Життя здається безрадіснис, хочеться щось змінити та не знаю з чого почати
Останнім часом мені сумно та тяжко на душі, іноді виникає відчуття порожнечі, немає розуміння того, куди прямує моє життя. Дуже хочеться вирватися з цього стану та не знаю як. На роботі суцільний хаос та неповага зі сторони керівництва. Якби я не старалася, все одно критика і висловлювання на кшталт: "Ти неуважна. Не хочеш вчитися. Нічого не питаєш". Тобто, постійна критика навіть
через найменші помилки. Вдома теж якось не дуже. Мама постійно хворіє. Батько нещодавно помер.
І коли я дивлюся на своє життя, то мені здається, то неначе немає нічого хорошого згадати.
Я відчуваю, що мені потрібні якісь зміни, та чомусь без підтримки близьких не можу наважитися навіть на зміну роботи. У них рекомендація одна: " Виходь заміж,тоді часу на дурниці не буде". Не заперечую, можливо я щось занадто гостро сприймаю, але мені дійсно погано. Вдень я просто граю роль безтурботної та легкої людини, а ввечері лише плачу. Якось так.
Буду вдячна за будь-які поради)
Вопрос от: ; Возраст: 31

психолог онлайн
цитата:
Співчуваю вам. Схоже ви переживаєте кризи та травми. І це в край важкий період життя, тому й така чутливість, ранимість та відсутність єнергії/ ресурсів.
Якщо у вас є можливість, візьміть допомогу фахівця - психолога, щоб підтримати себе та вийти з цього періоду.
психолог онлайн
Співчуваю ваші утраті, пройдіть тест Бека на депресію
психолог онлайн
Ирина Владиславовна Губа
Ніна Андріївна Кіях
Доброго дня, Яна.
У Вашому житті співпало безліч факторів, які зараз впливають на Ваш стан:
- криза 30 років (коли ми переосмислюємо своє життя з позиції наших юнацьких цілей на майбутнє);
- смерть батька;
- хвороба матері;
- робота, яка Вам не подобається.
- відсутність підтримки з боку рідних.
- надягання маски "безтурботності" і, таким чином, закупорення Ваших автентичних почуттів.
цитата:
У них рекомендація одна: " Виходь заміж,тоді часу на дурниці не буде". Не заперечую, можливо я щось занадто гостро сприймаю, але мені дійсно погано.
Дуже співчуваю, що Ваші рідні обезцінюють важливість Вашої проблеми. Ви - цінна і Ваші труднощі так само важливі.
цитата:
Я відчуваю, що мені потрібні якісь зміни, та чомусь без підтримки близьких не можу наважитися навіть на зміну роботи.
Відчувається, що у Вас є внутрішній ресурс до змін, адже Ви звернулися сюди за допомогою. У Вашому випадку найкраще - це індивідуальна робота з психологом тому, що Вам не вистачає підтримки у процесі змін. Крім цього, зараз Ви переживаєте складний період у Вашому житті (крива втрати через смерть батька), а психолог буде тим "поводирем" який допомогатиме Вам у цьому поступовому процесі.
Вірю у Вас і бажаю Вам удачі!
психолог онлайн
Доброго дня, Яна!
цитата:
Останнім часом мені сумно та тяжко на душі, іноді виникає відчуття порожнечі, немає розуміння того, куди прямує моє життя.
На жаль, таке трапляється. Співчуваю Вам. Проте зрозумійте: життя прямує туди, куди його людина веде(!) Усвідомлюєте - ЛЮДИНА САМА ВЕДЕ, бо знає, чого хоче й докладає зусиль, аби рухатись у вибраному напрямку.
цитата:
Дуже хочеться вирватися з цього стану та не знаю як.
Перший крок Ви вже зробили - написали сюди. Отже маєте зробити наступний крок - звернутись особисто до психолога, тому що самотужки наведені Вами проблеми зазвичай не вирішуються. Там постануть питання самооцінки, спроможності себе підтримувати, налагоджувати прийнятні стосунки, відчувати своі бажання и вміти іх реалізувати.
цитата:
Які, на Ваш погляд, мають бути зміни? Що спливає на думку?
цитата:
У них рекомендація одна: " Виходь заміж,тоді часу на дурниці не буде".
Чи були у Вас раніше стосунки? Як взагалі Ви ставитесь до подружнього житття?
Дополнение от автора
Дякую всім за відповіді!
Якщо звертатися до психолога, то так і розказувати про мій стан? Просто хочеться адекватно пояснити те, що зі мною відбувається.
Мені було потрібно почути, що мої почуття мають значення. Я прекрасно розумію, що є люди яким гірше, аніж мені. Та від цього легше не стає. Криза 30 років, здається, мене теж наздогнала.
Мені поки що хочеться змін в плані кар'єри, бо відчуваю, що на теперішньому місці роботи немає сил працювати, та й зневажливе ставлення від керівництва дістало. Я прекрасно розумію, що наступний начальник теж може бути самодуром, та мене це не зупиняє. Взагалі хочеться вивчити щось нове, піти на які-небудь курси. Головне, щоби пандемія трохи оберти зменшила.
До подружнього життя ставлюся позитивно. Та я не хочу шлюбу в тому форматі в якому мені пропагують. Тобто, вийдеш заміж відразу з'явиться стільки проблем, що забудеш про себе.
психолог онлайн
Звісно саме головне на консультації, це прийняття Ваших почуттів. Ви молодець, плануєте розвиток , зміни в житті. Психологу розповідаєте простої переживання, та про свої бажання , який ви хочете результат після роботи з психологом
психолог онлайн
цитата:
Криза 30 років, здається, мене теж наздогнала.
Я вважаю, що ніякоі кризи 30 років не має. Так само як 40 чи 50. Це балачки. Тобто криза є, але вона істотно не прив*язана до віку людини. Отже може наздогнати у будь-якому віці, якщо збіглися усі іі чинники.
цитата:
Мені поки що хочеться змін в плані кар'єри, бо відчуваю, що на теперішньому місці роботи немає сил працювати, та й зневажливе ставлення від керівництва дістало. Я прекрасно розумію, що наступний начальник теж може бути самодуром, та мене це не зупиняє.
На новому місці може бути начальник самодур. А може і не бути. Головне, щоби Ви шукали своє покликання. Саме своє, де зможете реалізувати себе.
цитата:
Взагалі хочеться вивчити щось нове, піти на які-небудь курси.
Не ображайтесь, але ця заява про ні про що. Маячня. Таких курсів з назвою "будь-які" в приоді не існує. Погодьтесь! Потрібно буде визначатись. Себе слухати, чути своі бажання и накладати іх на своі здібності.
цитата:
Головне, щоби пандемія трохи оберти зменшила.
При чому тут пандемія? Інтернет, наскільки я розумію, ніхто не закривав. То що Вам заважає? Можливо, якісь страхи? У це я повірю більш охоче.
психолог онлайн
цитата:
Розповідайте так, як розповідали тут, щиро кажіть про свої переживання. Якщо психологу необхідно буде уточнити якусь інформацію - він задасть Вам запитання - це його компетенція.
цитата:
Мені було потрібно почути, що мої почуття мають значення.
Дуже радію, що Ви отримали тут підтримку Ваших почуттів - це цінно! Також радію, що Ви вже плануєте похід до психолога.
цитата:
Якщо раніше Ви писали, що не знаєте з чого почати, то зараз точно задали власну ціль. Ви маєте право на хороше робоче середовище і це нормально змінювати роботу, якщо вона Вам не подобається. Бажання нового - це чудово, адже розширює горизонти розуміння того, чого Ви дійсно хочете.
цитата:
Та я не хочу шлюбу в тому форматі в якому мені пропагують. Тобто, вийдеш заміж відразу з'явиться стільки проблем, що забудеш про себе.
Хто саме Вам пропагував такий формат? І де Ви спостерігали таку модель шлюбу?