Як розібратися в собі?Що робити з своїми думками?
Привіт,мені 27 р.і потребую допомоги 😢Я тримаю дуже багато образ в середині (це образи на батьків, рідних, на себе,друзів)З якихось причин я не можу висловити свої почуття і образи їм,завжди стараюсь бути зручною та не образити їх,неможу сказати ні.в своїй голові я прекрасно розумію з чим пов'язані мої проблеми,я теоретично , навіть знаю що потрібно зробити щоб мені стало легше в емоційному та психологічному плані,але не наважуюсь ніколи перейти до дій.кожного ранку я одягаю на себе маску людини якою я неявляюсь!і найбільше мене їсть те,що я це розумію,але всеодно не припиняю бути тою несправжньою...проблем у мене багато... дуже часто я складаю для себе план *нового життя, життя без проблем!що і як я повинна робити щоб все стало на свої місця*(бо проблеми я створюю для себе сама),але мій план так і залишається планом!на даний момент все дойшло до того що я навіть не можу бути справжньою перед своїм чоловіком,а свою донечку часто *ображаю *в плані уваги,ігор,розмов.також в мене нездорові відносини з алкоголем,ще рідко в житті присутні наркотики,що одне що друге то пробите дно!
Можливо тут мені зможуть допомогти зрозуміти як мені діяти ,що робити?куди і до кого звернутися?
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Здравствуйте!
У вас много обид на родителей, вы стараетесь быть такой, какой хотят вас видеть окружающие окружающие, а вы настоящая томиться глубоко внутри и у нее нет голоса. Очень трудно и возможно страшно рядом с другим осмелиться быть собой.. Что может произойти, если вы настоящая не понравитесь своим близким, друзьям, если им не понравится ваше "нет", возможно страшно , что вас настоящую они отвергнут или вам будет стыдно и др. Прием алкоголя и наркотиков хоть временно снимает напряжение, но не решает проблемы. Чтобы в безопасной обстановке и с поддержкой разрешить себе быть такой какая вы есть, понимать свои чувства и как по новому от себя настоящей быть в контакте с другими, лучше всего обратиться к психологу в вашем городе или онлайн, если нет возможности очно.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Добрий день.
Особистісні зміни потребують довготривалої роботи над собою.
Обирайте спеціаліста психолога задля співпраці.
Дополнение от автора
Так,на своїх батьків я ображена дуже сильно 💔 Їх не було біля мене з 6 років(поїхали на заробітки),жила я з бабульою і дідом ,які ніколи не чули мене,для них були важливі тільки оцінки в школі.
А коли я була в 9 класі мама з татом пригадали що в них є я,донька яку потрібно *спасати*,бо на той момент я почала прогулювати школу,а точніше прогуляла майже весь 9 клас. приїхали з заробітків вони дуже люблячими батьками,які всі роки тяжко працювали для того щоб я мала тряпки які для мене були не важливі!(
З того моменту як вони повернулися я хотіла щоб вони мною пишалися ,любили мене,хвалили ....от з того моменту я почала брехати,про школу ,про оцінки,про свої почуття,я брехала їм про все!коли поступила в універ тоже брехала.... я ображена на них ,бо вони нічого не зробили для мене ,щоб я була щаслива!(вони не відчувають за собою ніякої відповідальності за моє життя,яким воно є!хоча мама моя частенько любить сказати що вона знає що я недолюблена дитина 😭
Мені треба це все сказати їм ?!щоб вони знали як мене болить!але я не можу на це наважитися ,я нехочу їх обідити.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Ви раніше співпрацювали з психологом?
Дополнение от автора
Ні, ніколи не працювала з психологом,але останнім часом все частіше думаю над тим що мені напевне потрібна його допомога.я змучалася тримати все в своїй голові, мені погано
психолог онлайн
Дина Дмитриевна Каленская
Ольга Владимировна Головченко
«Мені треба це все сказати їм ?!щоб вони знали як мене болить!але я не можу на це наважитися ,я нехочу їх обідити.»
На мій погляд, спочатку Вам варто свої образи проговорити з психологом, розібратися в собі зі своїми думками. Коли Ви будете готові, варто сказати про свої почуття батькам.
Дополнение от автора
Я зрозуміла.Дякую за поради