Не розумію як реагувати?
Мене сильно злить мого чоловіка , рідного брата жінка , під час зустрічання він мене завжди з нею порівнював , а зараз вона мене ужасно бісить , я не хочу що б він контактував з нею, але її дитина це його похресниця , вона в любий час може лишити її на нього , а мене це ужасно курвить.
Я не знаю як з тим справитися?
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Добрый вечер!
А Вы пробовали говорить с мужем о том, что Вам это неприятно и делать этого не стоит? Это не самая хорошая идея сравнивать одну женщину с другой
Дополнение от автора
Пробувала але він каже що то моя фантазія , і він не зрівнює
психолог онлайн
Добрий ранок! Що Ви думаєте про себе, коли злитесь на цю жінку? Чи варто свій ресурс витрачати на неі?
психолог онлайн
Доброго дня, Анна.
цитата:
під час зустрічання він мене завжди з нею порівнював
А як Ви реагували на таку його поведінку? Ви казали йому, що Вам це неприємно і боляче. запитували у нього, навіщо він це робить?
цитата:
я не хочу що б він контактував з нею, але її дитина це його похресниця
На жаль, ми не можемо контролювати поведінку, бажання, ставлення інших людей без їхнього бажання, а лише власні. Які думки, почуття у Вас виникають, коли Ваш чоловік спілкується з цією жінкою та своєю похреснецею?
Що Вам дають стосунки з чоловіком, а чого у них не вистачає?
Дополнение от автора
Коли він з нею спілкується в середині ревність і якась непривязність
психолог онлайн
цитата:
зараз вона мене ужасно бісить
Скажите, а что именно Вас в ней злит?
Дополнение от автора
В ній злить те шо вона показує мені яка вона крамуня і таких як вона більше нема , а ще в мене таке враження шо мій чоловік хоче що б я була схлжа на неї , хояа для мене вона ну така собі, те що вона залишає га чоловіка часто свою дитину
психолог онлайн
Я думаю, что Вам скорее этот вопрос нужно выяснять со своим мужем, а не с ней, зачем он это делает. Вы же не сравниваете его с другими мужчинами? Как бы он себя при этом чувствовал? Вас может это злить только, если попадают в Ваши больные места. Если Вы уверенны в себе, то Вас не будет это беспокоить
психолог онлайн
цитата:
В ній злить те шо вона показує мені яка вона крамуня і таких як вона більше нема
Як саме вона це "показує" (конкретні поведінкові прояви)? Ви вважаєте себе красунею? А Ваш чоловік говорить Вам, що Ви гарна?
цитата:
а ще в мене таке враження шо мій чоловік хоче що б я була схлжа на неї
У Вас це враження сформувалося на основі того порівняння, яке було раніше? Ви казали про це своє припущення чоловіку?
цитата:
те що вона залишає га чоловіка часто свою дитину
"Часто" - це скільки? Що саме Вам не подобається у тому, що чоловік проводить час з похреснецею (це пов'язано з дівчинкою чи її мамою)? Ви відчуваєте, що чоловік достатньо приділяє Вам уваги та проводить часу із Вами? Скільки часу для Вас було б ОК, щоб чоловік проводив час із похреснецею?
Дополнение от автора
Так я важаю що я гарна , чоловік рідко про це говорить чомусь(
Це повязано з мамою , дівчинку я сама люблю , вона дуже хороша , часто то кожного тижня або ще частіше , під час роботи після неї.
І то для мене дивно дуже.
Дополнение от автора
В тому як він порівнював, я йому казала що це не нормально , мене це дратує і як що будеш надалі так робити то я піду від тебе.
психолог онлайн
цитата:
Какая у него была реакция на Ваши слова? Возможно, что Вам нужно проявить характер в своих словах и он не воспринимает это серьезно?
Дополнение от автора
Він говорив що я себе накручую , і вловлюю те що він говорить для того що б з ним сваритися, ніколи не порівнював
психолог онлайн
цитата:
Радію, що Ви вважаєте себе гарною і, водночас, співчуваю, що чоловік не говорить Вам про це. Чи могли б Ви попросити у чоловіка, щоб він казав Вам, якою гарною Ви є - це було б ресурсним для Вас + покращило б Ваші стосунки із чоловіком? Крім цього, було б добре, якби і Ви проявляли до чоловіка знаки уваги і говорили компліменти, адже це взаємний процес.
цитата:
І то для мене дивно дуже.
Що саме для Вас "дивно"? Які фантазії і думки у Вас виникають у зв'язку з цією ситуацією?
цитата:
і вловлюю те що він говорить для того що б з ним сваритися, ніколи не порівнював
Можете, будь ласка, навести конкретну "пряму цитату" із Вашого діалогу, де Вас чоловік порівнював.
психолог онлайн
Скажите, а в детстве как было в отношениях с родителями, Вас с кем-то сравнивали? Что Вы знаете про отношения в семье Вашего мужа, про его отца? Есть ли что-то похожее в поведении Вашего мужа?
Дополнение от автора
Мене порівнювали але це було дуже рідко, а тато мого чоловіка помер коли він був малий