Я хз сама
Не знаю як Поч але блін мені щось тяджко зрозуміти що мені не так. Мене бісить коли люди говорять що я агресивна. Насправді я так не вважаю чому вони так кажуть бо ми п'ємо і куримо
Да я побила свою однокласницю в 7 класі да в мене нерви. Вона сама Поч говорити всякий брєд і виписувати всяку діч мені в приват вот я її ніс розфігачила . Мене водили казали що я психічка всі навіть так мене кликали
Блін я хз як мені правильно поводитися я хз навіть
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Добрый вечер!
Какую помощь Вы хотите получить? Для того, чтобы Вам помочь, нужно понимать причины агрессии, иногда они могут быть связаны с высокой тревогой. Какие у Вас отношения с родителями?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго вечора.
Чому Вас дратують люди? І про яких саме людей іде мова?
Коли у Вас почався конфлікт з однокласницею, і хто казав, що Ви "психічка"?
психолог онлайн
Добрий ранок! Якої допомоги Ви потребуєте?
Дополнение от автора
В мене немає батьків я сирота, та мені всі то говорять, просто ніхто не розуміє мене і все я вважаю що я норм повожуся. Я до 7 класу просто терпіла коли вони говорили всяку фігнб про мене обсирали били мене навіть. Птм я вже просто терпіти не могла і Поч сама битися і т.д.
психолог онлайн
Мария Валериевна Радченко
Завдяки цим стратегіям поведінки Ви вижили - їм можна подякувати. Але Ви зараз бачите, що вони працюють вже проти Вас. Прийшов час щось змінювати. Ідеально - попрацювати з психологом. Можу надіслати , якщо напишите мені на пошту і вкажете "самооцінка" - літературу для самодопомоги.
психолог онлайн
цитата:
Очень сочувствую Вам. Скажите, что случилось с Вашими родителями? Вы можете злиться и проявлять агрессию, потому что это в какой-то степени защищает Вас и Вы так выживаете. Скажите, есть ли кто-то из близких, кто бы мог Вас поддержать? С кем Вы можете поговорить по душам?
Дополнение от автора
Тато згорів коли мені було 3 роки а мама хвора і її позбавили мені було 4 роки.Ні я на них не обіжаюся буває таке---(це по розказам ). Я нікому не довіряю я сама.Один раз вже можна сказати зрадили і більше я цього не хочу.
психолог онлайн
Скажите, а есть ли еще какие-то другие родственники, близкие друзья кто бы мог Вас поддержать? Очень важно Вам найти теплые отношения, чтобы Вы не чувствовали себя так одиноко, хотя это может быть сложно для Вас сделать
Дополнение от автора
В мене є одна подружка, але я не є така людина яка буду жалітися на своє життя. Ну хіба можу розбалтатися на п'яну голову я то в мію а так то ні ) я не вмію знаходити спільний язик з людьми.