Брат приводить на ніч коханку
Шановні психологи! Прошу у вас поради.
Мій брат познайомився з жінкою і на другий день знайомства привів її на ніч додому. Справа в тому, що він розлучився і прийшов жити до мами додому. Звісно мама впустила сина в дім. І звісно, хоче, щоб він створив сім'ю. Але у нас почалися з ним непорозуміння. Він познайомився з жінкою і одразу привів її на ніч. Я йому кажу, що дім мами - це не дім проституції. А він не розуміє, що у цьому такого. Каже, що вирішив будувати з нею серйозні стосунки.
Але ця жінка одружена. Вона каже, що розлучається. Але хіба вона не має спочатку розлучитись, а потім приходити у дім матері її коханого?
По-друге. Чи не мав брат спочатку познайомити маму з його обраницею? А потім приводити її в дім. Якщо вона сподобається мамі.
Мама на нього дуже ображається. У неї через це депресія. А брат каже, що все робить ноомально. Що ми з мамою занадто правильні. Що з цим робити?
Вопрос от: ; Возраст: 28

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Анастасия Владимировна Тарадай
Здравствуйте, Лена)
Брат совершеннолетний? Интересно, почему он не живёт отдельно, а именно к маме пришел жить?
1. Право девушки, с которой ваш брат общается, самой решать последовательность "развод - новые отношения".
2. Откуда у вас желание научить брата как нудно поступать? Насколько полна и интересна ваша жизнь? Вы тоже живёте вместе с братом и мамой?
Папа с вами давно не живёт?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Наталія Крилова
Доброго дня, Лєна.
цитата:
Мій брат познайомився з жінкою і на другий день знайомства привів її на ніч додому. Справа в тому, що він розлучився і прийшов жити до мами додому.
Ваш брат - доросла людина і лише йому вирішуати, як будувати стосунки. Водночас, він живе не окремо, а в будинку Вашої матері + із Вами, тому повинен обговорювати із вами прихід гостей. Рекомендую Вам і Вашій мамі встановити із ним усний договір про те, кого він може приводити, а кого - ні. А якщо йому так хочеться проводити ніч із коханкою, то нехай візьме за це відповідальність і переїде на іншу квартиру чи зніме номер в готелі.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Наталія Крилова
Є один дуже дієвий спосіб - відправити брата жити окремо від Вас! Поставте йому чіткі умови: або він виконує правила співіснування з ВамиЮ або знімає собі житло. Повірте, діє просто чудово! Єдине, такі умови повинна ставити Ваша мама спрешу і вже потім Ви... Чоловікі так влаштовані, що слова для них - пустий звук! Вони реагують тільки на конкретні дії, тож справа за вами з мамою!
Дополнение от автора
Анастасия Морозова! Чому не живе окремо? Він розлучився. Свій будинок залишив дружині і дітям. А мама живе сама. Тому що батько помер. Я живу окремо. А він поки придбає свій дім - живе у мами.
1. Погоджуюсь. Це її прпао.
2. Якби він жив окремо - то так. Але він живе з мамою. А мама на таке ображається. Що мені сказати мамі, яка не хоче бачити у ліжку, яке купувала вона у її домі одружену жінку, яка на другий день знайомства заявилась?
3. Тато 10 років як помер.
Я живу окремо. Але мені не байдуже на маму, у якої від цього депресія.
Дополнение от автора
1. Погоджуюсь. Це її прпао.
3. Тато 10 років як помер.
Дополнение от автора
Оксана Сенченко! Зараз він живе з мамою. Я живу окремо. Я йому пояснюю, що мама не розуміє його дій. Що це на неї погано впливає морально. Що мама хоче, щоб та жінка спочатку розлучилась, а потім він їх нормально познайомив.
Скажіть, а взагалі його дії - це нормально?
Дополнение от автора
Алла Григорівна! Слова - пустий звук. Але чому? Я цому кажу, хай получиться і тоді нормально познайом з мамою. Тому що мама старша, це її дім і маєш робити так, як хоче вона.
А він каже, що якщо його виганяють, то він з'їде. Але його не виганяють. Чи не мав би брат запитати маму, що можна робити у її домі?
психолог онлайн
Анастасия Алексеевна Меркулова
Наталія Крилова
Добрый день!
Скажите, а почему Вас это беспокоит? Если я правильно поняла, то маме не нравится, что женщина в процессе развода и что так быстро пригласил к себе домой. Скажите, Ваш брат имеет право проживания в этой квартире? Если бы женщина была свободна и они знали друг друга немного больше, то какая бы была тогда реакция? Какие у Вашего брата отношения с мамой? Сложно говорить о Вашем брате, если мы его не знаем. У Вас есть семья? С кем Вы проживаете?
консультация психолога
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня, видно, що ви дуже турбуєтесь про свою маму. Скажіть, будь ласка, а мама йому це говорила, що їй не подобається, те що робить ваш брат?
Дополнение от автора
Ольга Владимировна Головченко! Вона сказала, що розлучається. Але ж як знати, що це справді так? Привів на другий день знайомства. У мами склалося враження, що вона взагалі несерйозна. Їй хотілося б, щоб вона була неодружена. І щоб з мамою познайомили якось з повагою до мами. Ну от мама мене запитує про що їй з цією жіночкою говорити, якщо от просто поийшла на ніч чи вранці прокинулась і робить на кухні каву. Про що їй розмовляти з одруженою жінкою у своїй хаті, яка по суті прийшла на ніч, виходить.
психолог онлайн
Анастасия Алексеевна Меркулова
Наталія Крилова
цитата:
Я йому пояснюю, що мама не розуміє його дій. Що це на неї погано впливає морально. Що мама хоче, щоб та жінка спочатку розлучилась, а потім він їх нормально познайомив.
Зараз Ви перебуваєте у своєрідному трикутнику стосунків і замість того, щоб Ваша мама сказала йому прямо про своє невдоволення бачити в квартирі цю жінку, вона скаржиться Вам, Ви її рятуєте, а ситуація ніяк не змінюється. Важливо, щоб Ваша матір прямо поговорила з Вашим братом, розповіла про умови і правила спільного проживання в її квартирі. Але знаєте, таке враження, що теперішня ситуація є несвідомо вигідною для Вашої мами, адже квартира її, а це своєрідний "важіль влади", через який вона зараз може впливати на сина і його рішення (тому і відбуваються психологічні ігри).
цитата:
Що мама хоче, щоб та жінка спочатку розлучилась, а потім він їх нормально познайомив.
Цього хоче Ваша мама, а не Ваш брат і саме брат має право обирати, що йому робити. Водночас, він повинен брати і зобов'язання, які слідують за його вибором.
цитата:
Скажіть, а взагалі його дії - це нормально?
А що Вам дасть відповідь на це запитання? Не існує поняття "нормально-не нормально". У Вашого брата своє життя і саме йому оцінювати результати свого вибору.
цитата:
Так це ж чудово! Якщо Ваш брат не погоджується з умовами проживання, він може з'їхати і не пригнічувати Вашу маму порушенням її фізичних меж.
Дополнение от автора
Анастасия Алексеевна Меркулова! Так! Говорила! Але він каже, що мама старомодна. Що вона це так просто сприймає. А насправді це нормально. Тому що йому ця жінка сподобалась і він має щодо неї серйозні наміри.
Я чесно заплуталась. І його розумію. І маму розумію. Але думаю, що у маминому домі діти не можуть диктувати свої правила. Хоча якщо загалом, то він до мами добре ставиться.
психолог онлайн
Наталія Крилова
А сын имеет право на жилье в мамином доме? Скажите, а если это просто секс доя Вашего брата, а не серьезные отношения, что тогда? Возможно, что маме она просто не понравилась. Вы говорите, что брат развёлся. Как давно это было и по какой причине? Как он это переживал? Есть ли у Вас отношения с мужчиной?
Дополнение от автора
Оксана Сенченко! Дякую Вам за відповідь! Мама йому казала. Просто він їй не пояснює. Дратується і пчинає сваритися. Каже, щоб вона йому не вказувала. І щоб гарно розмовляла з тією жінкою. Бо якщо він з нею розстанеться, то вона йому будн у цьому винною. А мамі неприємна примутність у домі одруженої жінки, яка з другого дня знайомства туди прийшла. І не проявила до мами поваги.
консультация психолога
Анастасия Алексеевна Меркулова
Маме нужно самостоятельно выстраивать границы с сыном. Это ее дом и она вправе устанавливать свои правила. Но по каким-то причинам она это не делает. Вы вряд ли можете повлиять на брата.
Что значит у мамы депрессия? Депрессия это болезнь. От разового привода девушки домой у мамы вряд ли развилось серьезное заболевание.
Что маме мешает сказать, что в ее дом никакие девушки приходить не будут?
Почему не отправить брата снимать жилье, если ей не комфортно жить вместе?
психолог онлайн
Анастасия Алексеевна Меркулова
цитата:
Мама йому казала. Просто він їй не пояснює. Дратується і пчинає сваритися. Каже, щоб вона йому не вказувала. І щоб гарно розмовляла з тією жінкою.
А чому Ваша мама не може поставити ультиматум: або він проживає у неї вдома, або живе окремо і приводить в ту квартиру іншу жінку? Крім цього, Ваш брат вже говорив про переїзд.
психолог онлайн
"Пустий звук" - бо така чоловіча природа! Ви ж не будете дивуватися, що собака гавкає, а кіт муркає? Чоловіки просто слова без підтвердження їх конкретними діями сприймають як " послухать радіо".. Це для жіночої природи слова мають велике значення...
Дополнение от автора
Ольга Владимировна! Навіть не знаю який зміст потрібно вкладати у значення права на проживання. Він розлучився і оскільки жити йому було ніде - прийшов до мами. На той час планувалось, що будинок буде моїм. Тобто, що я вийду заміж і з чоловіком житиму з мамою. Мама завжди хотіла на старість бути зі мною. Але так вийшло, що я переїхала до іншого міста. Поки брат один - мама з ним. Типу, треба ж, щоб хтось йому готував, прав. Але брат, мабуть, вирішив, що оскільки я з'їхала, то будинок буде його. І поводить себе як у себе вдома. Але ж будинок мамин. І вона хоче, щоб з нею рахувалися.
П'ять років як розлучився. Зустрічався з жінкою. Планував сім'ю. Але вона від нього пішла. Дуже непередбачувано. От сьогодні у них все прекрасно. А завтра написала вибач, я більше не твоя.
психолог онлайн
Наталія Крилова
цитата:
Поки брат один - мама з ним. Типу, треба ж, щоб хтось йому готував, прав.
Хто сказав, що "потрібно"? Ваш брат недієспособний чи неповнолітня дитина? Ваша мама формує із Вашим братом симбіоз від якого страждає і, водночас, їй страшно його розірвати і тому вона його підтримує. Ваш максимум - це сказати матері про своє хвилювання, сказати, що якщо їй це так не приємно - перебувати в одному домі з цією жінкою, вона завжди може поставити ультиматимум чи попросити сина переїхати. Якщо ж вона продовжує Вам скаржитися і не приймає ніяких рішень - то теперішній стан справ її цілком влаштовує і вона отримує несвідому вторинну вигоду (влада над сином, уникнення почуття самотності тощо). Тут скоріше питання до Вас - чи Ви зможете конфронтувати матір, якщо вона виснажуватиме Вас своїми наріканнями на брата?
консультация психолога
То есть ваш брат 5 лет как живет с мамой?
Дополнение от автора
Валентина Михайловна! Вона йому пояснює свою позицію. Він її не чує. Якби він прийшов і поговорив з мамою. А він просто привів і вважає, що мама повинна любити і поважати. А мама вважає, що нічого не повинна.
Ультиматум кладе. Її ультиматум не в тому, щоб він з'їхав. А в тому, щоб ця жінка розлучилась, запросила маму до себе в гості. Познайомила зі своєю мамою і донькою. І потім, якщо вона мамі сподобається, зможе заїхати в її дім і жити з мамою.
психолог онлайн
Наталія Крилова
Скажите, это первый раз произошло, что брат после развода привет женщину домой? До этого были подобные ситуации? Если я правильно понимаю, то Явы оба мамины дети и наследство делится поровну. Почему дом должен достаться Вам , а на Явам с братом? Вы переживаете, что другая женщина может занять Ваше место в доме?
Дополнение от автора
Оксана Сенченко! Вона мене не виснажує. Вона, як і я, хочемо, щоб брат мав сім'ю. А ця жінка, яка нерозлучена на другий день знайомства прийшла на ніч, і не вважала ха потрібне спочатку з ним роззнайомитись, не вселяє довіри. Швидше, що їй на всіх байдуже. Можливо, їй просто хочеться погуляти. А мамі хочеться бачити у своєму домі дружину сина, а не легковажну жіночку.
психолог онлайн
Наталія Крилова
цитата:
Ваша мама і Ви граєте у "ігри влади": хочете вплинути на поведінку іншої людини - цієї жінки, через вплив на сина, а саме - використання його просторової залежності. Ваша мама свідомо маніпулює і при цьому ще скаржиться на те, що її не чують. У владі Вашої мами лише змінити сам факт перебування сина вдома з нею чи ні. Все інше - не у Вашій і її владі. Яку допомогу Ви хотіли б отрмати від психологів?
психолог онлайн
Наталія Крилова
Откуда такие выводы, если Вы не знаете эту женщину, историю ее жизни?Возможно, что стоит поговорить спокойно с братом и мамой ? Сколько лет Вашему брату?
Дополнение от автора
Валентина Михайловна! Він 5 років як розлучився. Більшість часу жив за кордоном
консультация психолога
То есть мама хочет, чтобы та женщина вела себя как вашей маме хочется, вместо того, чтобы четко обозначить, что в доме никаких женщин она не хочет видит кроме как тех, с кем будут серьезные отношения?
Дополнение от автора
Ольга Владимировна! Я переживаю за моральний стан моєї мами на старість. На інших жінок мені плєвать. І переживаю за свого брата. Бо він хоче сім'ю. А ця мадамочка - піся-ляля
Дополнение от автора
Валентина Михайловна! Так. Вона вже старшого віку. І перетворювати свій дім у бордель їй не хочеться
консультация психолога
"Вона вже старшого віку. І перетворювати свій дім у бордель їй не хочеться"
Так что маме мешает открыть рот и четко сказать про то, что она в своем доме никого не хочет видеть из женщин. Только ту, на которой он собирается жениться.
Вариант сын не слышит не подходит. Потому что дом мамин и сказать она может так, что у того не будет варианта не понимать, не слышать или делать по своему.
Но повторюсь, у мамы свои потребности, чтобы сын жил с ней.
Про то, какая та женщина вы ничего не знаете. Тот факт, что она замужем еще мало о чем говорит
Вы спрашивали не должна ли она развестись вначале, а потом встречаться? Не должна ли вначале познакомиться с мамой? Нет, не должна. Она вообще ни вам, ни вашей маме ничего не должна.
Должен был ваш брат не приводить ее домой. Но если мама не оговаривала условия проживания, то она может сделать это сейчас. И никаких конфликтов и недоразумений не будет. А брат имеет право встречаться с кем хочет и как хочет
психолог онлайн
Ваша мама взрослый человек и сама может озвучить правила проживания доя сына . Не совсем понятно, если Явы говорите, что не знаете эту женщину, то откуда такие выводы о ней. Можно быть свободной и познакомиться с мамой, но это не гарантия порядочности человека и что он создаст с ней семью. Его прошлые отношения были какими? Его жена была какая? Сколько лет Вашему брату?