Кожному по жінці
Був час коли жив сам та відсутність сексу не доставляло дискомфрту .Але після розлучення ця функція та бажання почала давити на мозок.Але на мозок даве не скільки фізиологія скільки психологічний стан що у інших існує постійна жінка ,дівчина кохана і питання сексу закрите а мені щоб своі потреби природні вгамувати треба шукати постійно серед одиноких персон часто непристойноі поведінки та блудних особ .
Вопрос от: ; Возраст: 43

психолог онлайн
Добрий ранок! Якої допомоги Ви потребуєте? Як би Ви хотіли змінити своє життя?
психолог онлайн
Добрий день, Sotrianis.
Оскільки конкретного питання чи прохання в вашому тексті нема, то напишу свої роздуми.
Конструкт словосполучення « будувати відносини», містить слово- будувати. Оскільки це дієслово, то спонукає до дії, питання щось робити?
Вже тут, закладається, що для того, щоб мати стосунки їх треба будувати. Це активна дія, прийдеться щось робити.
Ви вибираєте робити:
цитата:
шукати постійно серед одиноких персон часто непристойноі поведінки та блудних особ
Це дія і це ваш вибір.
Сучасне життя дозволяє мати різні форми стосунків, не обовязково щоб мати секс треба бути в шлюбі.
Як варіант, пошукати собі стосунки в яких проговорити для чого вони нам. Це теж дія, але тут прийдеться домовлятися, не платити грошима, а домовлятися. Як у вас з домовлянням?
психолог онлайн
Може, першочергово вам на мозок давить розлучення?
У кого у інших - існує постійна жінка? Ви хочете сказати, що ви один у світі без постійної жінки?
Ви зара обрвжаєтеся на не справедливий світ?
Яке у вас питання до психологів сайту?
психолог онлайн
Доброго вечора! Кращий спосіб привести себе до тями, це зайнятися собою! Тим паче, що Ви пишете, що Вас турбує не стільки фізіологія, скільки Ваше становище зараз. Ідіть в спортзал, почніть бігати на природі, робіть якісь фізичні вправи, почніть обливатися холодною водою, тощо. Головне робіть це систематично - Вам потрібен активний фізичний рух, щоб потроху заспокоїтися. Знайдіть якусь нову ціль та мету в житті. І краще, якщо вона буде більш високою, з користю не лише для Вас, а і для оточуючих людей. Зараз багато людей потребують підтримки та допомоги. Знайдіть тих, кому важче, ніж Вам. А вже потім Ви зможете зрозуміти, чого саме Ви хочете. Тим паче, що поки не переживете старі стосунки, нові створювати досить нелегко. Ви впораєтеся, бо Ви сильна людина раз знайшли силизвернутися за порадою. Удачі Вам!