Не знаю чи по темі
Я не знаю чи то психологічно пов'язано але задам
Кожного разу коли щось алкогольного не вип'ю я не занасу тобто не можу заснути тупо цілу ніч навіть Поч свій телефон подружці віддавати ну ніч не помагає
Що порадити по цьому випадку
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Ната, доброго времени суток!
Чи вірно я Вас зщрозуміла - Ви не можете заснути без алкоголю?
Як давно Ви почали вживати алкоголь на нічь?
психолог онлайн
Виталия Юрьевна Мельник
Доброго вечора!
Ви дуже мало вказали інформації про свої труднощі зі сном.
Як давно у вас проблеми зі засинанням? чи це поодинокі випадки?
психолог онлайн
Добрий день. Як давно у вас почалося безсоння?
В чому ви вирішили використовувати саме алкоголь для засинання?
психолог онлайн
Добрый вечер!
Вы говорите, что у Вас есть проблемы со сном и Вам сложно расслабиться и алкоголь помогает Вам. На самом деле здесь может быть обратный эффект. Сначала Вы расслабляетесь, как Вам кажется, но причина, по которой Вы не можете заснуть остается внутри и очень важно поговорить со специалистом, что Вас беспокоит
психолог онлайн
Добрий ранок! Як давно і після яких подій у Вас з»явилися труднощі із засинанням?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня, як давно і після чого почалися труднощі із сном? Чи кожної вони ночі? Що ви відчуваєте, коли не спите?
Дополнение от автора
Я замітила приблизно місяць тому що я просто не можу заснути коли я не можу заснути я пробувала довго проводити час в душі, читати навіть нудну книжку яка вобше не нрав гул з псом до пізна ну наодинці тоже. Ви зараз скажете що я алкоголік ні це не так я стараюся раз в тиждень випити так норм щоб заснути і виспатися норм, бо коли не висипаюся я стаю дуже нервова. Я себе дуже агресивно веду коли вип'ю мені це багато хто говорить. Я чит в неті що є всякі табл чаї але боюся щоб птм залежність не було.
Я лежу і починаю думати про саме фігове.про хороше трохи страшно стає
Я казала своїй виховательці вона сказала що то пройде
В мене часто істеріка є коли хтось щось не то скаже то все я або курити або пити
Мені тяжко зранку встати норм, встаю вся в синяках і подряпина. Я помітила то після мого дн стукнуло мені 18 ну і ми Поч канєшно бухати . От і я зрозуміла що я розслаблена норм що я себе афігено почуваю коли випивша в мене буває що я дуже замазана ну тоді я просто не стримаюся кажу до подружки що одне рево а в на самому Делі то тільки Поч так і рощслаблюююся.
Розумієте мене всі бояться мої однолітки я маю подружку яка молодша від мене на рік і то вона мене боїться.
психолог онлайн
Чому вас бояться, не зовсім зрозуміла.
У вас є можливість розібратися з вашим безсонням індивідуально з психотерапевтом?
Дополнение от автора
Та бо я себе не контролюю коли випивша тому і бояться
психолог онлайн
Ната, чи можете ви працювати з психологом індивідуально?
психолог онлайн
цитата:
Я замітила приблизно місяць тому що я просто не можу заснути
Що було місяц тому у Вашому житті? Що відбувалось?
Дополнение от автора
Просто всьо виводило
психолог онлайн
Я бы Вам рекомендовала проконсультироваться с врачом психиатром, чтобы он Вас мог поддержать медикаментозно и снять Вашу тревожность. Алкоголь Вам лишь помогает и выполняет роль лекарства, но с другой стороны частое употребление может истощать психику и Вы тогда можете чувствовать раздражение. Вы не так часто пьете, чтобы говорить об алкоголизме, но Ваши опасения оправданы и то, что Вы ищите помощь, чтобы помочь себе это хорошо