Боязнь сделать первый шаг
Мне 22 года.
Пару лет назад написал девушке (ей сейчас 19), она с моего города.
Написал ей, но фото у меня не было, но она отвечала. Это проходило два дня, потом игнорирование... Писал я конечно бред полный, мне стыдно прямо очень-очень. У нее был парень, потом сменился я ей пишу, а она даже не читает.
Чтобы я не написал, она молчит. Я уже создал новый аккаунт, потому что этот походу в блоке на личные, выложил две фото, написал вновь и опять молчание... Мы в реале незнакомы, она меня не знает, возможности встретится нет. Потому что, когда она в городе я не знаю, а когда таки приедет, то всегда на машине..
У нее вроде как парень есть, но это не точно..
Я когда вижу её мимо проезжавшую, меня аж окрыляет, но потом ощущение пустоты, потому что ничего сделать не смогу сейчас, так как сейчас карантин, работы нет, соответственно и денег для хоть какого-то жеста..
В сети пишу, уже фотку поставил, она молчит, я очень хочу с ней пообщаться..
Что мне делать? Как начать диалог с ней? Как сделать, чтобы она меня заметила? Очень жду ответа. Спасибо большое)
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Доброго дня, zeleniychai.
Скажіть, будь ласка, а що саме Вас привабило у цій дівчині?
цитата:
Писал я конечно бред полный
Що саме Ви їй писали?
цитата:
У нее был парень, потом сменился я ей пишу, а она даже не читает....Чтобы я не написал, она молчит. Я уже создал новый аккаунт, потому что этот походу в блоке на личные, выложил две фото, написал вновь и опять молчание...
На жаль, помітно, що дівчина не зацікавлена у стосунках і це її право. Ми не здатні вплинути на почуття, бажання, поведінку іншої людини без її бажання, а лише на власні.
цитата:
Потому что, когда она в городе я не знаю, а когда таки приедет, то всегда на машине..
Звідки у Вас така інформація, якщо ви ніколи не зустрічалися в реальності?
цитата:
Что мне делать? Как начать диалог с ней? Как сделать, чтобы она меня заметила?
Ви писали їй, що хотіли б з нею спілкуватися - це Ваш максимум, а вирішувати їй. Не існує "чарівного формулювання", яке б змусило людину бажати із нами спілкуватися, якщо вона цього не хоче.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Чтобы я не написал, она молчит. Я уже создал новый аккаунт, потому что этот походу в блоке на личные, выложил две фото, написал вновь и опять молчание... Мы в реале незнакомы, она меня не знает, возможности встретится нет.
Вы говорите, что девушка Вам отвечала всего два дня и Вы настойчиво продолжали ей писать, живых встреч у Вас не было. Для девушки это может выглядеть как преследование с Вашей стороны. Вы не знаете, есть ли у нее отношения, хочет ли она с Вами отношений. Если бы она хотела, то уже как-то отреагировала на Вас. Возможно, Ваш вопрос звучит так, как сделать, чтобы она Вас заметила и начала контактировать. Если человек не хочет, то никак. Какие у Вас отношения с родителями? Почему Вы выбираете такие отношения, которые не совсем для Вас доступны?
Дополнение от автора
Доброго дня, zeleniychai.
Скажіть, будь ласка, а що саме Вас привабило у цій дівчині?
💬
Зовнішність
Що саме Ви їй писали?
💬
Будував діалог як допит і мудрував багато, одним словом кошмарив питанями..
💬
Я знаю як вона виглядає, я знаю де вона живе, декілька років тому бачив її з хлопцем разом
💬
Так, я писав, але писав зі сторінки, де немає фото, дівчина мене не знає..
Я недавно створив сторінку і додав фото, проте вона заблокувала скоріш за все, тому що сторінка без підписників
А дівчина красива, шанувальники звичайно є, тому і простим текстом з "фейка" навряд вийде привернути її увагу
Дополнение от автора
💬
После того, как девушка перестала отвечать, я ее флудом не доставал, а успокоился на время, а потом уже иногда отвечал на ее сторис и поздравлял с д.р.
У нее вроде как есть парень
Да о каких отношениях со мной речь, если мы еще не общались в реальной жизни, узнать бы её вначале
По сути мы с ней незнакомы, я и хочу ликвидировать этот пробел, по этому мне нужно как минимум пообщался, понятное дело что она никак не отреагирует.
С родителями замечательные отношения.
Мне понравился человек, так уж выходит, не всегда дается все легко, а на любую другую девушку мне смотреть неинтересно
психолог онлайн
цитата:
Зовнішність...а на любую другую девушку мне смотреть неинтересно
Я правильно Вас зрозуміла, Вас цікавить у цій дівчині лише зовнішність? Як думаєте, чи можливо зацікавити у стосунках чи розмові дівчину, якщо Вам у ній подобається лише зовнішність?
Дополнение от автора
💬
Ні, я сказав, що привабила мене зовнішність, але аж ніяк не те, що мені подобається тільки зовнішність
Можна, але це тимчасово і навряд комусь таке потрібно, як дівчині так і хлопцю, двоє відразу зрозуміють кому і що потрібно
психолог онлайн
цитата:
А шо ще Вам у ній подобається?
Дополнение от автора
А шо ще Вам у ній подобається?
💬
Зовнішність, голос, "недоступність" її, але недоступність здорову, що вона тримає планку, гідну планку
психолог онлайн
цитата:
Таке враження, що Ви самостійно створили "ідеальний образ" цієї дівчини і в нього ж закохалися, а її "нелоступність" Вас лише мотивує, адже Ви трактуєте її як "планку", хоча цілком можлива ситуація, що дівчина не хоче з Вами спілкуватися, не хоче стосунків взагалі і це ОК, однак Ви цього не приймаєте.
Єдина рекомендація для Вас, яку можливо дати - це щиро висловити дівчині заківланення у її особистості (без підроблених сторінок), проте якщо вона відмовить або не захоче Вам відписувати, заблокує, то поважати її кордони з гідністю та прийняти факт відмови з гідністю. Не існує ефективних методів психологічного впливу, зваблення чи флірту (це поп-психологія), якщо людина не бажає спілкуватися з Вами.
Дополнение от автора
💬
Добре, а як привернути її увагу?
Я зараз знаходжусь серед сірої маси її прихильників, потрібно виділитись, привернути увагу дівчини.
Я розумію, що в деяких пунктах переборщив і зробив її занадто ідеальною.
Дополнение от автора
А що стосується щиро висловити почуття..
Хіба дівчата на таке реагують?
Як мені здається, дівчатам потрібні жести уваги, вчинки, напевне. А розмови про почуття це вже етап далеко не перший.
Тим більше у дівчини є шанувальники, тому увагою вона явно не обділена
психолог онлайн
цитата:
Скажите, а, если допустить, что Вам девушка отвечает взаимностью, она Вам будет интересна? Вы говорите, что у нее много поклонников, она держит планку, Вы ее совсем не знаете. Это такой придуманный Вами образ, который не совсем доступен для Вас. За идеализацией часто идет обесценивание
Дополнение от автора
І як висловити зацікавлення її персоною?
Дополнение от автора
💬
Да, она мне будет интересна, я уверен в этом.
Ну, о поклонниках и планке я пишу не просто так, я раньше спрашивал её сестру, она говорила, что девушка гордая, знает себе цену и что у нее достаточно ухажеров, так что это я не выдумывал, это 100% информация
В добавок, я ее не идеализирую, знаю немного, но то что мне известно мне нравится, по этому все и рассказываю Вам)
психолог онлайн
цитата:
А що стосується щиро висловити почуття..
Хіба дівчата на таке реагують?
Психологічна близькість - це щирість, а все інше - психологічні ігри, що лише робить стосунки менш зрозумілими та віддаленими.
цитата:
І як висловити зацікавлення її персоною?
Якщо Вам дійсно цікава інша людина, Ви цікавитеся її інтересами, цінностями, піоритетами - пізнаєте її, проте, перш за все, особа має дозволити Вам ввійти до її психологічного простору, а для цього потрібне її бажання, що не залежить від Вас.
цитата:
Ваш максимум - це заявити про своє заціквалення, а вже їй вирішувати, чи вона звертатиме на Вас увагу, чи ні. Чому Ви не припускаєте, що вона вже звернула на Вас увагу (адже Ви надіслали їй повідомлення), проте вона не хоче продовжувати з Вами спілкування?
Таке враження, що Ви несвідомо обрали таку недоступну дівчину, щоб зменшити ймовірність розбудови стосунків.
Дополнение от автора
💬
Я писав з пустої сторінки, без фото.
Мені писав її хлопець, раніше, на питання чого не пошле і прямо не скаже, він казав, що воеа навіть не уявляє хто я і що я.
Тому висновок, що вона незнає хто я або хоче щоб я якось активізувався?