Добрий вечір
Потрібна консультація щодо відносин з свекрухою.
Її відношення до мого чоловіка тобто її сина зовсім ніяке,його життя її не цікавить,і відноситься до нас як до чужих людей
Дуже часто проявляється така поведінка!
Спочатку мирилася,закривала очі!
Але на даному етапі це викликає вже мене агресію
Дуже часто незнаю як мені повестися
Вопрос от: ; Возраст: 30
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Мария Валериевна Радченко
Добрый вечер!
Сформулируйте свой вопрос пожалуйста. Почему доя Вас важно отношение свекрухи? Какие у Вас отношения с с Вашими родителями?
психолог онлайн
цитата:
Доброго дня,
а навіщо вам свєкровь у відносинах із чоловіком.
Так і є, вона для вашої родини - майже "чужа людина".
Що ви від нєї хотіли би?
Дополнение от автора
Хотіла би я підтримувати дружні відносини,але дуже важко тому що навіть до нашої дитини тобто до її внука вона відноситься як до чужої.
Її він особливо не цікавить.
Мене це дуже ображає.
В неї є ще двоє онуків від дочки,і відношення до них набагато краще,вся увага їм.
психолог онлайн
Здраствуйте.
Да, так в жизни бывает.
Мамы не всегда относятся к детям одинаково. Эмоциональная холодность по отношению к ребёнку могла зародится как личная неприязнь в следствии тяжёлых обстоятельств, связанных с жизнью этого ребёнка - например муж бросил её беременной, или вскоре после родов. Так же это может быть в из-за родовых сценариев, например сценарий, когда в роду не любят, не ценят и не признают мужчин.
В целом эту тему можно проработать со специалистом. В первую очередь нужно поработать Вам, потому, что именно Вас это беспокоит больше всего.
Нужно рассмотреть причины, устранить их, и конечно есть возможность изменить родовой сценарий вашей семьи.
В моей практике такие ситуации часты, их можно успешно решить.
Мира Вашей душе.
Дополнение от автора
Я пробувала змиритися з цією ситуацією,не звертати уваги!Робила вигляд що не помічаю,і мені всерівно
Але не виходить в ,а якщо виходить то на короткий час!
Я знаю що мій чоловік це теж бачить,але якщо я пропоную обговорити цю тему то це викликаю у нього злість,і виходить непорозуміння між нами.
Можливо варто взагалі закрити цю тему.
Дополнение от автора
Але є одна особливість,якщо я відпускають ситуацію не звертаю увагу і якщо точніше сказати просто ігноруюю ситуацію,то періодично вона з'являється в нашому житті,телефонує ніби нічого і не сталося!
Випитує у нас все,а якщо питаю щось я то відповідає загальними фразами!
Така поведінка і в її дочки,сестри чоловіка.
психолог онлайн
В формате "вопрос-ответ" с этой ситуацией не разобраться.
Нужно полностью проанализировать ситуацию, понять какая Ваша линия поведения будет для Вас удобна и хороша, и затем действовать.
Простое игнорирование - это временное замалчивание проблемы. Нерешенная проблема подсознательно лишает энергии.
Проблему нужно решить.
психолог онлайн
Скажите, а Вы можете себя подобным образом ощущать ещё с кем-то подобным образом? Скажите, какие у вас отношения с Вашими родителями?