Как не расстраиваться и не разочаровываться из-за девушек?
Всегда считал, что девушка должна оставаться девственницей до замужества, или по крайней мере до тех пор, пока не будет точно известно, что она с парнем поженятся. Но, к сожалению, большинство современных девушек так себя не ведут и до того как выйти замуж у них, скорее всего, уже было один или несколько партнеров. Для меня наличие у девушки такого опыта отвратительно и лишает уважения к ней как к девушке.
Осознание того, что таких девушек мало, приводит к тому, что вообще нет желания заводить какие-то отношения, так как с очень большой вероятностью девушка, с которой ты познакомишься где-то, окажется уже не девственницей. А очередная неудача ведет к разочарованию, печали, и т.д. Искать в каких-то традиционных обществах - тоже не гарантия. Там часто практикуется гименопластика, чтобы после операции развратная женщина могла изображать из себя девственницу, чтобы выйти замуж и не испортить себе репутацию.
Собственно, вопрос в том, как не расстраиваться, не впадать в депрессию, не разочаровываться в возможности найти нужную девушку? Ведь ситуация говорит о том, что это будет сделать крайне сложно, и нужно много знакомится, активно искать. А активность - это не совсем про меня. Да и найти такую девушку мало. Нужны чувства, и т.д.
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Здравствуйте, Максим!
Хотела уточнить у вас здесь, что хотели бы: не разочаровываться из-за девушек вообще, или же от того, что в мире вот такая ситуация, под которую сложно найти подходящую в вашем критерии девушку?
психолог онлайн
Ніна Андріївна Кіях
Доброго дня, Максим.
цитата:
Для меня наличие у девушки такого опыта отвратительно и лишает уважения к ней как к девушке.
А що саме Ви бачаєте у цьому "відразливого"? Тобто якщо у чоловіка є попередній сексуальний досвід - то це не відразливо? Що для Вас "повага"? Що для Вас "стосунки"? Що визначає особистість, окрім її попередньої історії? Які у Вас стосунки з батьками (особливо мамою)? У Вас був досвід зради?
цитата:
Ведь ситуация говорит о том, что это будет сделать крайне сложно, и нужно много знакомится, активно искать. А активность - это не совсем про меня.
Залишається три варіанти: або Ви досліджуєте і змінюєте свою установку щодо незайманості, або стаєте активним і шукаєте таку дівчину, або взагалі не будуєте стосунків. Обирайте.
Дополнение от автора
цитата:
Здравствуйте, Максим!
Здравствуйте
цитата:
что хотели бы: не разочаровываться из-за девушек вообще, или же от того, что в мире вот такая ситуация, под которую сложно найти подходящую в вашем критерии девушку?
Думаю, это во многом одно и то же. Ситуация сформирована девушками. И если девушка какая-то не соответствует моим ожиданиям, то это вызывает разочарование. Но разочарование это не существует само по себе. Оно связано с общей ситуацией с девушками. Ведь девушка эта не одна такая. Таких большинство.
психолог онлайн
Путей тут два:
1. Найти сообщество, в которых секс до брака под запретом и знакомиться, возможно придется стать частью этого сообщества
2. Разобраться в себе, откуда такое представление и что конкретно Вам в этом не нравиться, что конкретно вызывает отвращение. Потом понять что из этого факт, а что идея/мнение и на чем основано.
3. Секс это физиологическая потребность и если это не распутное поведение, а продолжение взаимных чувств друг к другу то что в этом аморального.
4. А что после свадьбы секс можно и это нормально а до свадьбы не нормально?
психолог онлайн
А вы девственник?
Дополнение от автора
цитата:
Доброго дня, Максим
Доброго дня.
цитата:
А що саме Ви бачаєте у цьому "відразливого"? Тобто якщо у чоловіка є попередній сексуальний досвід - то це не відразливо?
Те, що у неї була близькість з іншим чоловіком, це відразливо.
Попередній сексуальний досвід чоловіків мене не цікавить, я ж не збираюся на них одружуватися ) Але все ж цілком справедливо, що коли дівчата утримуються від дошлюбних статевих стосунків, то і чоловіки мають так себе поводити.
цитата:
Що для Вас "повага"? Що для Вас "стосунки"? Що визначає особистість, окрім її попередньої історії? Які у Вас стосунки з батьками (особливо мамою)? У Вас був досвід зради?
Повага - це визнання достоїнства людини на основі уявлень про правильне і неправильне. В якщо говорити про предмет теми, я вважаю таку поведінку дівчини неприйнятною, а тому як дівчину поважати її не буду. Але цілком можлива повага як до людини, спеціаліста в якійсь сфері, і т.д.
Стосунки - це така сфера взаємовідносин між двома людьми, коли між ними виникає симпатія, вони хочуть бути поряд, щось віддавати іншому, проводити з ним час, допомагати і підтримувати.
Особистість визначає її погляди і переконання, діяльність, певні досягнення, цінності.
Стосунки з батьками не дуже добрі. Надто багато помилок у вихованні, які зробили мене невпевненим у собі, призвели до відсутності інтересів і захоплень, власних цілей і бажань. Відчувається роздратування і злість до них.
Ні, досвіду зради не було. По-суті, і досвіду стосунків не було.
цитата:
або стаєте активним і шукаєте таку дівчину
А як її шукати? Я не маю уявлення, як це робити. Очевидно, що можна знайомитися десь на роботі, чи просто на вулиці з випадковою дівчиною, і сподіватися, що вона така як треба. Але навряд це дуже ефективно. Можна і сайти знайомств. Тут ефективність може бути вища. Але питання взагалі в почуттях. Я уявляв, що знайду дівчину десь у знайомому середовищі, де я зможу з нею спілкуватися, за нею спостерігати, і побачу, що вона за людина. Але скоріш за все так не буде. Де ж візьмуться почуття?
І як виявити, які у неї погляди і переконання? Запитувати прямо якось не дуже зручно. Особливо якщо ставити питання про наявність або відсутність статевого досвіду.
Що ви скажете з цього приводу?
Дополнение от автора
цитата:
Вариант достаточно неплохой. Но проблема в том, что не очень хочется становится частью какого-то сообщества. Ну и вопрос с реальной честностью девушек. Конечно, наверняка там много таких, которые придерживаются установок сообщества, но много и таких, которые их нарушают, как я писал в стартовом посте. При этом девушке в таком сообществе больше причин обманывать чем той, которая не в сообществе.
цитата:
Потом понять что из этого факт, а что идея/мнение и на чем основано.
А в чем разница?
цитата:
Секс это физиологическая потребность и если это не распутное поведение, а продолжение взаимных чувств друг к другу то что в этом аморального.
для вас может и нет, а для меня есть.
цитата:
А что после свадьбы секс можно и это нормально а до свадьбы не нормально?
да.
Дополнение от автора
цитата:
А вы девственник?
да
психолог онлайн
Ощущение, что есть проблемы с общением и построением отношений. И тогда удобно "прятаться" за убеждением, что именно в вопросе девственности все проблемы. Нет таких девушек и соответственно вроде как вы и не при чем, что нет отношений.
Предположу, что проблема глубже лежит.
Но разбирать это нужно на индивидуальной терапии.
Кстати, чисто практичный вопрос. Как девушке сохранить себя до брака? Вариант, как был раньше - выйти замуж пораньше, лет так в 18-20? Потому что быть девственницей до 27-30 лет это не полезно для здоровья ни разу.
А кроме того, может девушка и уверена, что это любовь на всю жизнь и будет брак. А дальше может сложиться что угодно - разочаровалась в МЧ, он передумал и не собирается жениться. И что тогда?
Шансов нет? Девушка испорчена?
О чем говорит то, что у девушки был мужчина до вас? Чего боитесь, встречаться с той, у кого есть опыт секса и она знает, что ей нравится и чего она хочет?
психолог онлайн
Валентина Михайловна Жемчужникова
Вопрос с глубокими корнями - если разбираться то в инд. порядке, т.к. он еще и интимный и деликатный.
Отвечаете Вы избирательно, где подходит ответ даете развернутый ответ, а где вопрос неудобный - "да" или "нет", не информативно, совсем, так не разобраться... А именно там где неудобно - там ответы.
психолог онлайн
Я понимаю и принимаю, что целомудрие до брака это ценность для Вас, уважаемые Ваш выбор. Но обратите внимание, что на 1 вариант у Вас тоже много "но", ограничения себя множеством " но" остаешься в тупике. :(
психолог онлайн
Ирина Бостан
Погоджуюся з колегами, що виникає таке відчуття, що Ви боїтеся психологічної близькості як такої, тому і обрали такий несвідомий спосіб втечі, як пошук майже недосяжної цілі.
цитата:
Припускаю, що тут лежить причина.
цитата:
Я уявляв, що знайду дівчину десь у знайомому середовищі, де я зможу з нею спілкуватися, за нею спостерігати, і побачу, що вона за людина. Але скоріш за все так не буде. Де ж візьмуться почуття?
Ви ставите багато умовностей і перешкод.
цитата:
Ну и вопрос с реальной честностью девушек.
А як Ви дізнаєтеся, що дівчина 100 % незаймана? Раніше Ви писали про інтимну пластику, але є й інший варіант: дівоча пліва може мати різну структуру (наприклад, дірчасту) і кров у дівчини просто з фізіологічних причин не піде під час першого статевого акту.
Тут скоріше питання про Вашу базову довіру до світу і прагнення все контролювати.
Дополнение от автора
цитата:
Ощущение, что есть проблемы с общением и построением отношений. И тогда удобно "прятаться" за убеждением, что именно в вопросе девственности все проблемы.
Проблемы есть, но я не думаю, что дело в этом. Ожидания были сформированы и осознаны до того, как я понял, что большинство девушек не соответствуют этим ожиданиям.
цитата:
Потому что быть девственницей до 27-30 лет это не полезно для здоровья ни разу.
Может и не полезно, но вряд ли настолько вредно, по крайней мере точно не смертельно.
цитата:
То, что девушка успела с кем-то переспать говорит об отсутствии у неё нужных моральных убеждений, о легкомысленности в вопросе секса, о том, что для равнозначны человек, с которым она какое-то время встречалась и разошлась и тот, кто будет её мужем (не важно, кто это будет, дело не в этом).
Я не боюсь, мне это неприятно. Мне не интересны её знания.
Дополнение от автора
цитата:
А інших варіантів немає? Просто сказати, що людина сама у всьому винна і все - це найпростіше. Звісно, можна шукати причину у стосунках з батьками, і т.д., але не думаю, що справа у цьому.
цитата:
Ви ставите багато умовностей і перешкод.
До чого тут умовності і перешкоди? Я написав, що краще шукати дівчину у знайомому середовищі, де можна побачити, що це за людина. Хіба не так? Я запитав, як же шукати дівчину і як виявити її погляди і переконання. Ви ж нічого не відповіли.
цитата:
А як Ви дізнаєтеся, що дівчина 100 % незаймана?
Ніяк. В теорії доведеться повірити її словам, що вона така.
цитата:
Так, довіри до світу, людей у мене немає. Тому і виникають сумніви з приводу чесності дівчини. Хоча і не лише тому. Наприклад, не так давно я читав статтю про те, що дівчата у кавказьких країнах - Грузії, Вірменії, Азербайджані звертаються до гінеколога з метою пластики і навмисно обманюють хлопців, для яких важлива моральність дівчини.
Прагнення контролювати? Можливо, не знаю. Просто хотів би жити у світі, де мені було б зручно і цікаво. А у цьому - не зручно і не цікаво.
психолог онлайн
Максим, «разочарование» связано НЕ с девушками, а с тем, что они НЕ соответствуют вашей «картинке» о том «как должно быть».
И боюсь, что в вашем «списке ожиданий» не только девственность, а значит, сложности увеличиваются.
Но не реальные сложности, а ваши надуманные.
Что делать, чтобы не разочаровываться?
Перестать предварительно «очаровывать» себя некими нереальными иллюзиями.
Никаким образом отсутствие девственности у девушки НЕ связано с тем, какой она Человек и Личность.
Вы не задумывались о том, что девушки в целом более мечтательны и влюбчивы, чем парни?
Они часто в каждых своих отношениях искренне верят в то, что это навсегда, придумывают имена общих детей, «отдают» этих «детей» в ту или иную «школу».
И Вы за это их осуждаете?
Идеальных людей НЕ существует.
Идеальных девушек тоже.
Вам кто-то внушил очень неадекватную «теорию», которая «зацепилась» за ваши внутренние «косяки» (неуверенность в себе, например), и продолжает подпитываться какими-то вашими внутренними потребностями (оценивать кого-то, осуждать).
Важен Человек, Личность, а был ли у него секс – это не аспект «качественности» человека, это просто секс, для чего ему придавать такое странное «всепоглощающее» значение?
психолог онлайн
Ніна Андріївна Кіях
Наталія Крилова
цитата:
А інших варіантів немає?
А яких інших варіантів Ви хотіли б?
цитата:
Просто сказати, що людина сама у всьому винна і все - це найпростіше.
Помітно, що Ви, на жаль, не хочете брати особисту відповідальність, а намагаєтеся скоріше підлаштувати зовнішнє середовище під себе. Лише Ви вирішуєте, який світ оточує Вас через контроль над своїм суб'єктивним сприйняттям.
цитата:
Я запитав, як же шукати дівчину і як виявити її погляди і переконання.
Не існує якогось "алгоритму" як шукати дівчину за шаблоном і як виявити її переконання, при цьому, не запитуючи її прямо про її сексуальний досвід.
цитата:
Так, довіри до світу, людей у мене немає.
цитата:
А у цьому - не зручно і не цікаво.
цитата:
зробили мене невпевненим у собі, призвели до відсутності інтересів і захоплень, власних цілей і бажань.
Я б рекомендувала Вам, перш за все, працювати з цим матеріалом тому, що гармонійні стосунки не можливі без довіри до іншого і світу та гармонії з собою. Ваша проблема значно глибша, ніж пошук цнотливої дівчини. Цнота для Вас - це гарантія чогось, спосіб контролю, але рано чи пізно Ви не зможете контролювати всі фактори і це призведе до розпаду стосунків (якщо вони будуть).
Дополнение от автора
цитата:
Это одно и то же.
цитата:
И Вы за это их осуждаете?
Я осуждаю их не за мечты, а за то, что они спят с этими парнями.
цитата:
Вполне себе обычное значение. Так можно дойти до того, что секс - это просто секс, это не измена.
Дополнение от автора
цитата:
Это одно и то же.
цитата:
И Вы за это их осуждаете?
цитата:
Дополнение от автора
цитата:
А яких інших варіантів Ви хотіли б?
Такі, які не пов'язані з тим, що це я, начебто, щось вигадав аби чогось уникати)
цитата:
Відповідальність за що?
Для чого займатися самообманом і зображати цей світ як щось хороше, якщо він таким не є?
цитата:
В принципі я запитував не про алгоритм як такий. Я про те, наскільки взагалі ефективно знайомитися з дівчатами десь на сайтах знайомств, чи просто на вулиці. Якщо нічого спільного немає, то чи є у цьому смисл.
цитата:
Я б рекомендувала Вам, перш за все, працювати з цим матеріалом тому, що гармонійні стосунки не можливі без довіри до іншого і світу та гармонії з собою.
Так, напевно з цього і треба почати. Проблема у тому, що психологи дорогі, а результат не гарантований. Щоб піти до психолога треба мати хорошу роботу, а щоб знайти хорошу роботу - треба піти до психолога...
цитата:
Цнота для Вас - це гарантія чогось, спосіб контролю, але рано чи пізно Ви не зможете контролювати всі фактори і це призведе до розпаду стосунків (якщо вони будуть).
Ну от бачите, ви знову такі звинувачувальні варіанти пропонуєте) Відсутність сексуального досвіду у дівчини - це скоріш за все гарантія наявності у неї певних моральних переконань. Звісно, можуть бути і інші причини, але коли це симпатична, здорова, адекватна дівчина, то скоріш за все справа у її принципах, а не у відсутності інтересу з боку хлопців, чи ще чомусь.
Спосіб контролю - можливо і так. Але це є у певній мірі у всіх людей. Кожен має якісь критерії відбору. Те, що для мене важлива цнотливість дівчини не значить, що це єдиний критерій.
психолог онлайн
Наталія Крилова
цитата:
Ну тоді, як вже раніше зазначали, у Вас залишається варіант шукати цнотливу дівчину (у всих можливих умовах), яка відповість Вам взаємністю і сподіватися, що Ви їй довірятимете, або не мати стосунків взагалі.
цитата:
Відповідальність за що?
Реальність - це суб'єктивна категорія. У моїй реальності моральність людини ніяк не пов'язана з її попереднім сексуальним досвідом, а у Вашій - навпаки. У моїй реальності реальності світ зручний і цікавий, у Вашій - ні. Ви несете відповідальність за свою реальність.
цитата:
Я про те, наскільки взагалі ефективно знайомитися з дівчатами десь на сайтах знайомств, чи просто на вулиці. Якщо нічого спільного немає, то чи є у цьому смисл.
Цікаво, а що у Вас може бути "спільного", якщо, як раніше Ви зазначили, у Вас відсутні інтереси, захоплення, власні цілі і бажання? Тільки цнотливість? Крім цього, Ви знову намагаєтеся контролювати і прораховувати замість того, щоб діяти, запитуюючи про ефективність. Психологи - не статисти.
цитата:
А зараз у Вас з'явився зовсім інший запит. У Вас є два варіанти: Ви шукаєте безкоштовну психологічну допомогу у соціальних службах або ж ставите собі ціль піти на роботу (а можливо і на додатковий підробіток) для того, щоб піти до психолога. Насправді, розцінки психологів варіюються (все залежить від напрямку і досвіду). Існує доступна психотерапія. І відмічу ще раз - знову Ви вимагаєте гарантій через контроль. Психолог не відповідальний за 100 % результат, а лише за власні 50 %, а інші 50 % залежать від самого клієнта (його бажання, мотивованість, виконання порад тощо).
цитата:
Ну от бачите, ви знову такі звинувачувальні варіанти пропонуєте)
Дуже шкода, що Ви сприймаєте нормальну конфронтацію за звинувачення. Це основа роботи психолога - зустрічатися обличчям до обличчя із тим, що Вам може не подобатися. Припускаю, що Ви проектуєте на розмову якусь батьківську фігуру.
цитата:
Те, що для мене важлива цнотливість дівчини не значить, що це єдиний критерій.
Так, Ви маєте право на цей критерій, проте тоді не звертайтеся із запитом про розчарування у дівчатах і про те, що Ви хочете від нього позбавитися. Візьміть відповідальність за свій критерій.
цитата:
це скоріш за все гарантія наявності у неї певних моральних переконань.
В історії людства є безліч випадків "цнотливих" людей, які мали свою викривлену моральність і чинили, по суті, аморально. Я б не сказала, що це однозначна гарантія. Це Ваш вибір.
психолог онлайн
Наталія Крилова
Девственность до брака вообще не говорит ни о каких моральных качествах. Как минимум обстоятельства бывают разные. Я писала выше.
Кроме того, вы много пишите и о том, что и нет понимания, как общаться, о чем. А это уже про те, проблемы, о которых вам писали выше психологи -проблемы с общением. Это уже не к теме девственности.
Из того, что вы пишите, видно, что вы боитесь что-то пробовать, не хотите этого делать, если нет гарантий (а их нет ни в чем), для вас мир плохой и опасный. И это не про вопросы девственности, а скорее про ваше восприятие жизни и людей. А это то, что идет от родителей, отношений с ними и их взглядов и ценностей.
И тут два варианта - идти в терапию, работать с этими темами, разбираться в себе и учиться по новому смотреть на многие вещи, либо оставаться одиноким, с убеждением, что все вокруг не такие, как нужно и все плохо.
Всегда можно найти варианты - есть психологи, которые пишут кейсы и берут клиентов на 10-20 встреч, есть те, кто берет на льготные места. Для начала уже будет неплохой старт, а дальше, даже если вы будете ходить 2 раза в месяц это уже будет лучше, чем ничего. Возможно потом получится и еженедельно. Но начинать все равно это про прикладывание ваших усилий
Дополнение от автора
цитата:
Ви несете відповідальність за свою реальність.
Я не несу відповідальність, і нести її не бажаю.
цитата:
Цікаво, а що у Вас може бути "спільного", якщо, як раніше Ви зазначили, у Вас відсутні інтереси, захоплення, власні цілі і бажання?
не знаю
цитата:
Крім цього, Ви знову намагаєтеся контролювати і прораховувати замість того, щоб діяти
Так проблема у тому, що діяти без впевненості у результаті не дуже хочется.
цитата:
Існує доступна психотерапія. І відмічу ще раз - знову Ви вимагаєте гарантій через контроль.
Можливо, у великих містах з цим простіше, а я живу у маленькому. Чи є психолог у соц. службах і яка його кваліфікація - я не знаю, в Клініці, дружній до молоді - лише до 24 років, а психолог сказав, що ціна за консультацію - 500 грн. Я дізнавався, що середня тривалість курсу консультацій для вирішення проблеми з впевненістю в собі, і т.д. - 8-12 штук.
І що поганого у контролі? Ясно, що відповідальність 50/50, але я не уявляю, що може від мене вимагатися в роботі з психологом. Що таке бажання і мотивованість, наприклад. Ну сама по собі суть слів зрозуміла, але конкретно у цьому випадку. Коли нема настрою і бажання зайвий раз рухатися...
цитата:
Візьміть відповідальність за свій критерій.
Мені не потрібна відповідальність така. Відповідальність на дівчатах за їх аморальність і зіпсованість.
цитата:
В історії людства є безліч випадків "цнотливих" людей, які мали свою викривлену моральність і чинили, по суті, аморально. Я б не сказала, що це однозначна гарантія.
Так я і не кажу, що це гарантія моральності у всьому.
Дополнение от автора
цитата:
Всегда можно найти варианты
В Киеве с этим наверняка проще, чем в каком-то убогом мелком городишке.
цитата:
есть психологи, которые пишут кейсы и берут клиентов на 10-20 встреч, есть те, кто берет на льготные места.
Что такое кейсы и льготные места?
цитата:
Но начинать все равно это про прикладывание ваших усилий
Для меня сложно понять, в чем должны быть усилия клиента. Сложно понять, как вообще происходит терапевтическая работа, как она может помочь.
И сколько вообще встреч в среднем может понадобится для решения проблемы с общением, с уверенностью в себе, с отношением к миру?
Вообще, думаю, если бы не было этих проблем, то я не создавал бы этой темы, так как нашел бы нужную девушку. Но наличие проблем с общением и т.д. этому мешают...
психолог онлайн
Наталія Крилова
цитата:
Я не несу відповідальність, і нести її не бажаю.
Тоді, на жаль, Ви не зможете досягнути бажаного результату.
цитата:
не знаю
Мені шкода, що Ви не знаєте, проте зараз ми знайшли "білу пляму", з якою важливо розібратися і над якою Ви можете порефлексувати.
цитата:
У світі не існує нічого з 100 % гарантією, завжди існує ризик. Це необхідно прийняти, а якщо Ви не хочете цього приймати, то тоді сидіть у своєму розчаруванні і надалі, припускаю, що Ви отримуєте від цієї позиції вторинну вигоду.
цитата:
а психолог сказав, що ціна за консультацію - 500 грн.
Ви завжди можете звернутися на онлайн консультацію. Навіть тут на сайті є психологи які беруть менше 500 грн. Все залежить від Вашого бажання.
цитата:
І що поганого у контролі?
Надмірний контроль позбавляє людину ініціативності, спонтанності і сприяє виникненню пасивності в якій Ви зараз перебуваєте.
цитата:
Коли нема настрою і бажання зайвий раз рухатися...
Ми не маємо "чарівної таблетки", яка змусить Вас хотіти рухатися (а саме, звернутися до спеціалістів і працювати над своїм станом) - це Ваш свідомий вибір. Хочете перебувати у такому стані, в якому Ви перебуваєте зараз - перебувайте і надалі.
цитата:
Ні, відповідальність саме на Вас, за те, який критерій Ви обрали. Ви обрали цей критерій, тому будьте готові зіштовхуватися із труднощами. Вам ніхто нічого не винен (і дівчата в тому числі). Помітно, що Ви настільки намагаєтеся захистити себе, що все заперечуєте. Дуже Вам співчуваю.
Я думаю, що психологи дали Вам вже максимум із того, що можна дати по переписці і я також. Вибір за Вами.
Дополнение от автора
цитата:
Мені шкода, що Ви не знаєте, проте зараз ми знайшли "білу пляму", з якою важливо розібратися і над якою Ви можете порефлексувати
Білу пляму про те, що відсутні захоплення, інтереси цілі і бажання? Я не знаю, про що тут думати. Реалізація тих інтересів, що були, недоступна через проблеми із зором і пов'язані з ними законодавчі обмеження. До того ж у мене цілком можливо депресія, яка не сприяє тому, аби формувалися якісь цілі та інтереси.
цитата:
У світі не існує нічого з 100 % гарантією, завжди існує ризик. Це необхідно прийняти
Я розумію, що 100% гарантій у данному випадку немає. Але проблема у тому, що без надії на успіх теж важко. А надії у мене немає. Звісно, можна знайти якусь вторинну вигоду від того, що я не шукаю дівчину, але основна причина, я думаю, це страх розчарування. При цьому вірогідність невдачі в багато разів вища вірогідності того, що я знайду потрібну дівчину. Саме це змушує мене нікого не шукати. Хоча, звісно, відсутність впевненості в собі теж впливає. Якби у мене була впевненість у собі, то невдачі у пршуку дівчини сприймалися би не так болюче.
цитата:
Можу, але проблема у тому, що зараз я живу з мамою, яка весь час сидить вдома, і мені б не хотілося, аби вона слухала мої розповіді про проблеми, в тому числі через те, що саме вона тим або іншим чином привела до виникнення цих проблем.
психолог онлайн
Наталія Крилова
В каком вопросе ни глянь - везде плохо и нет шансов что-то изменить.
Какую помощь вы хотели бы получить от психологов?
Дополнение от автора
цитата:
Какую помощь вы хотели бы получить от психологов?
Сам не знаю. По-идее хотелось бы стать более уверенным в себе, понять, что я хочу на самом деле в жизни, понять свои интересы. Но вот как всё это сделать - не знаю.
психолог онлайн
Прислушиваться к ответам и пробовать. Сейчас Вы ищите в каждом ответе, то что Вам не подходит. И с каждым новым ответом все больше закрываетесь в себе, укреплять в своих убеждениях, только как это Вам помагает получить желаемое?
психолог онлайн
Тогда берите населяя ответственность за то, что только вы вскидках поменять свою жизнь, выбирайте психолога и работайте
По предыдущему вашему вопросу про кейсы и льготные места.
Кейс - это когда студент в процессе обучения описывает работа с клиентом для того, чтобы сертифицироваться.
Это анонимно, ка правило за небольшую сумму, и около 10-20 встреч
Обычно это студенты, которые учатся достаточно долго (4-5 лет), имеют диплом психолога и несколько лет личной терапии
Льготные места. Иногда психологи берут 1-2 клиента по цене, доступной многим. Такая себе помощь тем, кому сложно оплачивать обычную стоимость
На фейсбуке есть группы, где можно разместить объявления и психологи, готовые работать, откликнутся
Дополнение от автора
цитата:
Я всё больше убеждаюсь, что мне нужно обратится к психологу для решения проблемы с уверенностью в себе и т.д. И тогда с большой вероятностью нужную девушку будет проще найти.
Дополнение от автора
цитата:
Спасибо за ответы. Можно ссылки на эти группы, если позволяют правила этого сайта?
Дополнение от автора
цитата:
Т.е. это специалисты с дипломом психолога, которые получают дополнительное образование?
психолог онлайн
Напишите мне в личку, дам ссылки
Дополнение от автора
цитата:
Напишите мне в личку, дам ссылки
написал