так трапилося
Проживши , або проіснувавши четверть віку не знаю, різко в один момент розуміння дружба для мене обезцінено.
Звідкись з'явилась ранимість коли від мене не беруть трубку , не чують , коли не поруч, це почалося проявлятись зовсім нещодавно, хоча можливо це десь і раніше було в підкорці але вилізло.
Тому зараз перебуваю в стані фрази , яка стала легендою в свій час " я устал(а ), я ухожу ", роблю це послідовно і тихо , у мене не має бажання виходити на контакт з моїм оточенням . Я просто хочу побути Сама , невідомо на який термін.
Розумію , що в зрілому віці ризик ось так спалювати мости , але мені все набридло .
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Наталія Крилова
Анна Автондилова
Мария, добрый день!
Сформулируйте свой вопрос пожалуйста. Что у Вас произошло и какую Вы хотите получить помощь? Как давно Вы в таком состоянии?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Здравствуйте. С какой целью обращаетесь на сайт? Что хотели бы получить здесь для себя?
психолог онлайн
Наталія Крилова
Добрый день! Сожалею, что сейчас так... похоже непростой период. Понимаю, что не просто так пришли к такому выводу...
Окружающие - это может быть как ресурс так и те, кто забирает энергию... в последнем варианте, если общение с окрущающими не приносит удовольствия, могу предположить, что оно не было позитивным, похоже на психологические Игры... именно после них мы чувствуем неприятные, смешанные чувства... когда Игр много, мы не получаем позитивного признания от контакта с людьми и начинаем их избегать...
Иногда, не нужно разрывать отношения, достаточно изменить что-то в своем поведении...
К сожалению, дальше мне сложно что-то комментировать. Вы дали мало информации.
Я бы рекомендовала вам обратиться к психологу. Вы, похоже, нуждаетесь сейчас в поддержке и прояснении, что происходит с вами и другими.
Искренне сочувствую, что сейчас у вас так... хочу поддержать вас и сказать, что выход есть и решение можно найти. Если вы этого хотите
психолог онлайн
Наталія Крилова
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня!
цитата:
Я просто хочу побути Сама , невідомо на який термін.
Написали "хочу побути сама". Це взагалі нормально. Інколи людині вкрай важливо усамітнитися, побути наодинці зі своіми думками.
А Вам для чого це? На що сподіваєтесь? Від яких почуттів йдете?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Добрый день.
цитата:
у мене не має бажання виходити на контакт з моїм оточенням
Может быть, проблема именно в окружении? Ведь все люди меняются, у них появляются новые интересы, увлечения, и то, что раньше было важным и значимым, с течением времени может стать неинтересным. Советую вам не замыкаться в своих обидах на своё окружение, а начать выстраивать новые отношения. Просто ставьте перед собой цели и двигайтесь вперёд к их достижению, на этом пути и будут встречаться новые люди, которые будут интересны вам , и для которых вы будете тоже интересны. Удачи!
психолог онлайн
Доброго дня! Колеги вже висловили дуже багато, як на мене, цінних думок, тому зосереджуся лише на двох питаннях. "різко в один момент розуміння дружба для мене обезцінено". Що саме стало підгрунтям для обезцінення дружби? І друге. Людина розвивається і з розвитком у неї змінюється бачення себе та оточуючих. Такі моменти ще називають віковими кризами, коли людина потребує самотності для переоцінки сприйняття свого буття - і це абсолютно нормально! На справді,справжні друзі ніколи і нікуди не діваються. А проблеми лише стосунки загартовують. То чи Ваша ситуація - це не момент істини, коли Ви маєте можливість визначитися хто Вам насправді друг, а хто - просто був приятелем?
психолог онлайн
Что в вашей жизни происходило до того, как началось такое состояние?
Как давно начались такие переживания?
психолог онлайн
добрый вечер. чем переполнен ваш "эмоциональный контейнер"? такое поведение свойственно вам? или это произошло впервые? в отношениях мы склонны отыгрыват наш опыт привязанности, какие отношения у вас с родителями? с сиблингами?
Дополнение от автора
Друзі !! Дякую , вам всім.
Хоча це психологічний форум , але в цьому діалозі я ніби знаходжусь в колі справжніх друзів , які підскажуть , підтримають , вислухають .
- різко в один момент
розуміння дружба для мене обезцінено". Що саме стало підгрунтям для обезцінення дружби?
до прикладу коли моя подруга знаходилась на відстані закордоном , їй було морально важко , ех скільки плаксивих голосових повідомлень я вислухала.
відповідно , я її підтримувала , була опорою , і це відчувалось по її інтонації ,бо вона жила в розумінні що в її житті присутня людина , яка за 1000км поруч. Вона ще говорила : ти не просто класна подруга , ти сестра!!
далі вона повернулась на Україну , і в найближчих термінах вона повинна була святкувати день народження, запросила мене , трохи пізніше сказала , що святкування переноситься, і по факту в цей святковий день вона буде дома , без всіляких святкових заходів.
ну ,думаю ок. таке буває. дійсно люди часто переносять дати святкування по різних причинах: робочі будні , сімейні обставини і т.д я нормально це сприйняла і увійшла в положення ситуації.
найбільшим ударом стало як виявилось , що свій день народження вона все ж таки відсвяткувала в свій же ДН а не пізніше , далеко не дома а в ресторані в компанії дівчат на яких вона ' гонила ' в голосових що вони ніякі , пусті. окрім того , що я була не запрошена , з того моменту вона просто відалилась від спілкування зі мною..
тут описана одна із прикладів , подібного що були на моєму шляху, просто все не поміститися. тому , Дружба для мене обезцінена на пвдгрунті пройденого
психолог онлайн
Доброго дня Маріє! Так, дійсно, дуже болюча ситуація з "псевдо подругою". Та перечитавши Ваші розповіді,мені здалося, що коріння таких розчарувань набагато глибше... Адже ми шукаємо "себе" у стосунках з друзями, як правило тоді, коли нам дуже не вистачає родинного тепла та любові з дитинства "хоча можливо це десь і раніше було в підкорці але вилізло". І по факту, іде "накладання" розчарування на розчарування, тобто, травми на травму... Це схоже, коли ми "натикаємося весь час на одні і ті ж граблі"... Щоб ми звернули все ж таки увагу на внутрішню травму... Що відбувалося з Вами у Вашому дитинстві?
Дополнение от автора
А далі корінь з дитинства ...
моїм вихованням займалась мама , а коли вона була на роботі ,то дозвілля проводила з няньою. На той момент вона вже була пенсійного віку, і моє відношення до неї було як до бабусі напевно , а не як до тьоті на час... вже коли я стала старшою ми підтримували зв'язок , іноді зізвонювались , вона була гостем на моєму дню народження, можливо ця традиція би і продовжувалась , але в дев'ятому класі я дізналась що вона померла.
В дворі я була дитиною на розхват , дружила , грала в ігри з дітьми різного віку , мене ніколи не бентежила різниця , а якось я повернулась з відпочинку з санаторію , на мене всі накинулися з обіймами.
Дивно , але я була щасливою дитиною в своєму положені , яке на той момент я не розуміла . В силу свого віку , я не розуміла , що окрім Мами в дитини повинні ще бути в ідеалі тато, дідусь,бабуся, тітки , дядько...а я була залишена цього задоволення.
Думаю ось саме родинного затишку мені не вистачало , бо будучи малою могла вільно підсісти на лавку
,заговоритии з чужою дорослою людиною про все на світі , типу : а в мене є лялька Оля , а ще я скоро йду до школи...ну думаю роль ще відіграє комунікабельність, я не була замкнута
психолог онлайн
Наталія Крилова
Я думаю, что тот факт, что Вам не хватило маминого внимания сказывается на том, что Вы это ищите в своих подругах и, поэтому это так важно для Вас. Я бы Вам рекомендовала обратиться индивидуально, чтобы разобраться с этим
психолог онлайн
Доброго вечора Маріє! Так, Ви абсолютно точно сам і знайшли причину проблеми. Це такий собі "перенос" на чужих людей родинних стосунків. А отже, очікування, які справдитися фізично не можуть, бо це абсолюно різні стилі спілкування. Ви ще й досі "дивитеся" на оточуючих очима маленької довірливої дівчинки. Яка дуже комунікабельна, але навіть не здогадується, що своєю комунікабельністю компенсує нестачу стосугків з близькими людьми... І все б нічого. Але таке відношення вже записане на рівні підсвідомості і одним лише розумінням або бажанням щось змінити не обійтися. Бо все одно будуть некеровані реакції у вигляді емоцій, почуттів... Як на мене, щоб увійти в гармонічний стан, необхідна певна трансформація дитячих установок разом із психологом...
Дополнение от автора
Так, Ви абсолютно точно сам і знайшли причину проблеми.
---
пишучи звернення на сайт , я вже знала що зі мною , звідки корінь , і хто вплинув на те, як я відчуваю себе сьогодні, і мова не за дитинство навіть.
я пишу тут , щоб виговоритися, а можливо з допомогою спеціаліста використати можливість і під іншим кутом глянути на те що відбувається навколо мене.
Хочу зазначити за цей тиждень, і більше що я не спілкуюсь з найближчим оточенням, я відчуваю внутрішню гармонію , мене так надовго не вистачало в подібні етапи життя. Перезавантаження певною мірою йде на користь, хоча би для моїх нервів
психолог онлайн
Наталія Крилова
Вы хотите просто выговориться? Если же Явы хотите с этим разобраться и что-то понять, то лучше обратиться индивидуально к специалисту за помощью