Сімейні відносини
Доброго дня,підкажіть мені будь-ласка що робити. Ми одружені з чоловіком 4 роки,в нас все добре,але останнім часом я його страшенно ревную,прийде йому тільки смс я відразу питаю від кого,і дуже сильно ревную його до минулого,як там в нього було з іншими,навіть як в ліжку,думаю в нього напевно так і з іншою було,він пише пісні і співає їх,всі пісні написані років 10 назад,а зараз він їх записує,і це мене бісить,значить він їх колишнім написав, із-за цього скандали.
Насправді він мені все показує що йому пишуть і хто,ні з ким не гуляє,навіть робота в нього дома. Ну я просто навіть не знаю що зі мною,і що з цим робити.
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Ніна Андріївна Кіях
Наталия Горская
Доброго дня, nik531.
Після якої події чи можливо конфлікту Ви помітили, що у Вас з'явилися ці ревнощі? Що Вам дають стосунки з чоловіком, а чого у них не вистачає?
цитата:
і дуже сильно ревную його до минулого
Ваш чоловік давав Вам реальні приводи для ревнощів? Він Вас обманював? Чи був у Вас досвід зради або Ви спостерігали такий (наприклад, в батьківській сім'ї)? Як Ви ставитеся до свого попереднього багажу партнерських стосунків?
цитата:
а зараз він їх записує,і це мене бісить
Можливо у Вас почалися ревнощі після того, як він почав записувати ці пісні?
психолог онлайн
Здравствуйте!
Ревность - очень неприятное чувство, сочувствую Вам!
Что Вы чувствуете в связи с тем, что муж записывает песни, написанные бывшим? Что это значит для Вас?
Дополнение от автора
Ревную його до минулого,він спілкується з подругою,вони знайому вже 15 років,просто спілкуються і то рідко,смс мені показує, про все я знаю,і в неї є хлопець. Ну а я ревную,я можу ні з того ні з чого ревнувати,я не знаю що зі мною,раніше такого не було. Почалось це місяців 7 назад,привода ніякого не було. Чоловік мені говорить якщо б я хотів би раніше з подругою чи з кимось іншим з минулого зустрічатись,я б тоді не женився,а так я живу з тобою,і ти про все знаєш. А я навіть до його музики ревную,хоть і написана вона була вже давно.
психолог онлайн
Зазвичай ревнощі - це поєднання страху, що Вас покинуть із гнівом на себе та партнера. Що зараз відбувається у Вас в інших сферах життя (професійна, соціальна і т. д.)? У Вас є подруги? Які у Вас стосунки із подругою Вашого чоловіка? І Ви так і не відповіли на птання про Ваше минуле (а там може лежати причина).
Дополнение от автора
Він мені не зраджував,та і приводу ні якого не має.
Я працюю, але на данний момент сиджу на карантині. З чоловіка подругою ми не спілкуємось,але друг про друга знаємо,пару раз бачились на вулиці,зве нас до себе в гості,дружити сім'ями,але я не представляю як це,якщо я до всім його ревную.
Мені чоловік як каже,як що я хотів би піти до когось другого я б пішов чи зустрічався з кимось із минулого,але я вибрав тебе і хочу жити з тобою.
психолог онлайн
Здравствуйте!
Достаточно ли Ваш муж уделяет Вам внимания?
Как он это делает?
То ли это внимание в котором Вы нуждаетесь?
Дополнение от автора
Уваги приділяє достатньо,і спілкуємось з ним про все.
психолог онлайн
Доброго дня! Я Вам співчуваю, бо ревнощі - дуже виснажливі почуття, які дошкуляють тому, у кого вони з'явилися і не дуже добре впливають на стосунки. Та Ви і самі вже це помітили. Думаю, що Ваш чоловік дійсно Вам вірний, але неправильно себе поводить, як на мій погляд його "колишня". І швидше за все Ви інтуїтивно відчуваєте, що під "дружніми" закидами цієї пані, лежать інші почуття... Як на мене, є два аспекти виходу з даної ситуації: по-перше, психологічний аспект. Вам однозначно потрібно працювати з психологом на зменшення власницького ставлення до чоловіка. І другий, практичний аспект. Розмови з чоловіком, особливо у стані агресії та образи не просто нічого не дадуть, а ще більше все ускладнять. Спробуйте спокійно поговорити не з чоловіком, а з цією добродійкою і пояснити, що Вам не подобається їх "дружба" і що вона своїми, нібито, добрими намірами, втручається у вашу родину. Бо на чужому нещасті свого щастя не побудуєш. Ви маєте повне право захищати свою сім'ю. Але, сподіватися, що одна лише розмова Вам допоможе. я б не радила... Не стане цієї пані, з'явиться ще якийсь "об'єкт" для ревнощів, бо існує Ваше неправильне внутрішнє ставлення до близької людини. У любому випадку шукайте психолога до душі і "пропрацьовуйте" ситуацію
психолог онлайн
Ревнощі частіше за все мають в основі невпевненість в собі.
Тому Вам варто в першу чергу опрацювати саме своє ставлення до себе, можливо разом з психологом.
Щодо «подруги» - можливо такий похід в гості розставив би «всі крапки над І» - Ви самі побачите їхнє спілкування і зрозумієте, чи є приводи для ревнощів.
Мій особистий та професійний досвід свідчить, що часто такі «подруги» взагалі не мають ніяких «намірів», а крім того, ще й можуть стати насправді «друзями сім,ї».
Спробуйте, можливо там і справді «все чисто»).
І спробуйте пригадати, що все ж таки сталося 7 місяців назад – причина є, просто Ви її не «пригадуєте».