Психологія... Консультування...
Добрий вечір. Моє запитання
буде дещо не доречним можливо для
цього сайту, але думаю його найкраще все ж задати тут. Буду щиро вдячна за рекомендації.
Цього року закінчила навч. заклад і вже маю диплом(прак.психологія), а також величезне бажання працювати у даній сфері. Працюю зараз вчителем, але хотіла б надалі працювати психологом.
Але ось ніби роки навчання позаду, але що далі... Куди далі...
Можливості, щоб відкрити свій кабінет, чи невеличку психолог. студію є, але мені страшно чи я зможу? І як тоді починати?
Чи варто обрати те в чому я найкраще орієнтуюсь і працювати з цим, чи як взагалі... Навіть немає у кого запитати, незнаю куди рухатись далі і як зробити ті перші кроки, щоб почати консультувати? Страшно дуже, що людина прийде, а я не знатиму як допомогти...(((Поділіться будь ласка своїм досвідом, дайте рекомендації, якщо можете. Дуже дякую.
Вопрос от: ; Возраст: 27
Дополнение от автора
Хотіла б відкрити студію де молга б проводити різні розвиваючі заняття з дітьми, і т. д, але якщо з цим проблем немає, то з тим щоб ще консультувати хотіла б, то тут чомусь лячно мені.
консультация психолога
Марина Федорова (Листопадська)
Здравствуйте!
Попробуйте:
1) пойти на личную терапию;
2) пойти на супервизию.
Супервизия и личная терапия - это 2 практических пути обучения, как работать (кроме того, что терапия - это работа с собственным травматическим опытом).
Также посмотрите в сторону направлений психотерапии. В некоторых из них возможно пройти укороченный курс обучения, дающий право быть консультантом (но не терапевтом - для этого есть более длинное последипломное образование).
И посмотрите несколько страниц вопросов назад - недавно был очень похожий вопрос.

психолог онлайн
Марина Федорова (Листопадська)
Добрий день, Юлія. Чому ви одразу не пішли працювати психологом, а вчителем?
Страх - це нормально.
Можливо Вам треба вибрати напрямок, в якому хочете працювати:гештальт, психодрама, наприклад. Це додаткові роки навчання.
Вам треба почати з особистої терапії. І, можливо, знайти наставника /супервізора.
психолог онлайн
Виталия Юрьевна Мельник
Виталий Викторович Бондарчук
Доброго дня, Юліє!
Страшно буде завжди, але якщо є бажання, то варто рухатись.
Повністю погоджуюсь із колегами, що варто відчути консультування «зсередини»: знайти спеціаліста з яким би Ви могли пропрацювати це питання, піти глибше в нього, щоб знайти свої відповіді.
психолог онлайн
Доброго дня, Юліє!
цитата:
Поділіться будь ласка своїм досвідом, дайте рекомендації, якщо можете.
Шлях кожного психолога до практичноі діяльності індивідуальний(!) Проте є й певні закономірності. На мою думку, доречно починати з того, щоби знайти психолога на кшталт наставника. Спілкуючись з ним, дотиримуючись його порад, зможете не тільки орієнтуватись в безмежних просторах сучасноі психологіі, а ще й робити перші самостійні кроки, звіряючи результати з його коментарями та баченням в цілому.
Щодо сумнівів та страху, то, вважаю, іх цілком нормальним явищем на старті практичноі роботи будь-кого. Обов*язково будуть помилки. Та йх не слід боятись, а тим більше уникати, адже саме через них ми набуваеємо досвіду та впененості. Ми робимо висновки, аналізуємо як доречно вчиняти, а як не потрібно...
Дополнение от автора
Щиро дякую. Скажіть ще будь ласка
де саме і яким чином знайти того наставника?
консультация психолога
Быстрый вариант - зайти в профильные группы в Фейсбуке, например, и там дать объявление, что ищете супервизора. Или воспользоваться поиском, там часто кого-то ищут. Группы психологические, психотерапевтические, профессиональных сообществ.
психолог онлайн
Добрый день, Юлия!
цитата:
Одно направление интересов у Вас уже есть - развивающие занятия с детьми.
Чтобы начать консультировать академического орбазования мало, так как там дают мало практических навыков, скорее всего от этого и такая расстерянность. Вы можете поприсматриваться к разным направлениям психотерапии, почитать о них, поучаствовать в конференциях. Выбрать то направление, которое Вам ближе всего и пойти обучаться ему, это обучение обычно длительное 5-6 лет, но в таком обучение как раз есть возможность получить практические навыки. Также важно самой работать с психотерапевтом, можете с этого начать.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрый день, Юлия)
Чтобы стать хорошим психологом, согласен с коллегами, без личной терапии не обойтись. Так Вы сможете разобраться со своими личными вопросами, в том числе и страхом начала своей практики, а также прочувствовать себя на месте клиента, что очень поможет в дальнейшей Вашей деятельности.
Также Вы можете начать свою практику онлайн, разместив свою анкету психолога на этом сайте, например. Это будет гораздо проще, чем открывать свой кабинет и переживать окупится он или нет, а также позволит Вам не бросать сразу же работу учителя, консультируя поначалу в свободное от работы время. Не переживайте, всё у Вас получится)
Дополнение от автора
Дякую!!!