Як справитись зі злістю і ,,власністю,,?
Живемо в іншій країні. Чоловіка родина теж тут. Він має сестру молодшу на 6 років. Спілкуються тільки при зустрічах.я теж тільки при зустрічах.конфліктів немає ні в кого. На днях вона написала йому що хоче з ним зустрітися. Він перепитав чи сам на сам, на що вона відписала так. Мені стало дуже обідно,появилась злість і на чоловіка і на сестру. (Раніше вони ніколи так не зустрічалися)З однієї сторони я розумію,що це його сестра, з другої сторони злість. Після зустрічі розказав ,що розмова була просто, ні про що. Розриває злість з середини, тому що не розумію,чому я не могла теж піти з ними. Тепер взагалі немає бажання з нею зустрічатися.
Мабуть важливі нюанси, що ми завжди виходимо десь разом (для нас двох це норма). окремо ніхто не має друзів дівчат або хлопців.майже усі знайомі спільні. І мабуть,той нюанс ,що я ,, собствініца,,. Питання, як справитись зі злостю і власністю?з однієї сторони розумію,що це його сестра,а з другої,я не хочу ,щоб вони вдвох гуляли. Він має сім'ю і уже інші заботи.
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Ирина Терещенко
Добрий день
Чи маєте ви подруг? Сестер- братів? Чи спілкуєтеся з ними?
Чи подобається вам таке спілкування як є у вашого чоловіка з сестрою.
цитата:
мабуть,той нюанс ,що я ,, собствініца,,. Питання, як справитись зі злостю і власністю?з однієї сторони розумію,що це його сестра,а з другої,я не хочу ,щоб вони вдвох гуляли. Він має сім'ю і уже інші заботи.
Чи правильно я розумію, що ваш чоловік- тепер ваша власність?
І коли він має сім’ю, то ви хочете бути присутні всюди з ним. Правильно?
психолог онлайн
Доброго дня!
"Питання, як справитись зі злостю і власністю?"
Скажіть будь-ласка, раніше були такі прояви негативних емоцій?
"Розриває злість з середини, тому що не розумію,чому я не могла теж піти з ними."
Ви говорили чоловіку про свою реакцію? Як він відреагував (якщо так)?
"Мабуть важливі нюанси, що ми завжди виходимо десь разом (для нас двох це норма). окремо ніхто не має друзів дівчат або хлопців.майже усі знайомі спільні. "
Чому для вас так важливо, що ви з чоловіком все робите разом? Що страшного може статися, якщо у кожного із вас будуть свої власні інтереси, зустрічі і т.д?
психолог онлайн
Ульяна Ивановна Казмирчук
Ирина Терещенко
Людмила Віталіївна Паламарчук
Добрый день. Коли в парі живуть один одним без права /бажання мати друзів, тримають під контролем один одного, маніпулюють обідками, то на мій погляд - це не зовсім здорові стосунки.
Ваш чоловік має право зустрічатися будь з ким, якщо це за домовленістю/попередженням з вами та не чіпляє моральні аспекти.
Зростайте.
психолог онлайн
Стоит разобраться какие чувства стоят за "я собственница"
Что будет, если у каждого из вас будет отдельно свои друзья, свои увлечения и время, когда каждый занят чем-то своим?
Если у человека семья это не значит, что другим людям в ней нет места.
Более того, это вредит отношениям, когда у мужа и жены нет личного пространства. Рано или поздно это начинает кого-то из пары тяготить и отношения дают трещину.
цитата:
Він має сім'ю і уже інші заботи.
Какие именно заботы у вашего мужа в связи с семьей?
И почему они не совместимы с общением с сестрой?
Вы пишите у мужа есть семья. А родная сестра ему кто тогда?
Какие у вас отношения с мужем?
Дополнение от автора
1.Брат у іншій країні, спілкуємось по телефону. Контакт маємо нормальний. Подруг у цій країні немає, справді хороших подруг.знайомі є.
2. Я розумію,що чоловік не моя власність. Розумію,що у кожного свої інтереси можуть бути. Ми гуляємо окремо, не так часто ,але гуляємо. Хоча в той момент,якщо бути щирою,то я відчуваю якусь тривогу,яку не можу пояснити.
3. До нього таких негативних реакцій не було. Можна сказати,що це він привчив мене,що всюди ми разом. І просто так обставини складались,що разом виходили.
4. Говорила чоловіку про реакцію, він вважає ,що це не нормально. Я теж з однієї сторони так вважаю, тому і написала сюди. А з другої сторони, мене переповнюють такі емоції.
5.для мене не є так важливо робити все разом, просто чомусь зараз маю такі емоції і хочу в них розібратися.
6. Я розумію,що кожний має свій особистий простір, головою це розумію, а коли ,окремо десь виходить, то емоції зовсім інші маю ,ніж думки в голові.
І ще нюанс, у більшості такі емоції у мене викликають тільки дівчата. Коли він з хлопцями відпочиває, то я себе спокійніше почуваю. Можливо, тут і ревність бере своє, хоче це просто сестра. Тому не розумію, що у мене відбувається з емоціями. Подруг дівчат він не має. Я не маю друзів хлопців ( просто так склалося в житті,не через заборони)
Головою я повністю згідна з усіма Вами, і кожному би так порадила сама, але емоції зовсім інші в таких ситуаціях маю..
психолог онлайн
цитата:
Тоді, можливо, є сенс і дослідити ваші емоції, історію вашого життя, як вони включаться?
Це краще робити у індивідуальній роботі з психотерапевтом.
психолог онлайн
Какие у вас отношения с родителями? Какие отношения между ними?
Какой опыт отношений с мужчинами?
По поводу брата. Какие отношения были в детстве? Как давно вы по разным странам? Какие чувства к брату? Как относились родители к вам, а как к брату?
О чем вы переживаете, когда муж отдельно гуляет?
Какие отношения с мужем?
психолог онлайн
Доброго дня! Як довго ви з чоловіком разом? Як давно переїхали в іншу країну?
психолог онлайн
Що відбулося в вашому житті разом з виникненням цього стану. Можливо якісь зміни сталися у вашому особистому світогляді?
психолог онлайн
Доброго дня! А як склалися у Вас стосунки з мамою? Чи є у Вас сестра і якщо є, як склалися стосунки з нею?
психолог онлайн
Доброго дня.
У Вашому листі відчувається страх.
цитата:
Розриває злість з середини, тому що не розумію,чому я не могла теж піти з ними.
Якби Ви пішли, то проконтролювали б ситуацію і тоді можна було б бути спокійною?
цитата:
І ще нюанс, у більшості такі емоції у мене викликають тільки дівчата. Коли він з хлопцями відпочиває, то я себе спокійніше почуваю. Можливо, тут і ревність бере своє, хоче це просто сестра.
Наскільки Ви впевнені в собі?
Чим наповнене Ваше життя, є інтереси і хоббі?
Чи теплі Ваші відносини зараз з чоловіком?
цитата:
Говорила чоловіку про реакцію, він вважає ,що це не нормально. Я теж з однієї сторони так вважаю, тому і написала сюди. А з другої сторони, мене переповнюють такі емоції.
Ви довіряєте Вашому чоловіку?
Чи відчували Ви подібні емоції раніше?