Як себе полюбити?
Допоможіть, будь ласка! В мене проблема з моєю фігурою, з харчуванням. Переїдання з’явилося після дієт в студентські роки. До цього таких проблем не було. Хоч і не була дуже худою. Вдається схуднути на ПП на марафонах. Я горджусь собою. Але це короткочасно. Потім різні поблажки і мене знову заносить. Я постійно перебуваю в напруженому стані: спочатку контролюю харчування, потім їм багато, тоді злюсь, коли зриваюсь. Золотої середини немає.
Буває, що я їм до тих пір, коли мені стає погано, наче, щоб покарати себе за щось. І такий замкнутий круг вже кілька років. Я постійно собою не задоволена. Що в цьому випадку робити?
Вопрос от: ; Возраст: 27
Тест на самооценку.

психолог онлайн
Добрый вечер!
Я бы Вам рекомендовала обратиться индивидуально к специалисту.Что Вы можете едой компенсировать?Чего Вам не хватает в жизни?какие отношения с родителями?
психолог онлайн
Доброго дня.
Це гарний й запит на індивідуальну терапію з психологом.
Варто обрати спеціаліста і звернктич в приватному порядку.
Є дуже е багато нюансів, питань і запит потребує комплексного підходу.
психолог онлайн
Доброго дня! У вашому випадку переїдання - це швидше питання психології, а не ПП. Їжа може ставати "рятівним кругом", коли є неусвідомлена психологічна проблема, і нема іншого способу її вирішити? або справитись з почуттями, яку при цьому виникають. Їжа може втішати, заспокоювати, приносити задоволення або служити замінником опори, любові, надійності чи інших потреб. І в цьому випадку контроль харчування може приносити більше шкоди, ніж користі. Я часто прошу клієнтів забути про дієту, поки проблема невиявлена і залишається, а екологічні способи справлятися ще не напрацьвані. Так можне прийти і до соматичних розладів. Вирішити це можна за допомогою психотерапевта. При цьму часто виявляється, що вага не єдине і не основне питання.
психолог онлайн
Добрий день
Яка ваша вага і зріст?
Чи були ви на прийомі у будь-якого лікаря, стосовно ваги? Які у вас відносини з батьками?