Ігроманія
Мій хлопець має залежність від ігроманії. За місяць нашого спілкування він почав потрішечки змінюватись в кращу сторону. Чи може кохання змінити його , чи обовязкого потрібно звертатись до спеціалістів? В нього є бажання змінюватись і є деякі результати ....
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Ульяна Ивановна Казмирчук
Доброго дня. Потрібна терапія, любов, стосунки не здатні змінити особистість, то глибина проблема. Любов може бути підтримкою, проте і в неї є звичайні людські обмеження
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Анастасия Олеговна Олейник
Ульяна Ивановна Казмирчук
Игромния из зависимостей одна из самых сложно поддающихся лечению. На его желание вы к сожалению повлиять не можете. Он сам должен захотеть. Рекомендую вам обратить внимание , как вы встраиваетесь в отношения с игроманом. Ведь если есть зависимость то рядоим есть созависимый с аналогичгой проблемой.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Ульяна Ивановна Казмирчук
Доброго дня!
цитата:
Мій хлопець має залежність від ігроманії. За місяць нашого спілкування він почав потрішечки змінюватись в кращу сторону.
Можете навести приклади, як саме він змінюється? Що було раніше і що стало тепер?
цитата:
Чи може кохання змінити його , чи обовязкого потрібно звертатись до спеціалістів?
Величезна світова практика твердить, що такий вид залежності важко піддається коррекціі. Потрібна взаємодія з фахівцем за наявності особистого бажання людини. Поринаючи в ігроманиію, вона заводовльняє певні потреби. І деякі з них належать до групи підсвідомих. Отже сам на сам іх не розпізнаеш, а отже й мало шансів самотужки з ними впоратись.
Приєднуюсь до думки колег щодо того, щоби Ви придивились до своіх мотивів бути разом із залежною людиною. Звісно, залежність не вирок, але разом з тим і не така проста проблема...
психолог онлайн
Марта Надточій
Доброго дня.
Ні, кохання не може вилікувати людину від залежності.
Якщо у Вашого партнера є бажання змінитися, йому варто записатися до психотерапевтичної групи для залежних людей. Також існують психотерапевтичні групи для осіб, чиї близькі люди страждають від залежностей (за бажанням, Ви можете записатися до такої групи або на індивідуальну психотерапію у Вашому місті).
психолог онлайн
Доброго дня! Кохання і може допомогти змінитися людині, і ні... Для того, щоб впливати на близьку людину і мати можливість її виховувати, у нас повинні вже бути вибудовані міцні глибокі стосунки... Окрім того, потрібно дуже добре розуміти, що означає "допомога". Є псевдо допомога, коли перебираєш на себе відповідальність за чужий вибір і стаєш, таким чином "нянькою", з якою навряд чи будуть рахуватися. А є допомога, коли з любов'ю, без осуду, претензій, розуміючи, що залежність - це фактично, хвороба, ставиш певні умови... І будеш готовий до будь-якого вибору свого коханого (навіть найгіршого): замість Вас, обере ігри та комп'ютер...До речі, Ваш хлопець Вам робив пропозицію щодо шлюбу? І це питання не риторичне,
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий день, angel.
Віра в те, що одна людина може змінити іншу. Особливо не на напряму, а за допомогою кохання- це психологічний захист, який називається магічне мислення. Магічне мислення допомагає особі зберегтись, коли інших ресірсів нема. Так психіка рятується до того часу, доки не з’явиться ресурс для проживання травматичного досвіду.
Підтримую колег зверху, там де залежність- існує співзалежність.
Він залежний від ігроманії, ви залежні від нього і ігроманії. Коло замикається.
Якщо він готовий звернутись в терапію і виздоровлювати, то це має бути лише його бажання. В цьому разі лікується вся система: він до психотерапевта, ви-батьки в групу підтримки для співзалежних. Ви можете погуглити: група А-алатон, або 12 кроків. Такі групи є безкоштовні майже в кожному великому місті.
Щоб мати уявлення прочитайте про трикутник Картмана, особисті кордони.
Також подумайте для себе в якому середовищі ви виросли? Мама- тато як відносяться до алкоголю? І зверніть увагу на свою інтенцію рятувати. Просто поспостерігайте.