Взаимоотношения с мужем
Здравствуйте.Мне 39 я замужем 4 месяца(но с мужем жили ещё 2 года).Муж моложе на10лет.Я забеременела,но рожать панически боюсь или не хочу.Боюсь что моя жизнь остановится лет на 5 ,боюсь что не успею воплотить все свои задумки и мечты.Пугает ограничение свободы.Муж постоянно на работе.Знаю что помощи ждать не откуда.А ещё муж любит флирт с девками на работе.Боюсь что дофлиртуется а я в 50 останусь с двумя детьми(есть старший сын) на руках.А мне уже 40 почти.Я в панике(
Вопрос от: ; Возраст: 39

психолог онлайн
Добрый день. Ваши страхи рациональны и важно понять, готовы ли Вы ко всем выходящим последствиям.
И все таки хотелось бы услышать вопрос к психологам.
психолог онлайн
И все таки хотелось бы услышать вопрос к психологам.
Дополнение от автора
Как справится с этой паникой и страхами?Или это не страхи а реальность?
психолог онлайн
Инна Витальевна Гречко
Наталія Крилова
Добрий день
«Как справится с этой паникой и страхами?Или это не страхи а реальность?»
Ваші стахи- це і є реальність. Адже ви їх відчуваєте насправді, чи не так?
Також ви задаєте питання, як справитися з панікою? Наші почуття і емоції допомагають нам, дають сигнал, що потрібно звернути увагу на якусь незадоволену потребу. Ваша паніка ваш друг, а не ворог. Вона сигналізує вам що потрібні зміни. Це не означає, що потрібно залишити все як є. Звичайно, що потрібно розбиратись. За почуттям тривоги, є багато інших емоцій. Як наприклад ви описали про страх. І кожна з них має якусь причину. Це індивідуальна робота. В переписці не можливо знайти причину
психолог онлайн
Доброго дня Олено! Ваші страхи зрозумілі, адже народження дитини дійсно величезна відповідальність та самопожертва. І Ви праві, коли пишете, що мінімім на 5 років прийдеться відмовитися від втілення своїх планів та мрій. Як на мене, Ви зараз знаходитеся в стресовому стані, коли дуже важко правильно оцінити ситуацію. На скільки я зрозуміла, Ви лідер по своїй суті і звикли контролювати події. А ця ситуація з дитиною повністю Вас вибиває із звичного ставлення до життя. Окрім того, потрібно з'ясувати що насправді Вас більше хвилює: сам факт народження безпомічної та безпорадної дитини, чи страх втратити чоловіка через те, що не зможете його контролювати повністю?
Дополнение от автора
Последнее время муж потерял мое доверие.Хотя говорит что любит только меня и хочет ребенка.А я боюсь остаться в 50 лет с 10-летним ребенком одна.Еще муж часто произносит типичные фразы:ой это же мы не сможем ходить....,гулять тамто..Боюсь быстро ему это надоест(пеленки,плач...)
психолог онлайн
Всі поради психологів можуть відштовхуватися лише від Вашого рішення: народжувати малюка чи ні. Як на мене, це найглобальніше питання! Адже саме це рішення і вирішить майбутнє Вашого життя, та життя Вашого сина. І обирати потрібно між бажанням отримувати лише насолоду та вмінням піти на певні жертви заради народження малюка, якого Ви вже носите під серцем. У цьому світі з усім абсолютно можна розібратися, окрім втрати нового життя, а вірніше, його бивства... Як на мене, Ви "намертво" прив'язані" до чоловіка, тобто, внутрішньо від нього дуже залежні... А це є така собі "сліпа", залежна любов. Чим більше ми у цьому світі до когось чи до чогось прив'язані, тим швидше воно може бути зруйноване... Я б Вам радила все ж індивідуально пропрацювати ці питання з психологом, тому що на кону надзвичайно важливі речі, і Вам не можна помилитися...