Истерическое неосознанное поведение
Часто в каких-либо ссорах с молодым человеком , он пытается опустить ссору , а мне нужно решить. И очень часто из-за такого разногласия появляется истерика с моей стороны, а со стороны мужчины унижение. После каждой такой истерики ужасное чувство вины и ненависти к себе за своё нестабильное состояние. А ссоры происходят на фоне компьютерной игры
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Добрый день!
Сформулируйте свой вопрос пожалуйста.
Дополнение от автора
Почему мое недовольство перерастает в истерику неконтролируемую ?
психолог онлайн
Доброго дня, nikd19.
цитата:
он пытается опустить ссору
Помітно, що у хлопця стратегія уникнення у вирішення конфліктних ситуацій (можливо він спостерігав її у батьківській сім'ї, або боїться "емоційного заряду"). Ви запитували у нього, чому він в даний момент не хоче обговорювати ситуацію?
цитата:
появляется истерика с моей стороны
В чому саме проявляється Ваша "істерика"? Як у Вашій батьківській сім'ї вирішували конфлікти?
цитата:
а со стороны мужчины унижение.
В чому саме проявляється це приниження? Він починає принижувати Вас після "істерики"? Що Ви говорите хлопцю, коли він принижує Вас?
цитата:
А ссоры происходят на фоне компьютерной игры
Можете розповісти детальніше, в чому саме полягає сенс конфлікту? Вам вистачає уваги з боку хлопця? Що Вам дають ці стосунки, а чого у них не вистачає?
Чи не могли б Ви, будь ласка, детально розписати ваш останній діалог при сварці, щоб ми могли детальніше його проаналізувати.
Дополнение от автора
Его ответ -просто не хочу, меня все устраивает, поэтому и не обговаривает, в семье к меня довольно таки напряженная была обстановка с конфликтами, скажем так не приемлемая. Истерика у меня заключается в неостанавливаемых слезах, а он на эти слёзы начинает говорить гадости в мой адрес, типа «чмошники, истеричка и тд». Мне не хватает его именно заботы, внимания, чтобы просто провести время вместе без всяких телефонов и сериалов. Последний диалог был в контексте того, что было оговорено что пусть играет, но не по 3 часа после работы , хотя бы полтора -2, но он не мог остановиться , все играл и играл, хотя обещал , что ссор на почве этого больше не будет
психолог онлайн
цитата:
Истерика у меня заключается в неостанавливаемых слезах, а он на эти слёзы начинает говорить гадости в мой адрес, типа «чмошники, истеричка и тд».
Я б сказала, що у цій ситуації неадекватною є реакція хлопця і ніяк не Ваша. Вам сумно, Ви плачте. Таке враження, що саме хлопець не може впоратися із своїми почуттями, підтримати Вас, тому починає проявляти вербальну агресію.
цитата:
просто не хочу, меня все устраивает
Хлопець дав свою відповідь - він нічого змінювати не хоче. Запитайте себе: чи Ви готові продовжувати ці стосунки, знаючи, що хлопець не зміниться?
цитата:
в семье к меня довольно таки напряженная была обстановка с конфликтами, скажем так не приемлемая.
Дуже Вам співчуваю. Вам було страшно? Ви плакали?
цитата:
Мне не хватает его именно заботы, внимания, чтобы просто провести время вместе без всяких телефонов и сериалов.
Ви йому про це казали? Якщо так, то хлопець знову відповів, що його "все влаштовує"?
Дополнение от автора
Не раз обговаривали то, чего мне не хватает, обещал что будет стараться . Да , из-за родительских конфликтов я плакала и было страшно. Просто за все время во время любой истерики он ни разу не остановит не, хотя видит , что сама не могу остановиться. Будет сидеть и просто не обращать внимания. Но если исключить время когда есть истерики , то все отлично, будто совсем другой человек.
Из-за этого я очень сильно стала загоняться в себе, что может и правда я с ненормальной психикой, начала пить таблетки, чтобы быть спокойнее
Дополнение от автора
Ещё есть такая проблема, что из-за него, я переехала с ним в совершенно другой город, где нет ни знакомых , ни друзей . Нашла работу в этом городе. И тяжело от того, что рядом находится близкий человек, а его присутствие никак не ощущается
Дополнение от автора
И живу я на съемной квартире с ним, которую оплачивает он, так как я только стажируюсь. И работу бросить не могу, чтобы вернуться в свой город
психолог онлайн
цитата:
Не раз обговаривали то, чего мне не хватает, обещал что будет стараться .
Одна справа "говорити", а інша - "робити" щось для цього. На Вашу думку, хлопець робить щось для того, щоб покращити ваші стосунки?
цитата:
Да , из-за родительских конфликтов я плакала и было страшно. Просто за все время во время любой истерики он ни разу не остановит не, хотя видит , что сама не могу остановиться. Будет сидеть и просто не обращать внимания.
Припускаю, що в такі моменти Вас "емоційно відтягує" у досвід минулого, коли Вам було страшно і коли Ви потребували підтримки і заспокоєння, а ігнорування та ображання хлопця лише погрішують ситуацію (адже, припускаю, що Ваші батьки робили так само). Я б Вам рекомендувала сказати наступне хлопцеві: "Я розумію, що моя бурхлива реакція може тебе лякати або розгнівати - ти маєш на це право, проте, у такі моменти, мені стає дуже сумно і страшно і я хочу, щоб мене просто обійняли і заспокоїли. Коли ти обзиваєш мене, або відсторонюєшся - це ще більше ранить мене і я емоційно повертаюся у часи свого дитинства, коли мені так само було нестерпно. Чи не міг би ти, будь ласка, підходити до мене і посто обіймати, коли я плачу?". Якщо хлопець відмовиться, почне перекладати відповідальність виключно на Вас, то запитайте себе - чи Вам потрібні стосунки, де немає психологічної близькості і взаємопідтримки?
цитата:
На жаль, саме хлопець підкріпив Вашу невпевненість у самій собі, а таблетки - це не вихід. Тут необхідна співпраця двох партнерів для конструктивного вирішення конфліктів + було б добре індивідуально співпрацювати із психологом.
цитата:
Як давно Ви переїхали? Це цілком нормально, що Ви зараз потребуєте уваги, адже у Вас період адаптації у новому середовищі. Інший момент, що Ви можете несвідомо компенсувати через хлопця інші сфери свого життя і це його звісно виснажує. Ви підтримуєте конатк з друзями, що у Вас є окрім цих стосунків?
цитата:
А якби Ви були фінансово незалежною від хлопця і могли б повернутися у своє місто, Ви б покинули хлопця?
Дополнение от автора
Я думаю, что деньги не повлияли бы, потому что живем мы так полгода, а похожие ситуации были ещё до совместного проживания. Очень хочется как-то измениться, но с таким отношением просто руки опускаются.
психолог онлайн
цитата:
а похожие ситуации были ещё до совместного проживания.
Які саме ситуації? Конфлікти, що хлопець приділяє Вам мало уваги були ще на початку стосунків?
цитата:
Очень хочется как-то измениться, но с таким отношением просто руки опускаются.
Не беріть цілковиту відповідальнясть за стосунки виключно на себе. Поговірть відкрито із хлопцем, як я зазначила раніше. Якщо хлопець не хоче із Вами співпрацювати, не чує Вас, то перегляньте для себе цінність цих стосунків, аюо ж можливий інший, ефективніший варіант - спільне звернення до сімейного психолога.
Дополнение от автора
Спасибо Вам большое!
Обязательно попробую что-то сделать и как-то поговорить