Сімейний конфлікт
Доброго дня, ситуація така: ми з чоловіком і дитиною 3 роки живемо разом у квартирі з його сестрою якій 31 рік, але вона не заміжня, дітей немає, і тут у неї з'явився хлопець, який нам взагалі не сподобався, вона почала його водити додому ночувати, спочатку, як тільки вона нас познайомила він одразу активно почав ходити ночувати і взагалі поводити себе, як у себе дома, почалися конфлікти, які тривають і досі, чоловік з неюпостійно говорить, щоб її хлопець поводив себе трохи стриманіше всетаки у чужому домі, вона все це упускає і робить вигляд, що не чує нічого, але саме, як на мене головне, що він ні разу не приводив її до себе додому, і не знайомив ні з батьками ні з друзями. Що робити порадьте(((!
Вопрос от: ; Возраст: 28

психолог онлайн
Доброго ранку. Чому сестра чоловіка з вами живе?
31 рік це вже доросла жінка.
Дополнение от автора
Тому, що напевно вона завжди сама була, не знала, як себе самореалізувати, а зараз вона вимушена жити з нами, тому що її хлопець квартиру знімати не хоче, щоб жити разом, ми хочем сплатити їй частину за квартиру, але їй не вистачає коштівя щоб купити ту, яку вона хоче, а її хлопець крім того, щоб приходити тільки сюди нічого не може їй запропонувати.
психолог онлайн
цитата:
она почала його водити додому ночувати, спочатку, як тільки вона нас познайомила він одразу активно почав ходити ночувати і взагалі поводити себе, як у себе дома,
І як це виглядає? Що саме провокує конфлікти?
цитата:
Що робити порадьте(((!
Зважаючи на те, що поки не вдається роз*іхатись, то, напевно, доречно вийти на спілкування усім дорослим, включно з тим хлопцем, і домовлятись про правила співіснування на спільній територіі.
Дополнение от автора
Мова така вже була, якби все вияснили розставили по місцях, і почалося знов те саме. Тільки він з'являється починається агресія.
психолог онлайн
Добрый день - если это ваш дом, тогда это ваши правила. Если не помогают душевные беседы на эту тему, необходимо придумать более категоричные варианты, так как нарушаются границы вашей семьи и ничего хорошего это для вас не принесёт.
психолог онлайн
Оксана Анатольевна Бамбура
цитата:
Ну, от скажіть, як можно зрозуміти Вашу відповідь? З неі мало що можна узяти до уваги. Хто проявляє агрессію? Яких питаь вона стосується?
На моє питання, що викликає конфлікти відповіді не дали. Чому?
Ви хочете отримати допомогу, але робите це так, що допомогти Вам неможливо.
Стосовно домовленостей. Одразу вони навряд чи діють. І не лише у вас. Домовлености треба виконувати, підкріплювати, переглядати за згодою сторін, якщо виникла така потреба. Шукати компроміси, а не лише виставляти умови для тієі сторони.
Дополнение от автора
Агресію проявляємо ми один до одного, як вони до нас, бо висказується, що нам не подобається з нашої сторони, тому, що в нас сім'я і дитина ми повинні думати в я кому середовищі вона живе, так і в нас до них, тому що людина, яка нкм не подобається приходить до нас додому, і веде себе дуже розкуто, і він до речі знає, що ми його тут не чекаємо, але всерівно приходить, конкретні ситуація, що людина чужа для нас прийшла пішла собі до нас в душ помився, переодягнувся і в домашньому одязі ходить по квартирі, ходить по ночам курити на балкон, гримає дверима ми прокмдаємся серед ночі, і все це говорилося і реакції 0
Дополнение от автора
Які правила конкретно можна встановити, щоб люди зрозуміли, як себе вести,тому що я вже скоро отримаю нервовий зрив. М
психолог онлайн
Зрозуміло, що нічого не зрозуміло. Ваш конфлікт триватиме доти доки вона з вами живе! Її кавалери не повинні вам подобатись, вона веде себе як вдома. Питаю ще раз, чого вона веде себе як вдома? Як повноцінна хазяйка?
Дополнение от автора
Тому, що квартиру на свекрові, але він уже вирішив, що вона лишається нам з чоловіком, а ми робимо оцінку і сплачуємо свою частину, але ми готові віддати їй частину, а у неї немає коштів ще що придбати, те що вона хоче, і її кімната якби залишається її житловою частиною у нашій квартирі.
Дополнение от автора
Але у нас сім'я, а вона сама, це ж не наша проблема, що в неї такий хлопець, що у 30 років ніяких інших варіантів крім нашої квартири запропонувати не може. А вона хоче з ним бути.
психолог онлайн
А, тоді це більш правове (юридичне) питання! Зверніться до юристів.
психолог онлайн
Вы пишите, что мы готовы оплатить часть, но у неё нет другой половины денег - и что? Вы будете ждать, пока у неё деньги появятся? А если они у неё никогда не появятся, она будет всю жизнь с вами жить?
Категоричные правила - это запрет на кавалеров в доме, хочешь встречаться - съезжай
Вы спрашиваете какие правила, чтоб она поняла, но вы в корне неправильно формулируете свой вопрос. Она может вообще никогда ничего не понять из того, что вы ей говорите, ваша задача установить правила и не ждать пока она поймёт, а привести эти правила в исполнение самостоятельно
Дополнение от автора
Дуже дякую, за допомогу, прийму до уваги ваші поради😘
психолог онлайн
Поддерживаю, здесь вопрос касается больше юридической стороны.