Не можу відпустити проблему , яку вже вирішено, але суть досі задіває
Я близько року у стосунках з хлопцем. Він вчиться за кордоном, але для нас це не проблема, оскільки з осені я буду там.
Місяць тому якось він сказав мені до теми " якби мені захотілося подрочити , то я б зробив це навіть якби ти була в сусідній кімнаті". Я це обдумала і зрозуміла що для мене це було би дуже образливо і я не хотіла би це бачити. Бо він ж не питає мене чи хочу я того тоже, а робить то сам, і якби я хотіла цього ж і застала б його за цим заняттям то наврядчи б захотіла з ним близькості, мене б це віддалило від нього.
я б з цим точно ніколи не змирилась. Я поговорила з ним про це і пояснила своє ставлення. Він сказав що не буде такого робити і я того не буду бачити, і що для нього це як технічний процес, який просто допомагає йому збільшити кількість часу при сексі і щоб не стримувати постійно свій кінець.
Для мене самовдоволення це те, що відбувається коли немає партнера/ він не поруч/не хоче цього, тоді це ок, а в інших випадках я б собі навіть не подумала робити це сама, коли він поруч. Коли люди живуть разом, то це для мене відпадає само собою.
Ми дійшли до згоди, якщо йому важко стримувати свій кінець, то ми можемо знайти вихід як зробити секс довшим разом. Але пройшов вже місяць часу а мене досі мучить це. Раніше ми завжди обговорювали якісь речі, стосовно самовдоволення і будь що пов'язане з цим. А зараз для мене то стало темою табу.
Я знаю що він робить це за переглядом порно. Мене це ніколи не зачіпало, оскільки я й сама так робила і все було ок. Після цієї ситуація я спробувала включити собі таке відео і я просто розплакалась. Не можу більше того дивитись, стало для мене чимось диким, і бридким. І я зрозуміла чому так. В моїй голові ця ситуація була так ніби він маючи вибір зробити це зі мною, і зробити це самому під порно, вибрав другий варіант. Ніби проміняв мене на нього. І тут не важливо на що, чи це порно чи це онлайн чат чи це взагалі інша дівчина. Просто в моїй голові я проміняна на ЦЕ. І мені противне ЦЕ, в даному випадку те порно. І тепер коли я думаю про то що він дивиться то мені стає дуже не приємно.
Я розумію, що проблема тільки в мені, бо він вже пішов мені на уступок, сказав що не буде того робити, коли я буду біля нього. Але я кожного дня думаю про це і мені боляче.
Що робити щоб це пройшло і як вернутись до свого ставлення яке було перед цією ситуацією?
Вопрос от: ; Возраст: 19
Дополнение от автора
Можливо є якісь вправи чи щось таке, щоб правильно себе налаштувати? Я розумію, що це я думаю не правильно. Я просто занадто романтизувала собі всю суть стосунків між людьми. Завжди думала, що в світі точно є щось високе, пов'язане з почуттями. Але насправді всі ми все одно залишаємось людьми, тобто істотами, які живуть по інстинктах. І тепер я розчаровуюсь таким речам, на які не мала би звертати увагу. Дуже сильно хочу вернутись до того, що було перед тим, як з моїм хлопцем у нас виникла ця розбіжність в поглядах.

психолог онлайн
Добрый день, Анна.
Ваша проблема на много глубже, боюсь задета ваша нарциссическая личность. И это не дает вам покоя.
Рекомендую индивидуальную консультацию психолога.
психолог онлайн
Доброго дня Анно! Знаєте, а Ви вже самі дали відповідь на своє запитання: "Ніби проміняв мене на нього. І тут не важливо на що, чи це порно чи це онлайн чат чи це взагалі інша дівчина". Як на мене, Ви інтуїтивно відчуваєте, що далі якщо так піде, може початися руйнація його як особистості... Адже, людина, яка не вміє стримувати свої інстинкти, з часом починає деградувати до тваринного рівня... Людські відносини, насамперед, створені для близьких душевних стосунків, для взаємопідтримки, для створення гармонічної родини, народження дітей... Не вірте нікому, коли говорять, що так роблять всі... Так, можливо і роблять через свою слабкість та недосконалість, але не ображаючи гідності близької людини, коханої жінки... жіноча природа дуже слабка, тому дівчатам здається, що потрібно робити все, на чому наполягає чоловік, щоб його улестити... Але то омана! Чоловіки, насамперед, поважають тих жінок, які мають душевну чистоту, а отже мають власну гідність... У Вашій ситуації важко говорити щось конкретне, бо Вам самій ще не так давно подобалося робити теж саме... І не так багато інформації, щоб давати якісь поради... Але розібратися зі своїми почуттями просто необхідно, щоб чітко усвідомлювати на що Ви здатні піти, а чого категорично душа не прийме...
психолог онлайн
Добрый день, Анна!
Вы один ребёнок в семье? Какие у вас отношения с родителями?
цитата:
Завжди думала, що в світі точно є щось високе, пов'язане з почуттями.
Расскажите об этом подробнее, если есть чувства, то отношения какие?
цитата:
Дуже сильно хочу вернутись до того, що було перед тим, як з моїм хлопцем у нас виникла ця розбіжність в поглядах.
Это первый раз, когда вы разошлись во мнениях?
Дополнение от автора
Я просто не знаю, колись я нормально ставилась до цього. Знала, що він так робить і це дивиться. Оскільки ми часто на відстані один від одного я розуміла , що це нормально, бо так простіше задовільнити свої бажання, він ж не зраджує мені з іншими людьми, а просто робить це сам під переглядом відео. До того ж, як я вже говорила, що також це раніше робила. Просто зараз щось помінялось. І я розумію, що якщо це помінялось в моїй голові, то в його голові мінятись не має, бо він інша людина. І я розумію, що я не можу змушувати його не дивитись цього, бо мені то стало не подобатися. Тому що я немаю на це ніякого права. Це вторгнення в його особисте і я не можу комусь вказувати що робити. Але як тоді вчинити? Я тоже не можу бути постійно в цьому стані, бо це крім того віддаляє мене від нього. Мені не хочеться з ним спілкуватись, я стаю холодною. І розумію що цим можу зіпсувати наші стосунки.
Ми вже ж обговорили цю проблему. Він сказав мені що не буде такого робити, коли ми будемо разом. Сказав що поважає і підтримує моє ставлення до цього, тому такого не буде. Але мене досі це мучить
психолог онлайн
Знаєте, справа в тому, що "потрібно так робити", однозначно не означає, що саме так і потрібно робити... Знаєте, намагання заспокоїти себе тим, що він же не зраджує - це такий собі самообман, як на мене... Адже чоловік, коли втрачає сім'я стає дуже слабким у першу чергу психологічно, особливо якщо це робиться штучно... Перепрошую, але як живуть монахи? Чи люди, які займаються духовними практиками? Є такий вид психологічної допомоги як індивідуальна консультація в парі, щоб Ви разом із спеціалістом обсудили цю тему та знайшли вихід, який задовільнить Вас двох... Ответ отредактирован автором 27-04-2021 18:08:07
Дополнение от автора
У мене є старша сестра, вона живе в іншій країні
З батьками відносини нормальні, ніяких проблем немає. Я не дуже близька з ним, щоб наприклад обговорювати якісь свої психологічні проблеми, але всі загальні речі про мене вони знають.
Якщо є почуття, то відносини для мене це повага один до одного. Це коли можна повністю довіряти партнеру, ділитись цією любов'ю якраз у прояві турботи один до одного, і тут якщо брати саму близькість ( секс) то для мене це як повне прийняття партнера і віддача себе в ньому. Я би ніколи не змогла зробити це без почуттів. До того ж він мій перший партнер, до цього були стосунки, але я не могла довіритись в них у плані сексу завжди хотіла це зробити тоді коли зможу довіряти і будуть взаємні почуття, як і сталось. І як я писала вже вище, самовдоволення для мене автоматично відпадає, коли партнер поруч, бо в цьому і заключається суть стосунків , ти вже живеш не лише для самого себе а і з врахуванням іншої людини, багато речей вже діляться. Їжа готується на двох, а не на одного, плани будуються з врахуванням бажань двох, майно яке купляється також для двох, і все це відбувається так щоб обом було добре і обоє цього хотіли, щоб обох влаштовувало і щоб це було для обох. І секс для мене так само. Якщо ми вже живемо разом, то такі речі в моєму уявленні також мають бути разом. Ми ж не тварини, які не можуть почекати і кожен робить що хоче чисто для себе. В житті обох людей для мене більшість речей мають бути спільними, особливо такі які ще більше поєднують тих людей. Бо нащо тоді взагалі жити разом, якщо робити це все окремо? Якщо повністю добре і самому? Для чого тоді це все і який в цьому сенс?
Ці почуття в моїй голові високі в тому плані, що тваринні інстинкти не так проявляються, можна почекати, зробити щось для іншого, але не так щоб жертвувати собою в тому, а так щоб дійсно хотіти зробити це з тою людиною. Але мені здається, що я це занадто романтизувала. І можливого такого і немає зовсім
В мене це просто якось "занадто"
Це перше наше недорозуміння. До цього ми не сперечались і не сварились. Насправді у нас дуже хороші стосунки, не виникало жодних проблем, я справді бачу, те що він мене любить, його відношення до мене дуже хороше, так само і з моєї сторони. Тому мене це ще більше засмучує, бо я не хочу створювати йому цим дискомфорт, бо як я вже написала, через це я стаю до нього холодною і віддаляюсь
психолог онлайн
Я з Вами абсолютно згодна, не можна такі серйозні речі як довіра та близькі стосунки вважати дрібницею. І згодна, що інтимні теми не варто обговорювати зі своїми рідними - це стосується Вас та Вашого коханого! Вирішувати Вам: іти за своєю інтуїцією, яка Вам підказує що пот рібно шукати терміново рішення проблеми чи намагатися "придавити" її звернути на шлях руйнування і стосунків, і себе особисто...
психолог онлайн
цитата:
Ці почуття в моїй голові високі в тому плані, що тваринні інстинкти не так проявляються, можна почекати, зробити щось для іншого, але не так щоб жертвувати собою в тому, а так щоб дійсно хотіти зробити це з тою людиною.
Анна, под животными инстинктами Вы имеете ввиду мастурбацию и самоудовлетворение? Тогда и физический голод можно назвать также, ведь это тоже естественная потребность организма.
Вы пишете, что можно подождать и сделать что-то для другого, что уже не сопоставляется с "самоудовлетворением", когда хочешь доставить удовольствие себе, а не другому. И если себя в этом ограничивать потому что так "надо делать в отношениях, мы же пара, все делим на двоих", то это правда про жертвенность и созависимые отношения без границ.
Я бы рекомендовала по размышлять, было ли так, что Вас бросали или "променяли", ведь именно это Вас больше всего пугает. Если есть возможность, обратитесь к психотерапевту для индивидуальной консультации.