нервова система
у кожного організму реакція на стрес але не для мого ,так я ще вважала до певного періоду.
стала помічати коли знаходжусь в стані тривожності, нервозності а може і агресії , в мене проявляється свербіж по тілу, несильно але подряпини залишаються, через це доведеться обмежувати себе в манікюрі .
до чого веду , такого ніколи не було , а чи може це бути психомоматика подряпин? шкірних захворювань не виявлено.
дуже хочу позбутися цього .
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Оксана Сенченко
Мария Валериевна Радченко
Здравствуйте!
Возможно вам сложно справляться с напряжением и с возникшими сильными чувствами , как вы пишите ,тревожностью, агрессией, нервозностью. Раздражаетесь не только вы сами, но и ваша кожа и агрессия становится аутоагрессией. Если у вас нет заболеваний кожи и внутренних органов и эти состояния связаны со стрессом, можно обратиться к психологу и разбираться с этой проблемой, а также как вы проявляете агрессию и несогласие в отношениях сейчас и как это было в отношениях с близкими в детстве, как реагировали на это близкие.
психолог онлайн
Доброго дня.
Безумовно це може бути реакція на стресу.
Варто більш глибше проаналізувати причини стресу, а також зрозуміти- чи залишаються ваші емоції прихованими, чи вмієте ви їх транслювати?
психолог онлайн
Доброго дня.
Скажіть, будь ласка, а як Ви проявляєте свій гнів, тривожність, неврозність? Що Вас хвилює у тому, що у Вас з'являється свербіж? Як давно Ви помітили у собі таку модель поведінки (можливо за цей період у Вашому житті сталися значні зміни чи стресові події)? Чим зараз наповнене Ваше життя (що є стресогенами)?
психолог онлайн
Доброго дня.
Варто звернутись по допомогу до лікаря-психіатра та до психотерапевта, аби детальніше дослідити причини цього явища.
психолог онлайн
Добрый день!
Я бы Вам рекомендовала обратиться к специалисту, чтобы с этим разобраться. Если нам сложно справиться с какими то своими чувствами, назвать их, принять или выразить, то они могут переходить на уровень тела, тогда они носят более яаный эффект. Возможно, что Вам нужно проконсультироваться с врачом психиатром, чтобы Вам помог справиться с тревогой с помощью медикаментозной поддержки
психолог онлайн
Так, те що Ви описуєте, швидше за все і є психосоматикою. Стрес загалом виникає тоді, коли ми стикаємося з якоюсь новою, невідомою ситуацією... Організм мобілізується для рішення нових завдань або для того, щоб захистити себе. Якщо у Вас вже з'являються зовнішні прояви, це може говорити загалом, про слабку стресостійкість організму, а отже, про невміння правильно проходити стресові ситуації... Чи можна це виправити? Так, абсолютно впевнена, що можна... Головне дізнатися, що саме "запускає демобілізацію організму у стресових ситуаціях.
Дополнение от автора
сьогодні наснився сон що я за кермом намагаюсь
проїхати через залізничну дорогу , усвідомлюю риск , здійснюю це досить в напруженому стані ,і мене особливо не бентежить , що на моєму шляху поїзд ,який ще трішки і рознесе мене вщент, а далі опиняюсь неподалік якоїсь будівлі типу " каптьорка " веду діалог з чоловіком схоже спортсменом , і весь діалог супроводжується суперечкою або невдоволенням.
Прокинувшись , якось день пішов не так як хотілось до цього всього, і з'явився свербіж
Мої сновидіння - це не просто картинка , а швидше за все вона віддзеркалює події які наповнюють моє життя.
Я потребую тотального перезавантаження.
психолог онлайн
цитата:
Я потребую тотального перезавантаження.
Цілком з Вами погоджуюся. Важливо детально розібрати Ваше життя, його структуру тощо і найкраще це зробити індивідуально із психологом-психотерапевтом. Ми не можемо аналізувати сни окремо від сновидця, проте складається враження, що Ви зараз перебуваєте у великому напруженні.
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
дуже хочу позбутися цього .
Так, можливо. Напевно Ви таким чином намагаєтесь вгамувати нервовість, агресію, адже ємоціі живуть в тілі людини. І те, що відбувається на одному рівні організму, обов*язкого відбивається на інших.
Як позбутись - навчитись виражати емоціі за допомогою слів, жестів, міміки й таке інше. Навчитись це робити за адресою людини, з якою пов*язані емоціі, виражати конструктивно. Психолог може допомогти. Разом з ним також можна з*ясувати, звідки виник той спосіб, яким користуєтесь дотепер.
психолог онлайн
Так, Ви правильно мислите, Вам потрібне тотальне "перезавантаження", з перезагрузкою підсвідомості ::smile::
Дополнение от автора
дякую всім спеціалістам за діалог.
вгамувати себе змогла тільки після того як розбила сахарничку просто закривши її кришкою, ніби оговталась.
ніби смішно, а мої нерви .....
психолог онлайн
цитата:
ніби смішно, а мої нерви .....
Що саме Вас смішить у цій ситуації? Як би Ви хотіли реагувати? Розбити сахарничку - це своєрідний спосіб вивільнити своє напруження і, водночас, отримати стимуляцію у вигляді несподіваного звуку. Найкраще, якби Ви використовували більш безпечні способи емоційного розвантаження - наприклад, били м'ягку подушку рукою впродовж 5 хвилин, дихальні вправи тощо. Крім цього, важливо також і "боротися" з причиною, яка викликає такий Ваш стан.