В мене генералізований тривожний розлад
ГТР мучить мене з підліткового віку, в теорії я розумію шо це нормально тривожитися, і знаю як тривога з‘являється, я знаю шо мені робити з цим, займаюся медитаціями але через гтр я переїдаю і поправилась,але і це я розумію бо переїдання це всього наслідок, а причина це внутрішня тривога.Не розумію просто чому не допомає те шо я зараз предприйняла, хочу пити антидеприсанти але немає зараз грошей шоб піти до психотерапевта і той мені порадив, може ви порадити такі,шоб не викликали звикання, в мене часто упадок настрою і якшо я читаю інформацію про тривожність, там пояснюється шо треба робити, я це роблю з‘являється результат, але через кілька днів все повторюється
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Виталия Юрьевна Мельник
Здравствуйте!
Такой диагноз Вам поставил врач или Вы сами определили?
цитата:
хочу пити антидеприсанти але немає зараз грошей шоб піти до психотерапевта і той мені порадив, може ви порадити такі,шоб не викликали звикання, в мене часто упадок настрою
Антидепрессанты без назначения врача принимать не нужно, тем более при тревожных состояниях. Обратитесь к психиатру или невропатологу за консультацией, есть бесплатные специалисты.
Психотерапевты, зачастую не имеют медицинского образования, поэтому не назначают никаких препаратов.
психолог онлайн
Анна Александровна Крамар
Добрый вечер!
Вам нужно проконсультироваться с врачом психиатром. Кто Вам поставил диагноз? В данном случае, конечно, Вам нужна психотерапия, чтобы разобраться с причинами. Вы можете заниматься спортом, медитацией, читать литературу, но этого может быть Вам недостаточно. Нужна работа с живым человеком, Вы можете не увидеть того, что увидит специалист
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Добрый день. Я Вам тоже советую обратиться к специалисту. ГТР в основном лечиться периодическим приемом правильно подобранных препаратов , чтобы нормализовать состояние и терапией с психологом. Обратитесь к близким Вам людям за помощью. Жизнь дана,чтобы наслаждаться каждым днем, приносить пользу, но не для страданий. Это все в наше время прекрасно лечиться, нужно вовремя обратиться за помощью и все у Вас будет хорошо.
психолог онлайн
Анна Александровна Крамар
Ульяна Ивановна Казмирчук
Вітаю, Юлія
Нажаль, у вас не та ситуація, з якою можна пробувати справлятися самостійно. Вам потрібно почати лікування і чим швидше, тим краще.
При даному розладі обов’язково потрібен комплексний підхід: консультація психіатра, який вам призначить медикаментозний супровід (антидепресанти полегшать симптоми) і тривала робота з психотерапевтом - це допоможе з’ясувати та пропрацювати причини такого вашого стану. Одне без іншого не дасть бажаного результату.
Медикаменти без консультації психіатра вам ніхто не призначить, тим більше, що антидепресанти та транквілізатори продаються за рецептом.
До психіатра вас має направити сімейний лікар і він би мав вас прийняти безкоштовно. А на покупку медикаментів та роботу з психотерапевтом варто знайти кошти. Є психотерапевти, що беруть 1-2 клієнтів безкоштовно або за соціальною ціною. Може вам вдасться знайти.
психолог онлайн
Добрий ранок! ГТР чудово коректується когнітивно-поведінковою терапією! Обирайте спеціаліста і допоможіть собі!