Фобія
З самого дитинства боялась смерті,часто придумувала собі хвороби яких в мене не має,дуже боюсь онко,знайду в собі якийсь симптом і до лікаря,коли він каже що я здорова біжу додому щаслива без дурних думок.Все змінилось місяць тому,доньці зробили операцію і я дуже перехвилювалась,почало боліти серце,сильно билось і навіть мені здавалось що ось ось стане,знову страх,але підключились ще й панічні атаки,з ними я більш менш зуміла справлятись,відвідала лікаря,аналізи в нормі, кардіограма теж,тільки тахікардія і діагноз всд.Пройшо не багато часу і страх з серцем у мене минув,погано засинаю,часто почуття тривоги і нова фобія,тепер я боюсь що з'їду з глузду,що просто скоро опинюсь в психушці,допоможіть розібратись.
Вопрос от: ; Возраст: 33

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня, NiK03C!
цитата:
Пройшо не багато часу і страх з серцем у мене минув,погано засинаю,часто почуття тривоги і нова фобія,тепер я боюсь що з'їду з глузду,що просто скоро опинюсь в психушці,допоможіть розібратись.
Цілком слушно поступили, звернувшись до лікаря. Однак, вважаю, що такі проблеми, як панічні атаки, самотужки рідко вирішуються. Необхідна кваліфікована допомога терапевта/психолога, який працює з ПА. Практика доводить, що людині вдається в такому разі розібратись в причинах (зазвичай там страхи, слабкість психіки справлятись з важкими переживаннями, стресом й т.ін.). Отже подивіться спочатку відео про ПА на моій сторінці в розділі МЕДІА. Вам багато що стане зрозумілим. І будьте певні, що такі стани цілком піддаються терапіі. Важливо насмілисть і зробити правильний крок - звернутись до фахівця))
психолог онлайн
Доброе утро!
Вам нужно обратиться за терапией,чтобы разобраться со своими страхами и к врачу психиатру,чтобы он смог Вас поддержать медикаментозно.как давно Вы в таком состоянии?
Дополнение от автора
Страх смерті у мене з дитинства,а от все інше появилось місяць назад після того як дитину направили до онколога,була операція і пухлина виявилась не злоякісна,але дуже я вместе цей час хвилювалась,часто почуття тревоги ,сплю не погано,але буває важко засинаю,як ніби наплив адреналіну,після цих станів і появився страх що поїде дах і я не зможу контролювати свою голову,таке можливо?
психолог онлайн
Дуже схоже на панічні атаки, співчуваю Вам, у мене в молодості теж були ПА, боялась зійти з розуму. Можете написати в особисті вишлю діагностичні тести. В методі КПТ по протоколу потрібно від 7 до 12 консультацій
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Здравствуйте, NiK03C.
Сочувствую вам. Жить в состоянии постоянного страха и тревоги очень изматывает. Тревожные состоянии и ПА могут возникать на фоне разных причин - как физиологических, так и психологических и в этом нужно разбираться подробнее. Для того чтобы разобраться в вашей ситуации, дойти до сути, на мой взгляд, стоит подходить к проблеме комплексно и для начала обследоваться у эндокринолога (если вы этого не делали), чтобы исключить заболевание щитовидной железы, обратиться к психиатру - для назначения вам противотревожных препаратов, которые стабилизируют состояние НС и параллельно посещать психолога/ психотерапевта для того чтобы постепенно разбираться с причинами и формировать новый опыт чтобы вернуть в вашу жизнь спокойствие и размеренность.
психолог онлайн
Вам нужно сейчас проконсультироваться с врачом психиатром. Вы можете это сделать в своей поликлинике бесплатно или обратиться частным образом. Со временем наши страхи могут усиливаться,они никуда не исчезают сами,поэтому нужна качественная и делительная психотерапия. Если у Вас есть такая возможность,то найдите себе специалиста и обращайтесь за терапией. Если Вам обещают быстрый результат,то это маловероятно.Психика быстро не работает и обладает рядом щащит,с которыми нужно работать постепенно. Если у Вас есть страх смерти,то скорее всего причина в Вашем бессознательном
психолог онлайн
Добрий день
Є така класифікація « Синдром надмірної тривоги за здоровя». Це розлад.
Любий розлад проявляється в зовнішніх діях, як-то ходити по лікарях, ПА.
Це все наслідок. Можна приймати ліки, знати як все влаштовано. Але це не виключить причину. А причина завжди психологічна. Потрібно працювати з причиною. Це лише індивідуальна робота з психотерапевтом.
Інакше одна фобія змінюватиметься іншою, як у вас. Не втрачайте часу.