Розлад особистості
Уже як пару тижнів відчуваю загострення депресії,кожна дрібниця може довести мене до сліз,самооцінка все нижче.Не розумію як контролювати свої емоції і взагалі навчитись їх розуміти.Ненавиджу себе і всіх навколо,вихід з дому у мене викликає стрес і ще більше комплексів на рахунок самооцінки і мого зовнішнього вигляду.Хочу покінчити життя самогубством ,так як життя втратило сенс,але я настільки слабка що навіть цього боюсь і не можу зробити
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Марина Федорова (Листопадська)
Наталия Павловна Венглинская
Доброго ранку, хто вам може допомогти? З вами є родичі чи друзі? Просіть їхньої допомоги.
Вам погано і це не жарти. Потрібна консультація психіатра! Схоже на депресію, ви самостійно з цього не вийдете. Тільки після медикаментозної підтримки зверніться до психолога!
Не зволікайте.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Сому Ви написали що у Вас розлад особистості? Вам діагноз поставив психіатр? Ви приймаєте препарати? По опису схоже на депресію.
пройдіть тест Бека на депресію.
Як батьки реагують, на Ваш стан? Вас є кому підтримати?
бажано звернутись до КПТ терапевта, це короткострокова терапія вибору номер один в Європі при тривожних і депресивних розладах
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Наталія Крилова
Доброе утро!
цитата:
Уже як пару тижнів відчуваю загострення депресії,кожна дрібниця може довести мене до сліз,самооцінка все нижче.Не розумію як контролювати свої емоції і взагалі навчитись їх розуміти.
Вы говорите о том, что у Вас несколько дней обострение депрессии. Кто Вам поставил диагноз? Вы обращались к врачу психиатру? Сложно контролировать эмоции, если мы не понимаем их природу. Возможно, что в начале это можно сделать только при медикаментозной поддержке. Я бы Вам рекомендовала обратиться индивидуально за терапией, чтобы разобраться с причинами. Обычно лечение таких состояний происходит в работе с двумя специалистами, врачом психиатром и психотерапевтом. Медикаменты снимают симптом на какое-то время, чтобы терапевт мог разобраться с причиной заболевания
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Наталія Крилова
Доброго времени суток!
Очень жаль, что с Вами это происходит?
Полностью согласна с коллегами - Вам нужна хорошая диагностика, причём не только у психотерапевта, но желательно и у эндокринолога с гинекологом проверить уровень гормонов. А дальше будет видно, возможно потребуется помощь психиатра. Очень рекомендую поработать с психологом. В любом случае, начните хотя бы с малого - проверьте гормональный фон.
Как давно и после чего у Вас началось такое состояние?
психолог онлайн
Доброго дня! Ви пишете, що "уже як пару тижнів відчуваю загострення депресії"... Як давно у Вас загалом депресивний стан? Коли він з'явився і чи було щось, що могло його спровокувати?. Весна та осінь - це ті природні періоди, коли депресії загострюються з певних о'бєктивних причин. "ожна дрібниця може довести мене до сліз,самооцінка все нижче.Не розумію як контролювати свої емоції і взагалі навчитись їх розуміти. Все інше - "Ненавиджу себе і всіх навколо,вихід з дому у мене викликає стрес і ще більше комплексів на рахунок самооцінки і мого зовнішнього вигляду.Хочу покінчити життя самогубством ,так як життя втратило сенс" - це наслідок повного виснаження, як емоційного так і психологічного. І основа цього виснаження: неприйняття свого життя, таким яким воно є, нерозуміння для чого загалом людина живе, відсутність чітко вибудованого світогляду... Окрім того, потрібні термінові зміцнюючі суто фізичні вправи, які у сукупності з індивідуальною терапією допоможуть Вам швидше оговтатися. А те, що Ви не в силах покінчити життя самогубством, не біда, а Ваш порятунок! Бо смерть проблеми не вирішує, а лише їх збільшує...