Чи є в нас шанси обійтись без психотерапевта?
Доброго дня! Ми в шлюбі 10 років. Стосунки - важкі. Мені постійно некомфортно. До одруження було все нормально, жили разом, він поважав мої кордони, дарував подарунки. Зараз -навпаки. Живемо в 2-к. квартирі. Квартира куплена за мої гроші. В нього є ще і своя кварт. Ми її здаєм. 2 дітей 9 років - в них своя кімната. 2 кімната - наша і кухня. Телевізор - в нашій кімнаті. Я - 9 років з дітьми. Діти бажані, вагітність ЕКЗ, але з 3 до 7 діти дуже хворіли і не моглаі вийти на роботу, оскліьки допомоги нема. Чоловік працює. Я почала займатись он-лайн торгівлею - так трохи підробляю і урізноманітнюю життя. За 9 років я більше тижня без дітей не провела. Діти в садок практично не ходили (хворіли, в 1 клас теж, 2 клас - трохи хворіли+ карантин, лиш останній рік легше. Але готування, прибирання, уроки, гуртки- -все на мені і все ускладнюється тим, що в мене хронічні болі в спині і часто дуже сильні защемлення, що я пів дня просто лежу і витягуюсь, бо жахлива біль (шийний відділ - болить голова, мігрені). Діти неспокійні, особливо хлопчик - з народження погано спить і досі приходить до нас - відповідно, сплю і я погано. Я втомлена. В 21.30 ми кладемо дітей спати і я хочу спокою і тиші - сиджу на кухні, підбиваю підсумки, чи доробляю, а чоловік оживає. В кімнаті по ТВ кричить футбол і на ноуті одночасно серіал - і в той час він бігає що 20-30 хвилин на кухню їсти - так до 1 ночі. Ми це обговорювали разів 1000, що я теж маю право відпочивати - він каже, що добре - він буде сидіти на кухні - 1 день сидить - тоді чогось бігає постйно в кімнату, бо там йому щось стає потрібно. Ну і все повертається на свої місця. Мене це нервує. Піду до дітей в кімнату - починає туди ганяти.Періодично в нас скандали. Я кажу, що подам на розлучення - він ситуацію згладжує, але нічого не змінюється. До дітей кричить. Агресивне відношення і я не бачу любові.Малий прийде - він його відганяє - В свою кімнату йди, а чого ти то не зробив, те не взяв!!! Завжди претензії і крики до дітей. До своєї мами в нього дуже лояльне ставлення. Мама його била шлангом, їсти заставляла зі шприцом в руках, але до мами на Ви і шепітом. Зараз, я дітям оплатила табір на 2 тижні, щоб відпочити - приїжджає його мама(ягоди привезла) і 2,5 дні вона сиділа біля мене в квартирі. Мене ніхто не питав, чи я цього хотіла - от просто тут сиділа: дітей нема, її син на роботі, а вона зі мною сиділа. Скажіть, будь ласка -що це? Це мій чоловік дбає про свій комфорт і своєї мами за рахунок мого комфорту чи що це таке??? Дякую.
Вопрос от: ; Возраст: 40
Дополнение от автора
Ще забула- купівлю продуктів, все взяв на себе, але купується все тільки по акціях. Я щось куплю - де ти це купувала - там дорого! В дітей вже якась травма - заходим в магазин - малий до мене - мама, то не можна- то не по акції, дорого. Заробляє він нормально, але вічно щось відкладає. На днях, як я за свої гроші купила малій сімпл-дімпл за 49 грн - в нього почалась істерика. Почав на цілий магазин кричати, що вона гуляти більше ходити не буде, по 40 сторінок читати в нього буде. На другий день сказав, що нічого не салось - він спалахнув і заспокоївся. Я тоді просто забрала дітей - розвернулась і пішла . Іграшку всеодно купила. На початку стосунків - кульчики і колечко з діамантами, з перлинками, тобто ніяких ознак жлобства не було. Мамі на д.н. дарує 5 тис грн, татові - 5 тис грн і пралку їм купив, і мікрохвильовку купив. А в нас вдома все розвалюється - зробити він нічого не вміє. От що з цим всім можна зробити? Чи є тут якісь шанси на нормальні стосунки чи вже нема? В мене до нього відраза. Він мене не приваблює як чоловік. він мене просто бісить.....

психолог онлайн
Наталія Крилова
Доброго дня!
цитата:
Скажіть, будь ласка -що це? Це мій чоловік дбає про свій комфорт і своєї мами за рахунок мого комфорту чи що це таке???
От Ви питаєте психологів про чоловіка, очікуєте оцінку його поведінці. А хіба Ви самі не знаєте відповіді? Чому не цікавитесь власними мотивами, бажаннями, труднощами у стосунках?
Написали, що попереджали чоловіка про розлучення, а все залишилось як було. Чому зупинились? Чому не послідовні? - це ж Ваша сфера відповідальності.
Тепер стосовно
цитата:
ЧИ Є В НАС ШАНСИ ОБІЙТИСЬ БЕЗ ПСИХОТЕРАПЕВТА?
Вважаю, що перед тим необхідно собі чесно відповісти, з якою конкретною метою звертатись до психолога? от навіщо?..
Звертатись разом або лише Вам? А чи захоче чоловік?
Дополнение от автора
Чому зупинились? Чому не послідовні? - у нас діти і діти його люблять, який він не є. Я ходила до психотерапевта 7 місяців. І пропоувала піти разом. Він не відмовлялвся. Мовчав.
з якою конкретною метою звертатись до психолога? от навіщо?.. Щоб зберегти сім"ю і налагодити стосунки, якщо це ще можливо...
психолог онлайн
добрый день. обращаться к терапевту конкретно с темой границ. переводить в плоскость осознавания ваше повение и его последствия. онализировать роль спасателя, роль преследавателя и роль жертвы. учится брать ответственность за свою жизнь, за свои граници, повышать свою самооценку и ствновится автророс СВОЕЙ жизни.
психолог онлайн
Здравствуйте, desperate.
С каким запросом ходили к психотерапевту?
Как вы считаете как чувствует себя ваш муж? У вас есть предположения почему он по вечерам постоянно приходит в комнату, где вы находитесь?
Обсуждали ли вы с мужем какими он хотел бы чтобы были ваши отношения?
Дополнение от автора
Добрий день!
С каким запросом ходили к психотерапевту? - в мене був депресивний стан, повна апатія, відсутність сил - було відчуття, що мене нема.
Как вы считаете как чувствует себя ваш муж? - вважаю, що йому теж некомфортно, але його більше влаштовує така ситуація, ніж не влаштовує. Стосунки в нас погіршуються через дітей. Він на них кричить. Він їх бив - я заборонила. Він хоче постійно наказувати. Нічого не можна. Діти були менші - побіжить, підскочить - не біжи, не скачи - зразу крик. Дитина кружку розбила - крик на цілий під"їзд. Я на стороні дітей і їх захищаю. І виходить: він кричить - я замикаюсь - він шукає підхід до мене і стає нормальніший до дітей і так по колу. І
У вас есть предположения почему он по вечерам постоянно приходит в комнату, где вы находитесь?ну, по перше, це кухня і він просто приходить туди їсти. А коли я йду до дітей, то він не хоче, щоб діти щось бачили, що щось погано і щоб я часом там спати не лягла в тій кімнаті і бігає, щоб я йшла в нашу кімнату.
Обсуждали ли вы с мужем какими он хотел бы чтобы были ваши отношения? - так- він каже, що раніше я була інша. Я йому кажу те ж саме. В нього принцип: давай будем жити добре, все давай - будем їздити, будем ходити, будем все так робити - ти більше хочеш (тобто я), мені більше всеодно (тобто йому)- давай будем пробувати, але на ділі - ми не можем без скандалу навіть в магазин сходити. Він хоче, щоб було добре, але він не розуміє, що я потребую особистого простору (я його дуже потребую) і хочу банального спокою. І ніби щось пробує налагодити - поїхали в зоопарк. Все добре. Дитина каже: "Хочу їсти" і починається... "вдома треба було їсти!!! - тільки приїхали - зразу їсти" - в мене настрій відразу псується - ну і так по колу. Я питаю, чи не можна по іншому реагувати - ну, задумається, заспокоїться, піде до дитини миритись, але потім знов буде те саме. Тому і їздити мені не дуже хочеться з ним, бо вічно така ситуація. Іноді в мене складається враження, що ми йому потрібні, щоб виглядати нормально в очах родичів, знайомих - якось так. А я хочу, щоб насправді все було добре. Щоб на фразу "Хочу їсти" була відповідь: "Добре, син - зараз поїмо, чи купимо поїсти", а не якісь істерики. Я йду кудись з дітьми - я відпочиваю. Йдемо всі разом - я постійно нервуюсь.
психолог онлайн
Рискну предположить, что ваш муж хочет получать от вас больше внимания, но не знает как вам это дать понять:
"ну, по перше, це кухня і він просто приходить туди їсти. А коли я йду до дітей, то він не хоче, щоб діти щось бачили, що щось погано і щоб я часом там спати не лягла в тій кімнаті і бігає, щоб я йшла в нашу кімнату."
Может появляться ревность (и проявляться как раздражение на детей и скандалы) из-за того, что: "Я на стороні дітей і їх захищаю."
Вот это важный момент: "І виходить: він кричить - я замикаюсь - він шукає підхід до мене і стає нормальніший до дітей і так по колу."
Как будто, вы напоминаете ему, что он отец и требуете от него соответствующего поведения. Но помимо роли отца он хочет быть еще и мужем. У него очевидно есть потребность в супружеских отношениях с вами.
Сейчас каждый из вас как ребенок сосредоточен только на своих потребностях и не желает слышать другого и идти на компромиссы. Возможно, вы сможете изменить отношения без помощи психотерапевта. Но для этого каждый из вас должен быть готов услышать и понять другого.
Дополнение от автора
Но помимо роли отца он хочет быть еще и мужем. У него очевидно есть потребность в супружеских отношениях с вами. - дякую - цілком ймовірно.