Дитина... Почуття... Емоції... Фантазії...
Добрий вечір. Буду вдячна за відповіді за рекомендації.
Донечці 7 років. Ходить у перший клас. Це її перший соц. досвід. Адаптація вдавалась не дуже просто. Багато чого дитина чула і стикалась багато з чим вперше. Різне було, цьому стресу передував інший, народження ще однієї дитини у сім'ї.Теж дитина проживала, то дуже важко. Тобто зараз не легко дитині. І от що я хочу запитати, їй подарували іграшку і вона прям настільки до неї прив'язалась, (а інших іграшок має багато і дуже багато і до них вона байдужа і такого за 7 років я ще не бачила) а ось саме до цієї то не дай Бог нечайно ту іграшку зачепити, обнімає, цілує її, не можна навіть якось не так сказати до тієї іграшки може заплакати, тобто краще не рухати ту іграшку, від біди подалі, спить з нею і т. Д Все крутиться навколо тієї м'якої іграшки. Чому так, що це може означати?
Одразу кажу що причина не в тому хто її подарував, довго писати, але в цьому я точно впевнена.
Вопрос от: ; Возраст: 28

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Инна Гречко
Наталия Павловна Венглинская
Людмила Віталіївна Паламарчук
Пётр Алексеевич Соколов
Добрий, Victoria!
Ця іграшка має велику цінність для дитини, бо вона скоріш за все уособлює її саму. Ту себе, якій конче необхідні стабільність і захист, піклування та любов. Про це вона й каже таким символічним чином всім оточуючим, включаючи і Вас. Розумієте, про що я?
психолог онлайн
Оксана Игоревна Истомина
Инна Гречко
Ульяна Ивановна Казмирчук
Павел Леонидович Басанский
Добрый вечер!
цитата:
Донечці 7 років. Ходить у перший клас. Це її перший соц. досвід. Адаптація вдавалась не дуже просто. Багато чого дитина чула і стикалась багато з чим вперше
Вы говорите, что для ребенка это первый опыт отделения от мамы, когда она пошла в садик и рождение еще одного ребенка , это большой стресс. То, что у нее есть такая игрушка, в которую она может поместить столько своих чувств и переживания, очень хорошо, она таким образом справляется со своей тревогой. В психологии есть такое понятие как переходной объект, это может быть какая-то мягкая игрушка, ребенок с ней может спать, кушать, она может пахнуть для него по особому, эта игрушка может быть не всегда красивая, но она очень важна для нее. Ваша задача сейчас общаться с ней и говорить о ее переживаниях, говорить, что мама ее также любит, как и младшего ребенка
психолог онлайн
Ульяна Ивановна Казмирчук
Павел Леонидович Басанский
Ольга Владимировна Головченко
Добрый вечер. Поддерживаю коллег. Добавлю как рекомендацию выделить какое-то время хотя бы раз в неделю, пусть это будет час, 30 минут - сколько получится, но чтоб это было время для Вас двоих. Может, совместное занятие. Чтобы она видела и ощущала, что это ее время с Вами, что Вы готовы уделять ей также свое внимание, свою любовь.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Инна Гречко
Ольга Владимировна Головченко
Добрий вечір.
Підтримую колегу про перехідний об’єкт.
Додам, що перехідний об’єкт- це стабільність. Ви розмито зачепили про народження другої дитини і стреси. Подумайте, чим ви можете підкреслити стабільність? Тут підійдуть ритуали. До прикладу, щось що ви робитимете лише удвох. Постарайтеся робити це постійно, наприклад читати казку, чи вибирати одяг в школу.
психолог онлайн
Добрий день! Ця
Іграшка дорівнює Батьківщина для дитини! Що Вас насторожує?