Панічні атаки
На фоні переживань та сварок з чоловіком у мене з'явилися панічні атаки. Він начебто нічого дуже поганого не робить але то затримається, то втікає з дому до друзів чи на рибалку, а мене це дратує. Дуже хвилює те що може перегоріти молоко адже я зараз на ГВ, дитині 5 місяців. Як себе заспокоїти та навчитися це не так близько до серця приймати?
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Доброго вечора! Ви пишете, що
"Він начебто нічого дуже поганого не робить але то затримається, то втікає з дому до друзів чи на рибалку, а мене це дратує".
Вас дратує, що він не допомагає? Чи він все ж допомагає і затримується по роботі? Що на Вашу думку, стає причинами конфліктів?
психолог онлайн
Доброго дня.
цитата:
Як себе заспокоїти та навчитися це не так близько до серця приймати?
При панічних атаках важливо правильно дихати. Рекомендується дихання по квадрату. Крім цього розуміння суті, що таке панічна атака і як вона впливає на організм.
Для того, щоб зрозуміти чому поведінка чоловіка Вас так дратує, зверніться до психотерапевта.
психолог онлайн
Яка думка провокує панічну атаку, чого ви боїтесь ?
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Доброго дня, добрим рішенням буде звернення до психотерапевта, адже у ціх сварках вочевидь є щось таке з чим психіка не може справитися. Можуть допомогти дихальні вправи безпосередньо під час ПА, проте варто розуміти, що вони не впливають на причини
психолог онлайн
Доброго времени суток!
Вы сейчас находитесь в очень уязвлённом состоянии - послеродовой период, грудничок - это всё не просто и для Вашего тела и для Вашей нервной системы. В связи с чем и Ваши реакции более острые. Вы можете воспринимать болезненно то, на что раньше даже не обращали внимание.
Вы пробовали обсуждать с супругом эту ситуацию? Важно это делать без давления, претензий и обид. Так как Ваш муж так же проходит период перестройки, ему тоже не просто. Скорее всего его побеги из дома - это попытка убежать от внутреннего давления, которое он, возможно испытывает?
Раньше он так же убегал к друзьям и на рыбалку?
В идеале, Вам бы поработать с психологом. Либо попробуйте поискать в интернете техники стабилизации, как уже сказал коллега - это дыхательные упражнения, телесные практики, медитация. Это поможет Вам снижать уровень тревоги, беспокойства, нервного напряжения. Но лучше - поработать с психологом хотя бы в краткосрочной терапии.
Мудрости Вам и позаботьтесь о себе!