привязаність
я привязана до хлопця, він добре до мене ставиться але я завжди хочу бути зним , навіть коли це не можливо, завжди думки тільки про нього, потрібна постійна увага
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Анастасия Владимировна Тарадай
Наталія Крилова
Добрый вечер!
Скажите, какой у Вас вопрос и какую Вы хотите получить помощь? Какие у вас отношения с родителями?
психолог онлайн
Доброго вечора, розкажіть будь ласка, як довго ви зустрічаєтесь і коли почалась прив'язаність?
І які у вас відносини з хлопцем?
психолог онлайн
Добрий день. Яке у вас питання до психологів? Чим ви займаєтесь в житті?
психолог онлайн
добрый день. смотря на каком вы этапе отношений, если в начале то слияние это естественный процесс
психолог онлайн
Добрий день
Для чого вам постійна увага? Якщо не має уваги, то що відчуваєте?
Дополнение от автора
ми зустрічаємося три роки, і ставиться він добре до мене, але от ця моя привязаність через що ми сваримося, мені важко відпустити його самого з друзями хоть він пояснює що він деколи хоче просто побути в чоловічій компанії я не ревную до дівчат а до того шо йому буде весело без мене, а я завжди хочу бути зним, в мене тоді сум можу плакати , гнів на нього
я розумію шо не права але не можу себе в ті моменти контролювати
Дополнение от автора
як позбутися цього?
психолог онлайн
Анастасия Владимировна Тарадай
Ви без нього не відчуваєте себе?
цитата:
як позбутися цього?
Вияснити причини, почуття, які супроводжують процес, знайти нові шляхи вашого контакту.
ЦЕ запит на індивідуальну роботу з психотерапевтом.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня!
цитата:
як позбутися цього?
Ваше питання і скаладне, і просте водночас. бо його розв*язувало багато людей до Вас. Причому успішно. Вони пройшли шляхом внутрішніх змін. Позбавились залежності через те, що зрештою усвідомили: залежність - це слабкість власного Я. Отже потрібно краще впізнати себе, своі бажання, потреби та почутття. Також способи, за допомогою яких будуються стосунки. Повірити в себе. Почати себе поважати. Відчути себе автономною особистістю, а не додатком до когось...
Звійсно, самостійно пройти цей шлях малоймовірно. Потрібна взаемодія з психологом. Тоді зможете будувати рівноцінні стосунки з коханою людиною.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Наталія Крилова
Анастасия Владимировна Тарадай
Скажите, а как Вы жили до него? Какие у Вас отношения с родителями? Такая привязанность не совсем зрелая, а больше похожа на привязанность ребенка к родителю. Такое ощущение, что без него Вы не сможете. Здоровые отношения- это отношения, когда у каждого человека есть свои интересы, они не сливаются
психолог онлайн
Здравствуйте.
Чем наполнена ваша жизнь? У вас есть какие-то интересы, друзья?
психолог онлайн
Доброго дня! Ви пишете "я привязана до хлопця"... Так буває, коли у дівчини не сформоване почуття власної гідності і абсолютно відсутнє особисте життя. Тоді вона намагається жити тільки його життям, а по факту - привласнює собі те, що їй не належить. Уявіть собі, що хлопець контролює кожний Ваш крок, хоче бути скрізь з Вами разом, навіть, коли Вам хочеться побути насамоті чи поспілкуватися з подружками. Як Ви себе станете тоді почувати? Що Ви станете почувати до хлопця, який весь час буде "тримає Вас за спідницю"? У Вас не вистачає внутрішніх сил, для того, щоб стати самодостатньою (не самостійною), у Вас немає внутрішньої опори - це як плющ, який повинен об когось обпертися... Але навряд чи хлопцю такий стан речей довго буде подобатися...