высокие отношения...в кавычках
Чем дольше не вижу мужчину ( не парень) , а интиресующий объект, или напрямую не общаюсь , в большинстве онлайн, тем больше он меня раздражает, и вся его онлайн жизнь. Фото со сквера , или за семейным ужином ( т.е родители , сестры)
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Здравствуйте!
Какой у Вас вопрос к психологам?
психолог онлайн
цитата:
Эти высокие отношения Вы закавычили.
цитата:
ВЫСОКИЕ ОТНОШЕНИЯ...В КАВЫЧКАХ
А когда видите, то наверное, кавычки постепенно растворяются. Как же в таком случае можно объяснить столь необычный феномен?
психолог онлайн
Добрий день
цитата:
тем больше он меня раздражает, и вся его онлайн жизнь
Що саме відчуваєте? Які почуття маєте, наприклад: заздрість, образу, злість...?
Наскільки я зрозуміла, що це не знайомі особисто вам чоловіки. Отже їхня поведінка зачіпає щось про вас.
Дополнение от автора
Доброго дня
Я знайома з тим чоловіком
І так, час від часу я відчуваю вищевказаних почуттів.
Бо мене зачіпає , що його активність в реальному житті в мою адресу проявляється дуже рідко, іноді здається ніби він з якоюсь метою тримає мене на прив'язі, а я бажаю Або розвитку, або взагалі ніяк.
психолог онлайн
цитата:
а я бажаю Або розвитку, або взагалі ніяк.
I що ви задля цього робите?
Дополнение от автора
Банально. Але могла перша розпочати діалог , і він ніби у відповідь демонструє , що не проти спілкування. Було таке , що і зустрічаємось але раз в три місяці. Тобто наша взаємодія активна на даний момент онлайн , і це дратує. Я за стабільність , і бажано офлайн у реальному житті
психолог онлайн
цитата:
Якщо бажано, то чого чекаете? Напевно, аби він перший почав проявляти активність. А якщо його влаштовуе існуюча ситуация? І змінювати він нічого не збираеться - чи не залишитесь Ви в ролі своерідной заручниці!
Тоді як це розкриватиме Вашу модель і схильність будувати стосунки, а зрештою і свое щастя?