Друзі
Мені 18 років, весь час відчуваю себе самотньою. Родина не підтримки, лише засуджує, друзів нема, є лише6хлопець, який їде на заробітки закордон. Крім нього мені нема з ким спілкуватися. Є багато знайомих, але спільного в нас з ними нема. Є декілька людей, яких можна вважати друзями, але наше спілкування відбувається раз в декілька місяців. Я розумію, що винна 6а тому, що немаю нікого. Проблкма6в моєму песимістичному нострої, постійному нитью. Але я в роста в обстановці інших настроїв не було. Хочу виправити це, але не знаю як
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Анастасия Владимировна Тарадай
Наталія Крилова
Добрый день!
Скажите, какие у Вас отношения с родителями? Так было всегда? Какие у Вас есть увлечения в жизни? Чем Вы сейчас занимаетесь?
психолог онлайн
Наталія Крилова
Доброго дня, nikd21.
цитата:
лише6хлопець, який їде на заробітки закордон.
Як плануєте підтримувати контакт з хлопцем?
цитата:
весь час відчуваю себе самотньою.
Навіть коли Ви з хлопцем?
цитата:
Є декілька людей, яких можна вважати друзями, але наше спілкування відбувається раз в декілька місяців.
Чому? Чи могли б Ви зробити Ваше спілкування частішим?
цитата:
Я розумію, що винна 6а тому, що немаю нікого. Проблкма6в моєму песимістичному нострої, постійному нитью.
В чому саме Ви вбачаєте Вашу провину? Що Ви вкладаєте у поняття "дружба"?
цитата:
Але я в роста в обстановці інших настроїв не було.
Співчуваю Вам, Ви планували переїхати від батьків?
Дополнение от автора
З хлопцем буду підтримувати зв'язок за допомогою вайбер, інстаграму. З ним невідчуваю себе самотньою, він моя підтримка та опора. З батьками я спілкуюся мало, бо живу з бабусею, але6весь час вислуховую про те, що поганонавчаюся ( закінчую колледже майже на всі 5),багато гуляю (2-3 год вдень), багато образливих слів. Переїхати дуже хочу, але немає можливості, тому що на стипендію 900 грн потрібно і поїсти, і елементарні особисті речі купити, зараз немаю змоги.
Дружба для мене це підтримка, емоції, спілкування. Хотілося бачитися частіше, але обставини складаються по іншому, хтось живе за кордоном, в когось купа планвв6весь час, а в когось абюзивні стосунки або батьки, якіне дозволяють спілкуватися, тому це буває вкрай рідко.
психолог онлайн
цитата:
Хотілося бачитися частіше, але обставини складаються по іншому, хтось живе за кордоном, в когось купа планвв6весь час, а в когось абюзивні стосунки або батьки, якіне дозволяють спілкуватися
Якщо Ви дійсно хочете з кимось зустрітися, то знайдете можливість: обговорите плани, влаштовуватимете "посиденьки" через вайбер чи скайп тощо. Скоріш за все, Ви несвідомо саботуєте цей процес. Як думаєте, яку вторинну вигоду Ви можете отримувати від самотності?
цитата:
багато гуляю (2-3 год вдень)
А що Ви робите цей час? З ким гуляєте?
цитата:
Переїхати дуже хочу, але немає можливості, тому що на стипендію 900 грн потрібно і поїсти, і елементарні особисті речі купити, зараз немаю змоги.
А розглядали варіант підробітку?
Дополнение от автора
Стараємося спілкуватися в мережі, але в дівчат своє життя і вони не надто часто хочуть спілкуватися, а мені набридло нав'язуватися їм. Гуляю зі своїм хлопцем удвох або інколи з його друзями. Звичайно, пробувала заробляти гроші, на жаль у маленькому містечку роботи нема, коли знаходила, то вона була на короткий проміжок часу (промоутер), тай платня зовсім маленька до 100 грн за 6-7 годин роботи.
Для мене самотність стала як спосіб життя, я дивлюсь фільми, вчу пари, пробую себе чимось зайняти, коли жила в гуртожитку і була сама в кімнаті могла нею насолодитися. На жаль, зараз нема можливості побути самій удома, а погуляти спокійно сама теж не можу, бо весь час вислуховую нарікання в свою сторону, що я шляюсь десь
психолог онлайн
цитата:
а мені набридло нав'язуватися їм.
"Нав'язування" - це коли Вам говорять "ні", а Ви продовжуєте наполягати. Можливо Вам просто не цікаво з ними спілкуватися, або Вам це спілкування приносить більше негативу, ніж позитиву?
цитата:
Гуляю зі своїм хлопцем удвох або інколи з його друзями.
Чудово, вже з'явилися його друзі!
цитата:
Для мене самотність стала як спосіб життя
А що Вам дає такий спосіб життя?
цитата:
На жаль, зараз нема можливості побути самій удома, а погуляти спокійно сама теж не можу, бо весь час вислуховую нарікання в свою сторону, що я шляюсь десь
Насправді, Ви здатні вплинути на такий стан справ, головне, чи Ви захочете шукати ресурси і скористатися ними. Наприклад, роботу можна знайти онлайн і знімати не цілу квартиру а кімнату в гуртожитку, що значно дешевше.
Як думаєте, що зміниться у Вашому житті, коли у Вас з'являться друзі?
Дополнение от автора
Для мене нав'язування - це коли людина хоче спілкування, а в інших людей є важливіші справи або просто інші інтереси. Робота повноцінна буде через місяць два, бо скоро отримую диплом та зможу працювати по спеціальності, тоді зможу й винаймати квартиру. Для мене важливо спілкування та підтримка, я дуже емоційна людина, мені важко щось вирішити самостійно, мої думки направлені негативно, я дуже хочу це змінити, давно пробую, але не виходить. Просто не знаю з чого розпочати. Багато людей з якими я спілкувалися говорили, що я важка людина і після спілкування зі мною, вони втомлюються. Хочу змінитися, щоб зі мною було легко спілкуватися
психолог онлайн
цитата:
Для мене нав'язування - це коли людина хоче спілкування, а в інших людей є важливіші справи або просто інші інтереси.
Як Ви думаєте, звідки у Вас таке уявлення? Припускаю, що з батьківської сім'ї, коли Ви хотіли спілкування, а в батьків не було часу. Як наслідок, Ви вирішили, що Ви ОК лише тоді, коли придушуєте свої бажання і потреби і ставите на перше місце бажання інших. Ініціювання - ціком природня і нормальна поведінка, дуже шкода, що у Вас на неї заборона.
цитата:
Багато людей з якими я спілкувалися говорили, що я важка людина і після спілкування зі мною, вони втомлюються.
Хто саме Вам про це говорив? Якби Ви зустрілися з самою собою, то потоваришували б, як думаєте?
цитата:
Для мене важливо спілкування та підтримка, я дуже емоційна людина, мені важко щось вирішити самостійно, мої думки направлені негативно, я дуже хочу це змінити, давно пробую, але не виходить.
Бажання спілкування і підтримки - цілком нормальна психологічна потреба. Помітно, що Вам зараз важко спиратися на себе, свої почуття і думки, адже Ви не інтегрували позитивну батьківську фігуру в структуру своєї особистості і це вже запит на індивідуальну психотерапію.
А як саме Ви пробували виправити свої негативні думки? Про що зазвичай ці думки?
Дополнение от автора
Всі думки про негативні емоції, негативне майбутнє, невдачі. Мені весь час вбивали в голову, що потрібно бути найкоащою серед усіх. Пробувала медитацію, аффірмації, налаштовувала себе на позитивне мишлення, шукала позитивне в усьому, але надовго мене не вистачало. Я відношуся до людей зі слабкою силою волі, якщо в мене не виходить я не буду продовжувати це роботи. Важливо, що у мене дуже велика лінь, останнім часом з'явилася апатія та прокрастинація.
Я проявляла ініціативу, раніше дуже часто, але зазвичай її відштовхували, говорили, що це не правильно і так непотрібно.
Навряд чи я змогла б подружиться з собою, проблема у мене всередині. Ця проблема мій песимізм, я нагружаю ним всіх з ким спілкуюся, це відбувається не свідомо
психолог онлайн
Наталія Крилова
Здравствуйте.
"Навряд чи я змогла б подружиться з собою, проблема у мене всередині. Ця проблема мій песимізм, я нагружаю ним всіх з ким спілкуюся, це відбувається не свідомо"
Это серьезный запрос на длительную психотерапию. Обратитесь за помощью, поскольку в рамках переписки решить такой сложный и глубокий вопрос невозможно.
психолог онлайн
цитата:
Мені весь час вбивали в голову, що потрібно бути найкоащою серед усіх.
Бути "найкращою" - неможливо. Крім цього, важко стати "найкращою", якщо:
цитата:
Я відношуся до людей зі слабкою силою волі
А це вже не Ваші слова, а слова людей, які Вам про це говорили.
цитата:
Важливо, що у мене дуже велика лінь, останнім часом з'явилася апатія та прокрастинація.
У психології поняття "лінь" не існує. До чого саме у Вас проявляється апатія і прокрастинація? Як думаєте, з чим це пов'язано?
цитата:
Пробувала медитацію, аффірмації, налаштовувала себе на позитивне мишлення, шукала позитивне в усьому, але надовго мене не вистачало.
Тому, що проблема лежить на рівні Вашої особистості: багато негативних засвоєних установок, неперепрожитих почуттів.
цитата:
Всі думки про негативні емоції, негативне майбутнє, невдачі.
Ну так, адже Ви маєте бути ідеальною, а це великі очікування щодо себе.
цитата:
Ця проблема мій песимізм, я нагружаю ним всіх з ким спілкуюся, це відбувається не свідомо
Знаєте, парадокс в тому, що для того, щоб вийти із цього "песимізму" Вам необхідно ділитися своїми переживаннями, отримувати підтримку, проте Ви собі це забороняєте і виходить замкнуте коло. Повторю ще раз: Ви маєте право на весь спектр емоцій, Ваші бажання і потреби так само важливі як і бажання та потреби інших. Як хлопець ставиться до Вашого "песимізму"?
Дополнение от автора
Стараться налаштовувати мене оптимістично, говорить що у нас все буде добре, я хочу переживати усі емоції, але якщо спілкуєшся з однією людиною повністю усі емоції важко пережити.
Мені важко щось почати робити, це відноситься і до навчання, до прибирання, елементарно мені важко щось зробити навіть для себе, я відкладаю усе на потім
психолог онлайн
цитата:
я хочу переживати усі емоції, але якщо спілкуєшся з однією людиною повністю усі емоції важко пережити.
Чому?
цитата:
Скільки вже триває цей стан і що йому передувало? Можливо якісь стресові події, кардинальні зміни тощо?
Дополнение от автора
Близько року, після початку карантину. У мене стоїть установка, що нічого і нікого не було раніше, нічого і нікого нема зараз, та й не буде. Вдома я багато слухаю про те, що коли б я поділася кудись, зникла, що я нікому непотрібна і нінащо не здатна. Коло сказала, що хочу плаття, мені просто сказали, що на мене нічого не знайдеш.
Я взагалі перестала бачити сенс в майбутньому, в житті. Мене часто турбують думки, що краще мені не жити
психолог онлайн
Мене дуже хвилює Ваш стан, припускаю, що це може бути депресія (апатія, суїцидальні думки, негативне ставлення до себе, світу, майбутнього та інших, тощо). І Це вже ніяк про "песимістичність", а про захворювання. У Вас зійшлося багато факторів: стрес від карантину, перебування у психологічно нездоровому оточенні, завершення навчання (іспити, хвилювання про майбутнє), поїздка хлопця закордон, негативний досвід минулого.
цитата:
що нічого і нікого не було раніше, нічого і нікого нема зараз, та й не буде.
А Ваш хлопець?
У Вашому випадку необхідно співпрацювати з психіатром і психологом-психотерапевтом. Ви б могли звернутися із проханням щодо звернення до цих спеціалістів до батьків?
Дополнение от автора
На жаль, не можу, їх це зовсім не хвилює, для них це все через інтернет
психолог онлайн
цитата:
Ви пробували? Чи можете спробувати ще раз і аргументувати свою точку зору?
Крім цього, Ви завжди можете звернутися у соц. службу за психологічною допомогою і безкоштовно в лікарню до психіатра. Якщо психіатр Вам назначить якесь лікування, Ви можете попросити про тимчасову фінансову підтримку в хлопця (або ж показати результат діагностики батькам).