достатньо лише привід, для того щоб...
Аби на мить прокрутити в голові свою версію " бодіпозитив " якщо не помиляюсь це про несприйняття
- коли бачу вагітну жінку, або якусь постарше мені ніяково , що в мене судини на ногах ,як після трьох дітей ,а у вагітних та в старшої по віку , як у " дівчинки "
- коли натикаюсь на дівчину з декольте , і несправедливо, що в моєму роду по жіночій лінії всі як говориться : кров з молоком , а ти ні
- коли хтось прожив добряче на цьому світі , і жодного сивого волоска , а мій дебют розпочався ще не маючи 20
просто ступор...
Знаю , 21 століття - це ера можливостей , тільки кошти ( яких немає )і проблеми практично закриті , але для потрібно розпочати з психологічної методики.
Я би пройшла повз цього питання, на своєму шляху якби не обпеклась...
Впевнена, що практично кожна друга була в подібному положені, але поки я говорю про це тут Відверто
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Наталія Крилова
Добрый вечер. Любовь к себе - это навык, некоторая работа, которую Вы совершаете для того, чтобы быть в мире с собой, своим телом и желаниями. Если этого навыка по каким-то причинам нет, это не повод ставить на себе крест. Это можно изменить.
Как думаете, почему Вам так сложно принимать себя, свои особенности? Что заставляет смотреть на других?
Я бы рекомендовала Вам найти специалиста и проработать этот вопрос.
психолог онлайн
Добрый день.
Я согласна с коллегой- лучший вариант, конечно, поработать с психологом лично. Понимаете, ранняя седина и капиллярная сеточка на ногах имеют под собой какую-то психологическую причину, это результат каких-то длительных негативных эмоций, стресса. Каких именно- нужно разбираться. Что же касается отсутствия денег, то и с этими проблемами можно работать и зарабатывать, было бы желание.
Есть хорошая бесплатная техника: начните каждый день образно, красочно мечтать и представлять всё то, чего хотите добиться, как будто всё уже произошло. Так мозг и бессознательное начнёт настраиваться на достижение этих целей, будет искать пути реализации. Спустя некоторое время вы действительно этого добьётесь. Удачи вам!
психолог онлайн
Анастасия Владимировна Тарадай
Добрий день.
Ви така таємнича...
Яке ваше питання до психологів сайту?
І об що ви опеклись?
психолог онлайн
Наталія Крилова
Анастасия Владимировна Тарадай
Доброе утро!
Скажите, какой у Вас вопрос и какую Вы хотите получить помощь? Вы говорите о том, что сравнивание себя с другими и здесь больше вопрос Вашей самооценки, которая чаще всего закладывается в Вашем детстве
психолог онлайн
Наталія Крилова
Доброго дня!
цитата:
Ось Ви навели кілька точок невдоволення своєю зовнішністю. Це, безперечно, проблема. А коріння іі Вам відоме?
цитата:
Припустимо, що так - Ви перша про це говорите відверто. Тільки припустимо, бо насправді Вам невідомо, хто і скільки разів про це писав. А питання до Вас таке - навіщо, з якою метою, з якою потребою Ви це зробили?
психолог онлайн
Виталия Юрьевна Мельник
Здравствуйте.
Не могли бы вы больше рассказать о себе?
В вашем письме ощущается закрытость, возможно, от сильного чувства стыда. Как вы к себе относитесь?
психолог онлайн
добрый день. вопрос не в седых волосах а в ощущениях себя, соглашусь с колегами что первый с помощью кого мы понимаем про себя это "значимые взрослые" они формируют это наполнение. и не все решается с помощью денег, можно малыми вложениями решить это вопрос с помощью психотерапии.
психолог онлайн
Доброго дня! У Вас запит на індивідуальну роботу з психологом. Адже справа не у тому які ми, а у тому, як ми до себе ставимося. І почуття впевненості, захищеності, почуття безумовного сприйняття себе закладається насамперед стосунками з батьками, стосунками з татом. Якщо маленьку дитину люблять безумовно, вона вміє так само безумовно любити себе. Тобто, з усіма недоліками та вадами. Якщо ж дитина росла не у гармонійній родині, де батьки розлучилися або дуже сварилися, або весь час були невдоволені дитиною та критикували її, ображали, змушували і т.д., у неї може розвитися почуття "я не така...". Бо маленька дитина ще не вміє аналізувати, тому все сприймає "на себе". У таких ситуаціях просто поради неефективні, тому що нами рухають установки та поведінкові моделі закладені у дитинстві. І щоб навчитися жити у радості, без порівнянь та заздрості, необхідні внутрішні потужні трансформації, які можна пройти лише з психологом...