Как расставаться с парнем?
Я с парнем уже почти два года, знакома с его родителями, но он с моими нет, все из-за того, что у меня отец строгий и не разрешает встречаться с парнями. Так вот, в последние полгода я поняла что разлюбила его, но никак расстаться с ним не могу, потому что он угрожает мне, рассказать моему отцу про отношения, даже один раз пытался написать ему в соцсетях. Я понимаю что проблема вроде как детская, но отец действительно очень строгий. Подруга говорит что нужно вперёд него рассказать все отцу, а потом расстаться с ним, что бы он понял что рассказывать то и нечего. Подскажите, как правильно в такой ситуации поступить
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Здравствуйте!
А что страшного может произойти, если расскажете отцу про парня?
психолог онлайн
Доброго дня! Я впенена, що Ваш батько Вас дуже любить і хвилюється за Вас, тому і поводить себе вимогливо. Він хоче Вас вберегти від помилок та розчарувань.... Як на мене, в словах Вашої подруги є багато сенсу - у Вас гарна подруга. Тому, що єдиний спосіб боротьби із шантажистами та маніпуляторами - не дозволяти собою керувати. А для цього потрібно "вибити з рук" важіль впливу на Вас - це якраз і є Ваш страх перед батьком. Спробуйте уявити, що може бути найстрашнішого, якщо Ви все розповісте татові?.. І уявіть, що може бути далі, якщо Ви продовжите все приховувати... Якщо Вам подобається бути залежною лялькою в руках непорядньої людини, тоді нічого не кажіть татові, а якщо хочете відчути себе гідною людиною....
Дополнение от автора
Я живу в деревне и уехала учиться в город, отец может просто не отпускать учиться или он как то один раз сказал что может выгнать из дома и не помогать с деньгами
психолог онлайн
Дякую за відвертість! Так, перспективи не дуже втішливі, але... У Вас є ще мама. Чому б не розповісти їй? Можливо вона Вас підтримає та порадить як краще зробити... Спрогнозуйте ситуацію, якщо Ви батькові не скажете, які можливі наслідки? У цій ситуації із шантажем, як на мене, головний фактор - це Ваш страх... А якщо хлопцеві чітко дати зрозуміти, що Вам все рівно, скаже він батьку чи ні.. у любому випадку Ви з ним зустрічатися не станете... А от про його підлий вчинок довідаються всі - ви ж так само можете розповісти всім про нього... Також, Ви маєте повне право звернутися по допомогу в соціальну службу навчального закладу, де Ви вчитеся, або де навчається він. Ще є незалежні соціальні служби міст та селищ, можете написати заяву в поліцію, що Вас шантажують та Вам погрожують - а це вже дуже серьозно. Також можете звернутися у відповідні служби з-приводу булінгу, законодавство захищає таких як Ви.. І, до речі, озвучте це хлопцю, нехай поцікавиться в Інтернеті, які наслідки можуть бути для нього в результаті таких дій... Вам потрібний захист! А найкращий захист для молодої дівчини - це батьки та знання своїх прав. Вчіться захищати себе, в житті Вам це дуже згодиться! Отже, ризик є в любому випадку і тільки Ви можете прийняти остаточне рішення.Ответ отредактирован автором 23-01-2021 17:01:04Ответ отредактирован автором 23-01-2021 17:02:49