогда создать повод общаться будет проще.
2)Ребенок по какой то причине решил что лучше "уйти в себя", стать тем, кем не является на самом деле, жить в фантазиях. Это не критично, многие дети проходят этот путь в процессе социализации, понемногу разворачиваясь из себя наружу.
3) Помочь ребенку можно через различные "игры" с ним. Начиная от игр в игрушки, куклы, настольные игры, пк игры, игры через смартфон и т.д. заканчивая театральными играми... Опуститесь с вершины своих лет на уровень вашего ребенка (когда начинаете с ним играть в игры) и тогда вам будет легче понять, чем вы ему можете помочь в жизни, чтобы преодолеть страх внешней реальности и бегство в глубину "зоны комфорта". Иными словами, играясь с ребенком сами "станьте ребенком" и тогда он вас примет в свое племя, а там потом, вы как мудрый наставник, в игровой форме обучите его, развеете страхи, пообщаетесь (невзначай, ненавязчиво) о его взглядах на жизнь и причинах разного рода поведений...
психолог онлайн
Добрий день.
Як давно це почалося?
Що вам заважає відвести дівчинку до дитячого психолога? Ви мама?
Можливо вона зайшла в пубертат, і сама не розуміє, що з нею відбувається. Можливо в неї щось на кшталт депресії. Можливо не розділене кохання. Можливо не відчуває любові. Що завгодно. Це припущення з фантазій. Необхідна індивідуальна робота з психотерапевтом.
психолог онлайн
Доброго дня! Скажіть, будь ласка, а у Вас є близькі друзі? Вони приходять до Вас в гості? Як давно була ваша розмова "по-душам" з дочкою? І ще, перепрошую, Ви сказали, що дівчинка почала Вас обманювати... Як Ви реагуєте, коли вона, на Вашу думку, робить щось неправильно?