Як відпустити обіду на батька
Коли я була маленька мама померла, і тато знайшов собі мачуху. Він до мене так ставився що кажеться таке ніколи неможна вибачити, він нічим не допомав, тільки пив і курив, мачуха його наговорювала проти мене і він її слухав, мене непускав до хати спати коли я відмовлялася іти водку купити або сигарети, нехотів піти зі мною в училище коли я поступляла бо в нього були важливіші справи - сусідці допомогти. Пройшло багато часу а коли я йому хочу шось сказати як він робив і шо мені було важко він каже що непомнить таке. Я тепер можу прийти спокійно додому, їсти йому зварити, шось за свою маму запитати але я неможу забути як він погано зі мною поступляв..
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Добрий день, Sofiya!
Що Ви відчували, коли батько до Вас так ставився?
Чи є у Вас ще родичі, які могли би Вас підтримати!
Співчуваю Вам, дійсно, дуже нелегке життя було.
Як Ви зараз справляєтеся?
психолог онлайн
Наталія Крилова
Марина Федорова (Листопадська)
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня, Софія!
цитата:
Я тепер можу прийти спокійно додому, їсти йому зварити, шось за свою маму запитати але я неможу забути як він погано зі мною поступляв..
Чесно кажучи, сумно читати Вашу історію. На жаль, в дитинстві Ви залишись без мами, а батько так погано до Вас ставився. І тепер, коли пройшло багато років, Ви не можете забути його ганебні вчинки і байдужість до Вас...
Я розумію, що спогади про дитинство і поведінка батька не йдуть у Вас з голови. Ви намагетесь забути минуле, але не вдаеться. Отже, питання - що тут можно зробити.
По-перше, звернутись до психолога і разом з ним пропрацювати ті почуття до батька, які переживали в своему дитинстві. Іх треба вінести на поверхню з середини й висловити хоча б образу на батька, щоби полегшити свій ємоційни стан. Зняти напругу накопичених почуттів. Це відчутно допомагае.
Зрештою, прийде розуміння, що батько навряд чи зміниться і визнае свою провину. Тому Вам буде доречно зосередитись на тому, щоби влаштувати свое особисте життя, налагодити стосунки, будувати свое щастя. І вкладати в цей процес своі сили, час та єнергію.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня, Софіє!
Співчуваю Вам.
Повністю погоджуюсь із колегою, що те, що хвилює потрібно підняти на поверхню і трансформувати у роботі з психологом.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Дуже сумно й болісно читати Вашу історію. Коли батько замість підтримки виказує байдужість та відстороненність.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Добрий день. Ваша образа цілком оправдана. І я підтримую ваше бажання розібратися з цим почуттям.
Я б вам реально рекомендувала б взяти декілька консультацій індивідуальних. Це дасть вам чудову можливість почати своє життя 💕
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня, Sofiya.
Ваше життя та відносини з батьком були непростими. Зрозуміло, що вам хочеться повернути все назад та отримати підтримку яка була вам так необхідна. Нажаль це неможливо. Зараз ви можете зосередитися на своему житті, а не на батькові. Та взяти відповідповідальність за власне життя на себе. Зверніться до спихотерапевта та пропрацюйте почуття образи на батька. Схоже, що ваш погляд зараз зосередженний на милумому, а не на тепер. Для того, щоб жити зараз необхідно перестати постійно озиратися назад. Психотерапія вам зможе у цьому допомогти.
Бажаю успіху.
психолог онлайн
Анастасия Владимировна Тарадай
Наталія Крилова
Добрый день!
Скажите, а сколько Вам было лет, когда умерла мама? Очень сочувствую Вам, ведь это большая потеря для любого человека. Вы имеете право злиться на отца и сказать ему о всей своей обиде. Возможно, что, когда человек находился в состоянии алкогольного опьянения, то ему сложно что-то вспомнить. Есть ли у Вас в окружении люди, которые относятся к Вам с теплотой и любовью? Есть ли бабушки или дедущки? В Вашем случае было бы хорошо обратиться за терапией, чтобы разобраться в детской истории. В формате консультирования это сделать не получится. Нужна работа с живым человеком
психолог онлайн
добрый день. если вам важно разобраться с этой темой, хорошо бы сходить в детство с психологом и рассмотреть опыт который случился.
Дополнение от автора
Дякую за відповіді)
психолог онлайн
Здравствуйте, София. Очень грустно читать вашу историю, она и правда очень трагичная. Вряд ли отец когда-нибудь признает свои дейстсвия, потому что тогда он сознает, что нужно теперь нести ответственность за это. Обиды на отца можно проработать с психологом, не стоит носить этот груз самостоятельно, желательно разделить это со специалистом.
Удачи вам