Як жити знаючи по зраду чоловіка?
Декілька днів тому дізналася про зраду чоловіка, я була в розпачі, хоча всі 10 років шлюбу ,чомусь чекала такого моменту. Також я саме в цей час дізнаюся, що вагітна, я була готова на аборт, але після УЗД змінила свою думку, так як дізналася що чекаю двійню. Чоловік обіцяє як завжди золоті гори , хоча я цим словам не вірю , я впевнена зрадив раз зрадить і ще. А в голові у мене думки розривають чому? Що зі мною не так? Завжди говорив що ніколи не зрадить, а виходить що зрадив і ще й до того не раз! Я в розпачі не знаю що мені робити далі, як жити?
Вопрос от: ; Возраст: 29

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Юлия Антоновна Трясун
Доброго дня Valia! Найстрашніше - це зрада близької людини, та ще й тоді, коли повинні народитися дітки. Та, випадковостей та збігу обставин у житті, як на мене, не буває. Якщо так трапилося та ще й саме зараз, у цьому, зовні жахливому факті, є який дуже глибинний сенс. У Вашій сповіді одразу привертають до себе увагу декілька фраз і потребують певного уточнення, щоб мати змогу допомогти Вам. Перша: "Чоловік обіцяє як завжди золоті гори..." та " я була в розпачі, хоча всі 10 років шлюбу ,чомусь чекала такого моменту". Що означає перша фраза? Чоловік не дотримувався весь час свого слова, а Ви на це "закривали очі"? І чому очікували на такий розвиток подій? Як склалися стосунки у Ваших батьків?
психолог онлайн
Как вы дальше видите свои отношения с мужем?
По какой причине ждали измены?
Что значит "как обычно обещает золотые горы"?
Есть ли у вас финансы, работа, чья квартира?
Как муж отнесся к тому, что у вас двойня будет?
Есть ли еще дети?
психолог онлайн
Наталія Крилова
Доброго дня. Valia!
цитата:
Декілька днів тому дізналася про зраду чоловіка, я була в розпачі
Жахливо дізнаватись про зраду, адже зраджує близька людина. Одразу земля йде з-під ніг. І розпач, здається, природній спосіб реагування на такі речі...
Між тим, мимоволі звертають на себе увагу деякі Ваші зізнання про очікування зради чоловіка, про його обіцянки... Це я до чого? Щоби допомогти Вам знайти відповідь на ці питання
цитата:
Я в розпачі не знаю що мені робити далі, як жити?
Отже, здається, варто було б проживати усі почуття до чоловіка, усі, які є - можливо, образа, гнів й т.ін. Не переривати іх в собі, не заганяти в тіло. Розрізняти іх та виражати на зовні. Згодом прийде можливість ставитись більш спокійно до новоі реальності. Це, по-перше.
А, по-друге, варто відшукати в собі власну самоцінність. Не схилятись до думки, що ніби це винні в тому, що чоловік зрадив. Напевно, не всі чоловіки можуть бути вірними своім дружинам, не усі можуть цінувати те, що потрібно цінувати.
Вважаю, буде доречно розібратись із своім способом бути у відносинах, будувати стосунки. І не тільки будувати, а й розвивати. Не проходити повз брехливість та пусті обіцянки, повз натяки щодо порядності чоловіка. Згадані аспекти цілковито лежать в площині взаємодіі з психологом.
Ну, і, звісно, піклуйтесь про себе, про своє здоров*я та здоров*я діточок, що носите в собі.
До речі, до кого можете звернутись за підтримкою - родичі, друзі...
психолог онлайн
Наталія Крилова
добрый день. вы сейчас в шоковом состоянии, вы можете обратится за помощью к психологу который занимается кризисным консультированием? кризис это серьезное испытание,
цитата:
А в голові у мене думки розривають чому? Що зі мною не так?
очень жаль что вы оказались в такой ситуации, вы ни в чем не виноваты,с вами все нориально, не вините себя..!
психолог онлайн
Доброго дня, Валентина, уявляю як Вам зараз боляче та складно переживати цей період. Зрада не означає, що з Вами щось не те або Ви якась не така, це скоріш за все про стосунки, поговоріть з чоловіком без звинувачень і проясніть чому так сталося.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрый вечер!
цитата:
я була в розпачі, хоча всі 10 років шлюбу ,чомусь чекала такого моменту.
Скажите, а почему Вы все 10 лет это ждали? Какие у Вас были отношения с мужем? Бывает так, что мы сами не замечаем, как бессознательно можем провоцировать своего партнера на те или иные поступки. Какие у Вас отношения с Вашими родителями? Вы сейчас беременны и Вам стоит подумать о своем состоянии и детях. Пробовали ли Вы обсудить это со своим мужем?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Дуже шкода, що Ви зіткнулися з таким нелегким досвідом, та й ще в момент, коли готуєтеся стати мамою. Після виявлення зради практично всі задаються питанням «За що? Що я зробила не так?"
На всі ці питання відповідь одна: з вами вчинили несправедливо. Ви нічого не зробили такого, щоб отримати такий удар. Ви не винні. Абсолютно. Зрада це не та ситуація, про яку говорять «за стосунки відповідальні обидва».
У психології існує такий термін - «вина жертви». Це ірраціональне почуття, яке будується на судженні, що постраждала сторона сама заслужила таке ставлення до себе. Почуття провини жертви це одна з найбільших ментальних пасток, у яку потрапляють партнери, яким зрадили. Наприклад, жінка думає, що причина в її зовнішності, вік, набрала вагу, сексуально неприваблива тощо.
Ще одна ознака «провини жертви». Коли з'являються думки, що ви могли цьому запобігти. Вчасно помітити, щось зробити, виправити, налагодити. Озираючись у минуле, легко помилитись, думаючи, що ви «повинні були знати». Але реальність така, що ви не знали, "чомусь чекала такого моменту" це трохи інше.
У кожного є свобода волі і свобода вибору. Ви не могли зробити вибір за вашого чоловіка. А у нього він був, наприклад, прийти і сказати «у нас все погано, давай щось міняти». Але був зроблений інший вибір. Як ви могли нести відповідальність (бути винною) за вибір, який зробив хтось інший? Ви не могли.
І якщо у вас знову виникнуть думки про те, що вам зрадили, тому що ви були не досконалі, або ваші стосунки були не досконалі, пам'ятайте - немає вагомих причин для зради, є тільки виправдання.
Хіба ви несете відповідальність за чужий обман? Звичайно ні.
Тому зараз дуже важливо змінити своє мислення, зняти з себе провину за чужі рішення. Це поза вашим контролем.
Але є речі, які Ви можете взяти під свій контроль, тобто максимально піклуватися про себе (їжа, сон, не навантажувати себе, говорити "стоп" негативним думкам і т.д.).
Крім того, зрада це не слова, тому продемонструвати свою надійність потрібно діями. Подумайте, що може зробити чоловік, щоб Вам стало легше і які дії можуть бути з його боку, щоб повернути вашу довіру.